Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bij de 2,0TFSI motoren wordt geadviseerd om om de 15000km de olie te verversen en om de 30.000km olie met oliefilter.
wie van jullie doet dit?
Bij de mijne doe ik de tussentijdse zelf om de 10k km met oliefilter inbegrepen.
Misschien overdreven maar met alle 'aanpassingskes' en mijn rijstijl neem ik
liever niet al te veel risico.
thanks jimmy, heb je ook geluidonames??
het geluid van een 2,0TFSI vind ik niets
en die diffusor waar heb je die gekoch?
Heb geen geluidsopname's,zou er eens werk moeten van maken.
Diffusor is gewoon van een V6 2.7 of 3.0 TDI en kost 50€.
Tussentijds olie+ filter vervangen om de 10k km doe ik zelf.
ik ga een uitlaat bestellen van senner 2x2, dus ik ga een andere diffusor moeten hebben.
is dit makkelijk te plaatsen?
hoeveel pks heb je nu?
Voor de 2x2 zal de diffusor moeten uitgesneden worden denk ik,is bij mij al zo.
Is wel makkelijk te plaatsen.
Zou momenteel om en bij de 240 moeten liggen.
Belangrijker is de 350 nm koppel en het verloop van de koppel en pk curve!
Het verloop lijkt als 2 druppels op het originele alleen een pak meer.
[quote=redbull2580;3524276]en terug de twijfel rond de uitlaat...
Op Duitse audi site:COUPE 2010: 20 TFSI krijgt 2 uitlaten links
CABRIO en SPORTBACK:20 TFSI uitlaat links/rechts
CABRIO en SPORTBACK:20 TDI 2 uitlaten links
verkeerde gegevens redbull......dit is van aan 1,8tfsi
2,0TFSI kan inderdaad alleen met en chip tot 245 getund worden.....
de motor kan het makkelijk aan
Dat dacht ik ook, thx guys... dus wordt een andere tuner.
Als je als klant duidelijk meegeeft welke wagen je wenst te tunen, en de potentiële leverancier antwoordt met de verkeerde gegevens, laat staan dat hij correct zal getuned zijn.
Dit is "not done" ! Jammer... kzal eens vragen bij Heinz.
Ik heb er een steken maar hij is 'op maat' gemaakt.
Geen sportkat maar leeggehaald,middendemper is de originele en de einddemper is
vervangen door 2 stuks,één aan elke kant.
Voor en na.
Very nice ! Wat heeft dit gekost? Anders PM is ook ok.
Op Duitse audi site:COUPE 2010: 20 TFSI krijgt 2 uitlaten links
CABRIO en SPORTBACK:20 TFSI uitlaat links/rechts
CABRIO en SPORTBACK:20 TDI 2 uitlaten links
Thx nu is het duidelijk...
2 uitlaten links en dan nu
Very nice ! Wat heeft dit gekost? Anders PM is ook ok.
De uitlaat is bij Heinz gemaakt,samen met nog enkele andere aanpassingen.
Ik heb een totale prijsafspraak gemaakt dus uitlaat alleen weet ik niet.
Ik denk dat je best eens een mailtje stuurt naar hen.
In mijn koffer plakken toch al 5 stickertjes van uitgevoerde campagnes (software updates, brandstofleidingen, batterij, ...). Overigens zijn er ook een paar zaken -misschien minder tot nauwelijks opvallend- die ze op mijn vraag vervangen hebben. Ik stel me de vraag, als ik er zelf niet achter zou zitten, of er dan ergens een kettingreactie zou kunnen ontstaan en dingen stuk zouden gaan. Soit, we zijn nog niet in panne gevallen, geen water onder de matjes, dat soort issues zijn er idd niet.
LOL
Dan zal mijn koffer al volhangen zeker, heb er nog niet opgelet
Heb vorige week de grille en de twee kleintjes van de mistlichten
gespoten in zwart zijdeglans en vindt het resultaat goed meevallen.
De originele s-line vond ik te blinkend en matzwart zou ook te zijn.
Zal morgen eens voor en na foto's zien te posten.
Als ik me kan herinneren heb je het "Xenon Plus" pack vergeten aan te vinken, en wil je dus aftermarket led lichten? Ik denk dat je op het a5oc.com forum wel genoeg voorbeelden hiervan gaat terugvinden.
Trouwens tipje voor de mensen die zonder veel moeite hun mistlichten willen vervangen (xenon led), nog niet kunnen uitproberen (wegens nog geen A5 ) maar lijkt me wel niet zo moeilijk:
There is also another way of installing the light bulbs. I dont have any pictures but this is how i installed my hoen light bulbs.
Turn you Steering wheel ALL the way to one side so in i.g. if you turn it all the way to the left, go to the right side of the car where it shows a big opening in the fender. There should be 2 or 3 screws on the carpet.
Unscrew those and pop out the carpet far enough to reach your hand inside. (I put the carpet up and laid it on the top of my tire and note* you do not need to take off your wheels) Once the carpet is up, you can see the fog lightbulb and unscrew that and put in the new Hoen LightBulbs and put everything back the way it was.
Same for the other side, turn your steering wheel all the way to the opposite side you just finished and repeat the steps.
Comment