Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenBedankt @ iedereen voor al die positieve comments
Je kan dat eigenlijk bestellen in elke bandencentrale en dat neemt slechts 10min. werk in beslag.
Gewoon velg demonteren, spacer er tussen en velg terug monteren
Ik heb ze besteld bij bandencentrale Puype in Brugge. De prijs varieert tussen 115 - 145euro (per set) al naar gelang de breedte (met verlengde bouten (bij 15mm of minder) of met dubbele bouten (bij 20mm en meer).
Ik voel geen verschil in rijden ...
Mijn spacers zijn TUV-gekeurd. Dan kun je er zeker van zijn dat ze veilig zijn. Helaas in België nog geen regelgeving hierover.Alleszins niet toegelaten in de keuring.
Ben ooit al eens afgekeurd voor een handgemaakte uilaat op mn S2 vroeger. Terwijl ik er jaren geen problemen mee heb gehad Ook werd mn originele fabrieks-spoiler beschouwt als tuningkeuring?! België op dat vlak ...
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik versta niet waarom sommigen willen doen alsof ze met een S5 rijden, is toch belachelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik versta niet waarom sommigen willen doen alsof ze met een S5 rijden, is toch belachelijk...
Comment
-
bedankt voor jullie RARE reacties........ misschien hebben sommigen de vraag niet begrepen
het is zeker niet de bedoeling om van mijn a5 een s5 van te maken, als ik een s5 had willen hebben had ik die gekocht.
het gaat om een andere uitlaat, die ik mooier vind. aan gewone A 5 kun je niet bestellen met 2x2 uitlaat.
heb je niets te zeggen , zeg dan ook niets
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNog ene se, van een A5 een S5 willen maken
Neen da past niet zo maar, t'kost veel geld en das maar goed ook. (zie voorgaande pagina's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenbedankt voor jullie RARE reacties........ misschien hebben sommigen de vraag niet begrepen
het is zeker niet de bedoeling om van mijn a5 een s5 van te maken, als ik een s5 had willen hebben had ik die gekocht.
het gaat om een andere uitlaat, die ik mooier vind. aan gewone A 5 kun je niet bestellen met 2x2 uitlaat.
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenHey Nick, weet je per ongeluk het merk van die spacers? Thx!
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenbedankt voor jullie RARE reacties........ misschien hebben sommigen de vraag niet begrepen
1x1 was idd beter geweest
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe hebt er die van hunne 2.7 nen 3.0 willen maken ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa maar er staat geen quattro logo op hé, zwarte grill is gewoon veel mooier op een zwarte A5!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp die diffusor staat ook geen S5 logo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenHeb jij ook geen S5 grill besteld?
En ik heb 2 uitlaten, géén 4.
En ik heb géén S5 diffusor, en géén chrome spiegels.
ik zie graag veel chrome op een zwarte auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenJa maar zonder logo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhigh-five!
Comment
-
het gaat om deze uitlaat, kost 1099 euro;
ik moet alleen een andere diffusor vinden, volgens mij kan deze uitlaat alleen icm een S5 diffusor;Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZouden van U toch iets meer niveau mogen verwachten hé
De argumenten zijn dus op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhet gaat om deze uitlaat, kost 1099 euro;
ik moet alleen een andere diffusor vinden, volgens mij kan deze uitlaat alleen icm een S5 diffusor;
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOk.
De argumenten zijn dus op
En het is bovendien lelijk op een zwarte Ik heb één van die zwarte grills overgekocht.Last edited by dragonfly; 10/07/2009, 14:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhet gaat om deze uitlaat, kost 1099 euro;
ik moet alleen een andere diffusor vinden, volgens mij kan deze uitlaat alleen icm een S5 diffusor;
Ik denk dat je dan meer naar zo'n optie moet gaan kijken, tenzij je nu al het S-line exterieur pakket hebt dan past past die S5 diffusor niet ... en om dan ook nog eens die volledige achterbumper te vervangen, dan zit je al dik over de 2K euro
Die van senner-tuning past wel op een normale achterbumper.
Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZouden van U toch iets meer niveau mogen verwachten hé
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBij m'n officiële dealer staat er A5 cabrio en een A5 coupé met S5 grill. Heb hun al gezegd dat ze dat niet mogen doen want ze verwarren de klanten.
En het is bovendien lelijk op een zwarte Ik heb één van die zwarte grills overgekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBij m'n officiële dealer staat er A5 cabrio en een A5 coupé met S5 grill. Heb hun al gezegd dat ze dat niet mogen doen want ze verwarren de klanten.
En het is bovendien lelijk op een zwarte Ik heb één van die zwarte grills overgekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is idd not done. Maar dat is nog steeds geen argument. Uw zwarte grill kan ook mensen verwarren
@J3nkins: geen idee als die dealer dat mag doen. Ik ga ze niet verklikken hoor
Comment
Comment