Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
    kwestie van de S5 grille op A5 coupe en cabrio bij de dealer..... ik denk echt niet dat de gemiddelde audi koper op zo'n details gaan letten hoor of daar van wakker zal liggen of in verwarring zal komen.... je moet in gedachten houden dat wij ( als autofreaks...zelfs op het randje van 'nerdy' af) eigenlijk een abnormaal ontwikkeld oog voor dergelijke details hebben... de modale koper zal de A5 coupe of cabrio kopen omdat hij dat een mooie auto vind tout court... de kleur van de grille is dan bijkomstig...
    de meeste mensen die mij aanspreken over mijn wagen kennen bijvoorbeeld niet eens het verschil tussen een S-line en een echte S....
    Inderdaad, de meeste gaan zelf niet weten dat dit überhaupt beschikbaar is. En dit voor een chrome grille, S5 diffusor, sidekirts, 8x uitlaat noem maar. op.. ze gaan zelf het verschil niet zien.

Enkel wij als 'freaks' zullen het opmerken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Dat was van in het begin geweten hé
      ja en ik heb hier ook géén probleem mee... ik vond het raar dat de 2.0T cabrio (dus model 2010) wel met 2 links/rechts uitlaat komt. Daarom mijn vraag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
        Ook ik heb de S5 grill en spiegels geplaatst maar dan zonder de S5 logo's.
        Kan ik er wat aan doen dat ik het mooier vind op een zwarte.
        Wie daar problemen mee heeft...pech !
        Voila! Goed gezegd... en ik heb ze dan nog gratis gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
          't is omdat bij de 2.0 cabriolets er wel symmetrische pijpen waren, en oa ook RedBull zich dat afvroeg (ook of er nu chrome uitlaten opzitten) voor model 2010 voor de A5 coupé 2 liters. Nu met foto van zo'n 2010 model weten we het zeker boys and their toys eh!
          Oef, toch nog wat mensen op het forum met verstand... man man man, is me dat soms moeilijk om uit te leggen jongens!
          Last edited by ; 10/07/2009, 21:05.

Comment

• Tja, na wat pagina's in te halen op het forum , heb ik vandaag een telefoontje gekregen van mijn dealer.

Dinsdag al een mailke gekregen dat hij geproduceerd was maar nog in Duitsland stond = super!

Vandaag een update gehad dat hij al in toegekomen was bij de dealer = nog superder (of hoe schrijf je dat ) maar... er was een probleemke.

De auto was geleverd maar er het V6 pack ontbrak

Dus géén: LEDS vooraan en achteraan, géén servotronic, géén 3zones airco, géén Volumetrisch en perimetrisch alarm, géén sportstuur, ...

Er is ergens een foutje gemaakt... foutJE ??
            Gevolg = binnen 6 weken (lees week 36) hebben we pas de auto.
            Pleister op de wonde => donderdag mogen we een A5 halen om deze periode te overbruggen.

Poll vh forum: Wat zouden jullie doen?

Comment

• De nieuwe europese nummerplaat zal wel goed staan op een zwarte tov dat belagelijk rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Tja, na wat pagina's in te halen op het forum , heb ik vandaag een telefoontje gekregen van mijn dealer.

Dinsdag al een mailke gekregen dat hij geproduceerd was maar nog in Duitsland stond = super!

Vandaag een update gehad dat hij al in toegekomen was bij de dealer = nog superder (of hoe schrijf je dat ) maar... er was een probleemke.

Dus géén: LEDS vooraan en achteraan, géén servotronic, géén 3zones airco, géén Volumetrisch en perimetrisch alarm, géén sportstuur, ...

Pleister op de wonde => donderdag mogen we een A5 halen om deze periode te overbruggen.

Met de A5 van de dealer het beest uithangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                  Met de A5 van de dealer het beest uithangen

dat was ik al van plan

Comment

Tja, na wat pagina's in te halen op het forum , heb ik vandaag een telefoontje gekregen van mijn dealer.

Heel content zijn met die pleister en kop dicht houden... de service kan véél slechter hoor!

Bovendien ga je toch niet jammeren op die AMPER 6 weken. Dat is twee keer niks... allee ik weet nog in mijn kleutertijd leek de grote vakantie ook altijd héél erg lang, maar daarna vloog die altijd snel voorbij.

Comment

dat was ik al van plan
                      Geluk bij een ongeluk zeker Hopelijk is het ne goeie uitgeruste, dan kan je direct al die speeltjes gaan proberen. Al heb jij al veel ervaring met audi, dus zal het allemaal al wel wat bekend zijn.

Wel raar dat ze de offerte/optielijst niet checken voordat ie de fabriek uitgaat, ofwel is hij vanuit je dealer nooit zo besteld geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                        Heel content zijn met die pleister en kop dicht houden... de service kan véél slechter hoor!

Bovendien ga je toch niet jammeren op die AMPER 6 weken. Dat is twee keer niks... allee ik weet nog in mijn kleutertijd leek de grote vakantie ook altijd héél erg lang, maar daarna vloog die altijd snel voorbij.
                        De service kan slechter inderdaad maar toch...
                        Het is nooit leuk om af te tellen naar een datum en dan er nog eens 6 weken er bij doen.
                        Leuke aan de tussentijdse A5 is dat het zonder kosten is (enkel brandstof) en dat hij al is ingereden, we kunnen hem ook al eens testen in de garage enz...

Toch bedankt voor het medeleven
                        En inderdaad, 6 weken... wat is dat eigelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

jammeren op die AMPER 6 weken.

dus de dealer maakt een stomme fout waardoor Redbull zijn auto nog maar eens 6 weken later zal hebben en jij vind dit jammeren

Comment

De service kan slechter inderdaad maar toch...
                            Het is nooit leuk om af te tellen naar een datum en dan er nog eens 6 weken er bij doen.
                            Leuke aan de tussentijdse A5 is dat het zonder kosten is (enkel brandstof) en dat hij al is ingereden, we kunnen hem ook al eens testen in de garage enz...

Toch bedankt voor het medeleven
                            En inderdaad, 6 weken... wat is dat eigelijk.

welke motorisatie gaat die A5 hebben die je mag gebruiken redbull?

Comment

Geluk bij een ongeluk zeker Hopelijk is het ne goeie uitgeruste, dan kan je direct al die speeltjes gaan proberen. Al heb jij al veel ervaring met audi, dus zal het allemaal al wel wat bekend zijn.

Wel raar dat ze de offerte/optielijst niet checken voordat ie de fabriek uitgaat, ofwel is hij vanuit je dealer nooit zo besteld geweest?
                              Tis een A5 2.0Tdi, géén sline maar wel met lounge pack.
                              We hebben al een nieuwe A6 dus de meeste speeltjes zijn wel bekend.
                              Natuurlijk om onze A5 zaten er enkele leuke maar die gaan nog zo leuk overkomen bij levering in september.

Ik denk eerder dat het vanuit de dealer/Dieteren een foutje is gemaakt.... ah ja, iedereen kan fouten maken.

ps:voor de geïnteresseerden, deze staat binnenkort in de showroom van mijn dealer.
                              Meer info, pm me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                dus de dealer maakt een stomme fout waardoor Redbull zijn auto nog maar eens 6 weken later zal hebben en jij vind dit jammeren
                                thx voor het medeleven maatje!

Comment

Tis een A5 2.0Tdi, géén sline maar wel met lounge pack.
                                  We hebben al een nieuwe A6 dus de meeste speeltjes zijn wel bekend.
                                  Natuurlijk om onze A5 zaten er enkele leuke maar die gaan nog zo leuk overkomen bij levering in september.

Ik denk eerder dat het vanuit de dealer/Dieteren een foutje is gemaakt.... ah ja, iedereen kan fouten maken.

ps:voor de geïnteresseerden, deze staat binnenkort in de showroom van mijn dealer.
                                  Meer info, pm me
                                  Voordeel is idd dat je nu zijn banden verslijt, het kan inderdaad altijd erger, maar het is zoals dat Sinterklaas maar eind januari gaat komen

In september gaan er veel A5kes binnenkomen dan zal een fotorijke maand worden op het forum (en veel gejuich!). Of de mijne moest ook in gedownsizde versie geleverd worden, dan weet ik nu wat ik moet proberen vast te krijgen

Comment

• Is er interesse in foto's van die vervangwagen? ik kan er anders eind volgende week enkele posten...wat denken jullie?

Comment

Oef, toch nog wat mensen op het forum met verstand... man man man, is me dat soms moeilijk om uit te leggen jongens!
                                      Iedereen doet met zijn auto wat hijzelf mooi vind en als doc 29 graag 4 uitlaten wil moet hij dat doen. Maar sommige hebben daar comentaar op terwijl ze net hetzelfde doen.
                                      En zo slim als den redbull zijn we inderdaad niet ,dat is een ander niveau.

Comment

Is er interesse in foto's van die vervangwagen? ik kan er anders eind volgende week enkele posten...wat denken jullie?
                                        Zoiets moet ge toch niet vragen? Gewoon doen jong!

Comment

Hey Nick, weet je per ongeluk het merk van die spacers? Thx!
                                          Spacers zijn van het merk SCC (made in Germany ), goede kwalitiet dus.

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X