Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Als je een zwarte grille plaatsen op een ZWARTE A5 2.7tdi al gaat vergelijken met een 2x2 uitlaat + S5 diffusor op een 2.0 ben je toch ff verkeerd bezig zenne. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken!
    Het gaat erom dat je dingen doet die niet op die versie van de wagen beschikbaar zijn. Dat die wagen nu zwart, kakabruin of pipigeel is doet er niet toe hé

Comment

Als je een zwarte grille plaatsen op een ZWARTE A5 2.7tdi al gaat vergelijken met een 2x2 uitlaat + S5 diffusor op een 2.0 ben je toch ff verkeerd bezig zenne.
      Diffusor en uitlaat, en dus look achteraan van een S5 op een A5 2.0.
      of
      Grill, en dus look vooraan van een 3.0TDI op een A5 2.7TDI

Wat is het verschil?

Comment

• Niets... Iedereen doet met z'n kar wat hij/zij wil, ze hebben er tenslotte voor betaald...

Comment

• Voor de diegenen die een 2.0 TDI hebben besteld, hier foto's van het 2010 model (van a5oc forum), het gaat wel om een s-line interieur. Exterieur niet, maar ik zie wel sideskirts. En de uitlaten zijn wel de 'chrome' look (denk ik toch). Dus RedBull, de 2 liters komen dus nog met 2 uitlaatjes links... Ach ja we kunnen niet alles hebben

alle foto's: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...108/index.html

Comment

• kwestie van de S5 grille op A5 coupe en cabrio bij de dealer..... ik denk echt niet dat de gemiddelde audi koper op zo'n details gaan letten hoor of daar van wakker zal liggen of in verwarring zal komen.... je moet in gedachten houden dat wij ( als autofreaks...zelfs op het randje van 'nerdy' af) eigenlijk een abnormaal ontwikkeld oog voor dergelijke details hebben... de modale koper zal de A5 coupe of cabrio kopen omdat hij dat een mooie auto vind tout court... de kleur van de grille is dan bijkomstig...
            de meeste mensen die mij aanspreken over mijn wagen kennen bijvoorbeeld niet eens het verschil tussen een S-line en een echte S....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
              kwestie van de S5 grille op A5 coupe en cabrio bij de dealer..... ik denk echt niet dat de gemiddelde audi koper op zo'n details gaan letten hoor of daar van wakker zal liggen of in verwarring zal komen.... je moet in gedachten houden dat wij ( als autofreaks...zelfs op het randje van 'nerdy' af) eigenlijk een abnormaal ontwikkeld oog voor dergelijke details hebben... de modale koper zal de A5 coupe of cabrio kopen omdat hij dat een mooie auto vind tout court... de kleur van de grille is dan bijkomstig...
              de meeste mensen die mij aanspreken over mijn wagen kennen bijvoorbeeld niet eens het verschil tussen een S-line en een echte S....
              Ik ken dat verhaal.

"Is dat een diesel, meneer?"

Duw dan eens op mijn gas en ben weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                Dus RedBull, de 2 liters komen dus nog met 2 uitlaatjes links... Ach ja we kunnen niet alles hebben
                Dat was van in het begin geweten hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C70 Bekijk Berichten
                  Ik ken dat verhaal.

"Is dat een diesel, meneer?"

Duw dan eens op mijn gas en ben weg.
                  schitterend !!

Comment

• Ook ik heb de S5 grill en spiegels geplaatst maar dan zonder de S5 logo's.
                    Kan ik er wat aan doen dat ik het mooier vind op een zwarte.
                    Wie daar problemen mee heeft...pech !

Comment

Als je een zwarte grille plaatsen op een ZWARTE A5 2.7tdi al gaat vergelijken met een 2x2 uitlaat + S5 diffusor op een 2.0 ben je toch ff verkeerd bezig zenne. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken!
                      Ge moet u niet laten opnaaien door 2 IT'ers die enkel nadenken in binaire vorm. Je hebt gelijk, het één is héél wat subtieler dan 't andere. Vier van die uitlaten is in veel gevallen nogal "in-your-face", zolang je dan maar de nodige pk's hebt om het te rechtvaardigen is 't goed eh.

Comment

• Maar dan krijg ik in mijn achteruitkijkspiegel een Audi A5 met zwarte grill te zien, dan denk "aha eens spelen" en dan rijd ik die los naar huis. Dat is teleurstellend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Maar dan krijg ik in mijn achteruitkijkspiegel een Audi A5 met zwarte grill te zien, dan denk "aha eens spelen" en dan rijd ik die los naar huis. Dat is teleurstellend
                          Neen, als kenner kijk je als er een quattro logo op staat en dat is bij mij niet het geval
                          En s'nachts ga je zelf niet zien dat het een zwarte grille is, had ik zoals E90N een S-Line logo gehangen had je een punt want van ver lijkt het dan zeker op een 3.0

Wilde ik een 3.0? Zeker maar 5000biv + 5000euro taks gespreid over 5 jaar vond ik er wat over. Met dat geld heb ik veel opties kunnen nemen en ik ben er content mee

P.S.: t'is nu niet dat jouw auto een bom is hé, paar weken geleden met de WoKe naar huis gereden en zo'n 2.7 gaat ook goed vooruit
                          Doe dan maar je S3-grille van je auto want dat is niet standaard hé

@Logic: Thanks!

Comment

• Als het snel moet gaan zie je niet altijd dat er een logo ontbreekt

Comment

Als het snel moet gaan zie je niet altijd dat er een logo ontbreekt
                              Goeie piloten zien alles in 1 oogopslag, op circuit heb je geen tijd om lang rond te kijken

Comment

• Die achteruitkijkspiegel heb ik eigenlijk niet echt nodig hé

Vrooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.

Comment

• de uitlaat met een sportkat gaat voor een super mooi geluid zorgen, dat mis ik wel in deze auto
                                  de auto gaat ook de nodige pks krijgen, van 180 naar 250.

nog iets anders / vandaag mijn spullen van SWISSVAX toegekomen, ben erg erg benieuwd......................iemand ervaring hiermee?????

Comment

Dat was van in het begin geweten hé
                                    't is omdat bij de 2.0 cabriolets er wel symmetrische pijpen waren, en oa ook RedBull zich dat afvroeg (ook of er nu chrome uitlaten opzitten) voor model 2010 voor de A5 coupé 2 liters. Nu met foto van zo'n 2010 model weten we het zeker boys and their toys eh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                      nog iets anders / vandaag mijn spullen van SWISSVAX toegekomen, ben erg erg benieuwd......................iemand ervaring hiermee?????
                                      Wat heb je allemaal gekocht ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Wat heb je allemaal gekocht ?
                                        en aan welke prijzen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                          Voor de diegenen die een 2.0 TDI hebben besteld, hier foto's van het 2010 model (van a5oc forum), het gaat wel om een s-line interieur. Exterieur niet, maar ik zie wel sideskirts. En de uitlaten zijn wel de 'chrome' look (denk ik toch). Dus RedBull, de 2 liters komen dus nog met 2 uitlaatjes links... Ach ja we kunnen niet alles hebben

alle foto's: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...108/index.html

Hé thanks voor de foto's en die 2x uitlaat links wel knap...
                                          Doch wat ik straks jullie ga vertellen, gaan jullie niet voor mogelijk houden!!

Comment

Working...
                                          X