Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenOfwel een slang van de airco losgekomen ofwel zit den overloop van de wagen vol. Dit lekt dan via de ingang van het filterhuis van de pollenfilter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten?? ik denk dat je mij verward met iemand anders zenne of t'is WoKe die aant missen is
Te weinig animo in de Porsche topics dat je hier wat komt vitten op de A5 rijders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDan had ik hem nu al perto gereden omdat ik hem zou beu zijn. Met de A5 ben ik verdraagzamer.
Muziekje op, Cruise Control aan en dan opt gemak vlammen. T'blijft een zalige wagen om mee te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe zwarte gril opmerking nog niet goed verteerd?
Comment
-
afgelopen weekend meer dan 600km gerend, op de snelweg, in de stad, van alles wat...
verbruik 6.6 op 100, niet slecht heeeee
ik heb gisteren de auto gewassen met swissvax spullen.
shampoo: ruikt naar cocos, je hebt maar heel weinig nodig voor 10l water,
liquid cleaner: is goed voor de schouder musculatuur
Onyx wax: ruikt ook heerlijk, maar of het veel beter is dan andere waxen; ben niet overtuigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenafgelopen weekend meer dan 600km gerend, op de snelweg, in de stad, van alles wat...
Onyx wax: ruikt ook heerlijk, maar of het veel beter is dan andere waxen; ben niet overtuigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe zwarte gril opmerking nog niet goed verteerd?
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten@ doc: thx voor je feedback. Wat is je motorisatie?
Comment
-
Ik heb nu reeds 23.000km achter de rug sedert jan.'09 en dit is zonder noemswaardige problemen verlopen.
Enkel een volledig litertje olie moeten bijvullen, maar dat zou normaal zijn in de beginperiode van een 2.0 Tfsi.
Morgen vertrek ik voor 5 weken naar de Côte d'Azur met den A5
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten2,0TFSI nu nog 180pk, handbak
Tevreden van de prestaties? (wat was je vorige wagen?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenafgelopen weekend meer dan 600km gerend, op de snelweg, in de stad, van alles wat...
Ik heb echt nog geen minuut spijt had dat ik gekozen heb voor een benzine variant. Niks dan voordelen
Gtz.
Nick
Comment
-
hi Nick, kijk uit, die fransen zijn gek op die A 5s, ik heb het zelf meegemaakt
mijn vorige auto, die nog steeds naast mijnA 5 staat,, is een volvo S60 ( mijn vrouw rijdt er nu in)
redbull, wacht maar af, het is elke dag feest......maaar met 250pk zal ie nog beter rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIk heb nu reeds 23.000km achter de rug sedert jan.'09 en dit is zonder noemswaardige problemen verlopen.
Enkel een volledig litertje olie moeten bijvullen, maar dat zou normaal zijn in de beginperiode van een 2.0 Tfsi.
Grtz.
Nick
Veel plezier !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhi Nick, kijk uit, die fransen zijn gek op die A 5s, ik heb het zelf meegemaakt
mijn vorige auto, die nog steeds naast mijnA 5 staat,, is een volvo S60 ( mijn vrouw rijdt er nu in)
redbull, wacht maar af, het is elke dag feest......maaar met 250pk zal ie nog beter rijden
Waar ga je hem tunen? Ik heb al wat zaken bekeken en die 245pk ziet er mij wel leuk uit. Vooral omdat hij minder verbruikt = LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIk heb nu reeds 23.000km achter de rug sedert jan.'09 en dit is zonder noemswaardige problemen verlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenLekker, kunt U s'nachts nog eens uitleven op de autostrade
aan de péage mag je uw baan betalen en daarna wordt je van de weg geplukt om met je visa het andere te betalen.
ps: nooit meer dan 180km/h rijden in FR, anders auto'tje weg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAllez succes ermee! Misschien onder de baan wat foto's trekken om eind augustus dan te posten?
Veel plezier !
En nu ik eraan denk, als ik terug ben, dan kan jij je A5 (bijna) ophalen
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenZal ik zeker doen maar we hebben wifi daar dus ik zal geregeld nog online zijn hoor
En nu ik eraan denk, als ik terug ben, dan kan jij je A5 (bijna) ophalen
Grtz.
Nick
Donderdag mag ik de inloop A5 gaan halen, tis een begin maar kan niet tippen aan mijn config
Comment
Comment