Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aangezien Netskam wat ongeduldig wordt, hierbij de pics getrokken met mijn GSM:
dankjewel redbull! Toch nog een goed uitgeruste aanloopwagen (of is het een rijdend reclamebord? ). Het verbaast me dat er geen groter gat is tussen de band en koetswerk met die 17" wielen, deze is normaal gezien niet verlaagd lijkt me (is ook geen s-line).
Wel leuk om te weten dat je over 6 weken nog maar is een (zeer deftige) upgrade krijgt!
dankjewel redbull! Toch nog een goed uitgeruste aanloopwagen (of is het een rijdend reclamebord? ). Het verbaast me dat er geen groter gat is tussen de band en koetswerk met die 17" wielen, deze is normaal gezien niet verlaagd lijkt me (is ook geen s-line).
Wel leuk om te weten dat je over 6 weken nog maar is een (zeer deftige) upgrade krijgt!
Graag gedaan...
Het een aanloopreclamebord die "goed" is uitgerust en een zeer leuke motor heeft.
Die velgen vind ik "not done" op zo'n wagen maar swat, iedereen zijn keuze...
Het is géén S-line, dus ook niet verlaagd en inderdaad die banden/velgen komen niet ver van de wagen ansich.
Leuk is wel dat je al een cocoon-effekt hebt als bestuurder (lees: GO-KART) en dat hij uitermate leuk rijdt...
We zijn nu al aan het uitkijken naar begin september.
Wel veel "bekijks" met de wagen maar misschien is het omdat er reclame opstaat?
Hebben jullie dit ook wanneer je met de wagen rondrijdt?
Deze is besteld geweest en verkeerd geleverd, daarom komt hij pas in week36 (begin september)
Audi A5 2.0 TFSI 180 pk SLINE - 6 bak (model 2010)
Fantoomzwart Pareleffekt
Sportzetels zwart Milano Leder met Sline logo op de leuning
Dakhemel zwart
Pack intenso plus (GPS plus hardeschijf, alarm, snelheidsregelaar,...)
parking system av/vr + camera
servotronic
xenon lampen+
3zones airco
lederen multisportstuur
Alarm VV2
Advanced key
Verwarmde zetels vooraan
GSM voorbereiding
Audi music interface
Panoramisch dak
7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20
antidiefstal moeren
audi sound system
zonnescherm electrisch achteruit
audi side assist
zonder kentekens
Matten voor en achter
S5 grille
resultaat zal min of meer dit zijn met zwarte gewone spiegels:
Die velgen vind ik "not done" op zo'n wagen maar swat, iedereen zijn keuze...
Daarom dat je ook 90% van de A5 wagens met 18" of nog meer met 19" ziet rondrijden. Dat is bij mij ook het eerste wat vervangen wordt als hij binnen is
Daarom dat je ook 90% van de A5 wagens met 18" of nog meer met 19" ziet rondrijden. Dat is bij mij ook het eerste wat vervangen wordt als hij binnen is
Deze is besteld geweest en verkeerd geleverd, daarom komt hij pas in week36 (begin september)
Audi A5 2.0 TFSI 180 pk SLINE - 6 bak (model 2010)
Fantoomzwart Pareleffekt
Sportzetels zwart Milano Leder met Sline logo op de leuning
Dakhemel zwart
Pack intenso plus (GPS plus hardeschijf, alarm, snelheidsregelaar,...)
parking system av/vr + camera
servotronic
xenon lampen+
3zones airco
lederen multisportstuur
Alarm VV2
Advanced key
Verwarmde zetels vooraan
GSM voorbereiding
Audi music interface
Panoramisch dak
7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20
antidiefstal moeren
audi sound system
zonnescherm electrisch achteruit
audi side assist
zonder kentekens
Matten voor en achter
S5 grille
resultaat zal min of meer dit zijn met zwarte gewone spiegels:
dikken auto eh! Ook nog veel deftige opties, pano dak zou ik ook wel willen gehad hebben maar dat was +4maanden (nog) langer wachten.. Wou veys zelf die grille plaatsen? Heb nogtans van verscheidene anderen gehoord dat ze het niet kunnen (WILLEN) doen.. grtn
dikken auto eh! Ook nog veel deftige opties, pano dak zou ik ook wel willen gehad hebben maar dat was +4maanden (nog) langer wachten.. Wou veys zelf die grille plaatsen? Heb nogtans van verscheidene anderen gehoord dat ze het niet kunnen (WILLEN) doen.. grtn
Thanks, nu weet je ook waarom ik ontgoocheld was waarom die vorige week maar half stond
Ik denk ook dat dit een vet bakje wordt... we gaan hem wel nog op een pk-kuurke steken denk ik...
Redbull , uw foto's tonen een amerikaanse S5.
Hebt ge die grille besteld of de europese ?
Nummerplaathouder is anders.
Ik heb verleden week een S5 cabrio besteld die in week 33 gemaakt wordt.
Wil daar graag zo een amerikaanse nummerplaathouder op. (je hebt daar 2 uitvoeringen in maar deze op jouw gevonden foto is wat ik graag wil).
Weet iemand of je die nummerplaathouder apart kan krijgen ? Of moet je dan heel de grille vervangen ?
Comment