Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    ik heb toen wel geen gas gegeven he want diene mens in de passagierstoel zat al nie erg op zijn gemak
    Tjah, 110pk meer is niet echt eerlijk hé

En niet op z'n gemak? Ik vind dat je het totaal niet voelt als je snel rijdt met de A5.
    Ergens wel gevaarlijk maja wel aangenaam!!

Comment

• Weet er iemand wat er rechts vooraan onder het matje zit? Daarjuist m'n auto gaan stofzuigen en gemerkt dat het daar kletsnat is Dus ofwel lekt er iets ofwel regent het binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Het is een 2.0 TDI (zwart, GPS, géén S-line), ik vraag mij af welke motor het best en het leukst zal zijn om mee te rijden.

Deze (2.0 TDI 163pk) of de mijne 2.0Tfsi 180pk.
        Iemand ervaring mee?
        De 2.0 TFSI natuurlijk, dat je daar nog aan twijfelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Weet er iemand wat er rechts vooraan onder het matje zit? Daarjuist m'n auto gaan stofzuigen en gemerkt dat het daar kletsnat is Dus ofwel lekt er iets ofwel regent het binnen.

uw kar is echt wel op een maandag ineengevezen he ...
          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Weet er iemand wat er rechts vooraan onder het matje zit? Daarjuist m'n auto gaan stofzuigen en gemerkt dat het daar kletsnat is Dus ofwel lekt er iets ofwel regent het binnen.

Voor 99% is dit uw airco die lekt
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
              uw kar is echt wel op een maandag ineengevezen he ...
              Ik zat het gisteren ook te denken, dit zal garantiegeval nr. 5 zijn

@E90N: thx, daar vreesde ik ook al voor. Morgen binnen doen in de garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                De 2.0 TFSI natuurlijk, dat je daar nog aan twijfelt
                Hopelijk heb je gelijk - maar ik ben ook bijna zeker dat de TFSI het beter zal doen.
                Op de parking van de dealer mijn -halve- A5 eens aangezet en de "ronk" was toch veel mooier dan als ik mijn diesel (A6) aanzet...

Binnen 8/10 weken eens een vergelijkings'ke maken tussen beide configuraties:

Zwarte A5 2.0 tdi 163pk 17 duims GPS Lederen niet sport interieur
                Zwarte A5 S-line 2.0 tfsi 180pk 20 duims GPS Lederen sport interieur en nog wat lekkers

Kan interessant zijn voor toekomstige kopers en twijfelaars...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Voor 99% is dit uw airco die lekt
                  Komaan zeg, zou toch niet mogen voor auto's van +50K !

Comment

Ik hoop dat model 2010 beter is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                      Tja ik ook maar toch, je zult maar voorhebben dat uwen airco lekt

Comment

Er kan altijd wel iets aan schelen he,je moet eigenlijk wat geluk hebben.Hopelijk hebben wij wat meer geluk met den onze.Wel jammer voor hen die problemen hebben,je rijd dan met zo een machine.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

tussen 2 posts vlug vlug wat boodschappen doen ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                            deze morgend na een korte stop bij de bakker zet ik het contact aan en krijg ik zeer luide ruis uit de achterste luidsprekers, zowel bij radio als media, . zo hard zelfs dat het pijn deed aan de oren en was niet te regelen met volume knop, contact af en terug op geeft zelfde probleem. is 2 weken oud model 2010.
                            Straks eens opnieuw proberen
                            Last edited by ; 12/07/2009, 14:31.

Comment

• Wax it;

enkele weken geleden heb ik jou om advies gevraagd via PM, maar helaas geen antwoord>
                              eerlijk gezegd snap ik niet wat jij bedoelt.
                              volgens het boekje van Swissvax: moet je eerst de auto wassen daarna behandelen met liquid cleaner daarna waxen> ik heb die drie ook besteld>
                              wat heb ik meer nodig?????
                              ik was van plan om vandaag de auto te gaan wassen, maar het regent hier.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                Wax it;

enkele weken geleden heb ik jou om advies gevraagd via PM, maar helaas geen antwoord>
                                eerlijk gezegd snap ik niet wat jij bedoelt.
                                volgens het boekje van Swissvax: moet je eerst de auto wassen daarna behandelen met liquid cleaner daarna waxen> ik heb die drie ook besteld>
                                wat heb ik meer nodig?????
                                ik was van plan om vandaag de auto te gaan wassen, maar het regent hier.........
                                De stappen die je nu hebt zijn goed op voorwaarde dat je basis goed zit.
                                Als je dus een nieuwe wagen hebt, en die is goed voor je klaargemaakt dan kan je met de stappen die je nu hebt de wagen zuiver maken en beschermen.

Maar ik vroeg me vooral af of je de applicators en doekjes hebt voor het aanbrengen en afnemen, als ook de washandschoenen en droogdoeken om achteraf het behaalde resultaat te behouden

Comment

• ik heb een auto van 5mnd, en alle doekjes die ik moet hebben volgens het boekje

Comment

Volgens mij is het water, is dat geen gas dat ze in je airco steken??

Sinds vanmorgen komen de ruitenwissers niet volledig meer naar beneden. Ze staan niet in slaapstand, is echt zo wanneer contact af staat en in slaapstand staan ze nu 10cm hoger

Last edited by dragonfly; 12/07/2009, 20:39.

Comment

• satelliet radio in A5

Ik ben net terug van een reisje uit de USA en daar heb ik satelliet radio leren kennen wat me zeer goed bevallen is. Nu vroeg ik me af of ik hier in België in mijn A5 op één of andere manier ook naar satelliet radio kan luisteren ?

In de Amerikaanse A5 is dat blijkbaar mogelijk, zie onderstaande screenshot van satelliet radiostation Sirius wat perfect te beluisteren is in de A5.

CNET is the world's leader in tech product reviews, news, prices, videos, forums, how-tos and more.

Ik heb zelf een B&O systeem met digitale radio in mijn A5. Ik vrees wel dat satelliet radio mooi geintegreerd zoals op de screenshot niet mogelijk zal zijn op de europese A5 aangezien wij hier het begrip satteliet radio niet kennen.

Weet er iemand hier meer over ? Kan ik op een degelijke manier eventueel niet-standaard A5 satelliet radio ontvangers monteren zoals ik nu ook doe met mijn Iphone ?

Comment

Volgens mij is het water, is dat geen gas dat ze in je airco steken??

Sinds vanmorgen komen de ruitenwissers niet volledig meer naar beneden. Ze staan niet in slaapstand, is echt zo wanneer contact af staat en in slaapstand staan ze nu 10cm hoger

Man, het zit precies niet mee hé met uw nieuwe A5 ...

Heb je iets voorgehad met de A4 ook ? of was die compleet ongeval en probleem vrij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          tussen 2 posts vlug vlug wat boodschappen doen ja
                                          De beste macaroni van de streek gaan halen é voor de kids

Comment

Working...
                                          X