Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    @ Nick:

Je hebt velgen, je hebt mooie velgen en je hebt D2 Forged wheels. Deze Audi S5 staat  velgen van D2 Forged, VS1 type in 20x9.0 voor en achter 20x10.5. Wat erg dik staat zijn de breedte van de velg rand, het geeft een imposante indruk. Zo zie je goed de voor…

is dat ook uw kleur niet?
    Neen, dat is gewoon zilver volgens mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
      Zou hij dan echt 275pk hebben? Het is geen tunning op maat van de auto(dus geen testbank)
      Mijn touareg was door abt gechipt en was daar wel tevreden over.Zelfs na een motor update van volkswagen word de chiptunning teruggeplaatst.
      Volgens hun site wel, hier de link:

275pk, 202 KW, 400NM

Grtz.
      Nick
      Last edited by ; 14/07/2009, 15:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Damn

Op een benzine zijn ze niet standaard hé
        op een 2.0 tdi ook niet é

Comment

Neen? Oeioei, best afwachten wat mijn schoonvader besteld heeft

Comment

idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
              Neen? Oeioei, best afwachten wat mijn schoonvader besteld heeft
              Op de 3.2 tfsi is dit wel standaard...
              Eigenlijk is het vanaf de V6'en dat dit erop zit.
              Ik zou niet afwachten maar aktief navragen aan de dealer of de optie genomen is of niet.
              Later LEDS steken is zeer moeilijk volgens Audi!

it's up to you...

Comment

Ik zou niet afwachten maar aktief navragen aan de dealer of de optie genomen is of niet.

it's up to you...
                De 3.2 is geen TFSI hé Al zal het wel om een typfoutje gaan denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  De 3.2 is geen TFSI hé Al zal het wel om een typfoutje gaan denk ik
                  sorry 3.2 FSI (juist is juist)

Comment

• 4 dagen niet op het forum geweest en wat is er hier allemaal gebeurd zeg... allemaal gezever en veel te weinig foto's... Maaaar wel heel aangenaam voor te lezen

@ redbull redelijk zenuwachtig zeker? gij leeft precies achter uwe pc om elk detail toch maar te kunnen weten.. die hard A5 fan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Mijne heeft een Y plaat en 's morgens kom ik vaak een GTi tegen
                      Heb en zwarte A5 maar geen zwarte nummerplaat (weet niet of je dit bedoelt)

It's you ????
                      Bedoel een zwarte A3 met een Y-plaat :o :p
                      kom die soms tegen op de N60 ^^

Comment

• Mijn vochtplekken komen van insijpelend water. Ik heb de matjes eruit gehaald en alles is opgedroogd (heeft 3 dagen niet geregend hé). Is rechts vooraan + rechts achteraan, als er mensen zouden zijn die hun matjes nog NOOIT uitgehaald hebben zouden ze dat misschien beter eens doen. Het komt dus niet van de airco!!

Dan weet ik direct als het een algemeen probleem is of als ik weer proefkonijn van dienst ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Mijn vochtplekken komen van insijpelend water. Ik heb de matjes eruit gehaald en alles is opgedroogd (heeft 3 dagen niet geregend hé). Is rechts vooraan + rechts achteraan, als er mensen zouden zijn die hun matjes nog NOOIT uitgehaald hebben zouden ze dat misschien beter eens doen. Het komt dus niet van de airco!!

Dan weet ik direct als het een algemeen probleem is of als ik weer proefkonijn van dienst ben
                          Ik haal mijn matjes er regelmatig uit maar nog geen vocht gezien, ook niet als ik hem pas met de hogedrukreiniger gewassen heb.
                          Ik hoop voor jou dat ze het probleem vlug oplossen

Comment

• Controleer ook de rubberdichtingen rond de deur eens, één kleine oneffenheid of scheurtje en je hebt waterinsijpeling. Dit komt vooral voor wanneer er niet mee gereden wordt en de auto stil in de regen staat. Het water verzamelt dan op het laagste punt, ter hoogte van de wielkast.

Comment

it's up to you...
                              Hij heeft een 2.0TDI besteld, maar ik zou écht niet weten of hij nu die LED's erbij heeft genomen. Ik vrees er een beetje voor, want hij gaat relatief standaard zijn, buiten de grijze lederen zetels. Grotere velgen staan er zowiezo al niet op. Ik zal eens navragen.

Comment

tja, moet nog 6 weken wachten op mijn 2.0 tfsi.
                                Waar ga je hem tunen? Ik heb al wat zaken bekeken en die 245pk ziet er mij wel leuk uit. Vooral omdat hij minder verbruikt = LOL
                                Hmm dat kun je dus vergeten... Heb mijn A4 2.0TFSI laten chippen en ik verbruik zeer zeker meer. Ja gaat toch anders rijden met meer vermogen. Als je heel erg op let tijdens het optrekken kun je blij zijn als je hetzelfde verbruik haalt als voorheen...

Maar laten we wel wezen chippen doe je niet om zuiniger te rijden En het verschil is enorm....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  4 dagen niet op het forum geweest en wat is er hier allemaal gebeurd zeg... allemaal gezever en veel te weinig foto's... Maaaar wel heel aangenaam voor te lezen

@ redbull redelijk zenuwachtig zeker? gij leeft precies achter uwe pc om elk detail toch maar te kunnen weten.. die hard A5 fan
                                  @ Chris, ik leef achter mijn pc maar niet achter autowereld forum
                                  Inderdaad, soms moet ik wat inhalen maar niet dat dit continue openstaat.

Fan wel maar hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
                                    Hmm dat kun je dus vergeten... Heb mijn A4 2.0TFSI laten chippen en ik verbruik zeer zeker meer. Ja gaat toch anders rijden met meer vermogen. Als je heel erg op let tijdens het optrekken kun je blij zijn als je hetzelfde verbruik haalt als voorheen...

Maar laten we wel wezen chippen doe je niet om zuiniger te rijden En het verschil is enorm....
                                    Misschien dat ik hem toch zo gaat laten...hij is toch voor mijn minnares!

Comment

• Weet dat het geen A5 coupe is, maar toch, hier de eerste officiele A5 sportback foto's:

Voorkant lijkt me quasi hetzelfde als de A5, kontje ook, enkel de daklijn en natuurlijk de 4 deuren lijken verschillend. Verder weinig updates aan de looks, ook interieur lijkt hetzelfde. Ben eens benieuwd welke het eerste audi model gaat zijn met een totaal nieuwe grill en voorlichten.
                                      Last edited by ; 16/07/2009, 13:01.

Comment

• Nen uiterekte A5...helaas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                          Nen uiterekte A5...helaas...
                                          met 4 deuren...

Misschien wel de opvolger voor mijn A6 binnen 4 jaar maar hij trekt toch verduiveld goed op de A5 coupé... jammer dat er géén apart tintje aan is gegeven.

Comment

Working...
                                          X