de C-stijl heeft net te veel weg van Lexus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenhij trekt toch verduiveld goed op de A5 coupé... jammer dat er géén apart tintje aan is gegeven.
Zo zie ik het toch: De A5 ziet er schitterend uit, nu ook voor mensen met een gezin.. perfecte combinatie2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenBen eens benieuwd welke het eerste audi model gaat zijn met een totaal nieuwe grill en voorlichten.
De grille aan de voorkant gaat een soort ruit wordenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat gaat de A7 zijn ofwel de nieuwe A3
De grille aan de voorkant gaat een soort ruit worden
of misschien de A1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNieuwe A7 zal eerder komen dan de A3 denk ik...
of misschien de A1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenGisteren de inloop A5 gaan halen...
A5 standaard 2.0 tdi met Lounge pack plus (gps etc...)
- eerste opmerking: die motor is gewoon super... die blijft gewoon trekken!
Ik zal morgen wat foto's trekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk denk dat je je dan een bult zal verschieten eens je in de TFSI stapt ... dat blijft nog véél langer trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk denk dat je je dan een bult zal verschieten eens je in de TFSI stapt ... dat blijft nog véél langer trekken
Serieus? Ik kan al niet meer wachten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichtennaft
natuurlijk heeft de tfsi meer pk... (180pk tov 163pk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNochtans is de NM iets hoger bij de tdi dan de tfsi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIs bijna altijd zo hé. Bij een naft heb je 't gewoon langer ter bschikking, zeker? Kan niet zoveel van techniek af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenheeft iemand een ander uitlaatsysteem onder zijn A5 zitten?
ik ben van plan om het te vervangen????
middendemper, sportkat en einddemper
redbull wacht maar af, straks is je stoel nat van de blijheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtennochtans gisteren ook zitten doortrekken tot 4000 RPM (bijna rood)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDe 2.0TFSI gaat tot 6000+ RPM hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten6000 RPM voor de rode zone? =>> - nice...
Edit: 1000e post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk denk dat toch, ja, als mijn Astra F 1.4i ook maar aan 6000+ in 't rood ging dan moet het bij dit machien zeker zo zijn hé.
Edit: 1000e post
Dan zal dat ook wel het geval zijn... ik kijk al uit naar begin september.
Zelf die "standaard" uitgerust A5 was echt zalig om mee te rijden.
Echt een cocoon gehalte en zeer gerichte sturing... wel wat onderstuur gehad en spinning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenGisteren de inloop A5 gaan halen...
A5 standaard 2.0 tdi met Lounge pack plus (gps etc...)
- eerste opmerking: die motor is gewoon super... die blijft gewoon trekken!
Ik zal morgen wat foto's trekken...
Uwe naft zal nog wat anders zijn hoor, dacht dat die van jimmy zelfs to 7K ging.
Comment
Comment