Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
    Redbull , uw foto's tonen een amerikaanse S5.
    Hebt ge die grille besteld of de europese ?
    Nummerplaathouder is anders.

Ik heb verleden week een S5 cabrio besteld die in week 33 gemaakt wordt.
    Wil daar graag zo een amerikaanse nummerplaathouder op. (je hebt daar 2 uitvoeringen in maar deze op jouw gevonden foto is wat ik graag wil).

Weet iemand of je die nummerplaathouder apart kan krijgen ? Of moet je dan heel de grille vervangen ?
    ... kzou dit begod niet weten of dit een amerikaans model is of europees.
    Dus mijn grille zal een europese zijn met een gewone nummerplaat.

Misschien eens snuffelen op google voor je specifieke vraag?

Comment

• Google heb ik al is geprobeerd maar vindt niets.
      Is standaard in de US en hier stoort niemand zich blijkbaar aan die nummerplaathouder met opening voor nrplaat voor de slechtzienden.

Zal morgen bij mijn dealer navragen. Bedankt voor de reactie.
      Mooie wagen ga je daar hebben trouwens.

Comment

• Audiworld.com heeft me de info gegeven die ik zocht.

Het is trouwens dankzij uw avatar dat ik me ben gaan afvragen of er niet iets mooiers bestond dan die lelijke Duitse nrplaathouder. Ik zag op dat klein fotoke iets anders dan hier standaard is. En met je grotere foto's te zien was ik direct verkocht.
        Die met die 2 chrome lijntjes is perfect. Kan ik mooi een Belgische nrplaat op kleven. En is dus super eenvoudig te vervangen:

A4 (B8 Platform) Discussion - 2009 A4 License Plate Holder - After driving home my new A4 I noticed there's no place to mount a license plate on the front of the car. The dealer said they would mail me a bracket to snap onto the front of the car which will replace the existing bracket. Do you think I can do this on my...

Hier is het bij een A4 maar zal bij A5 wel idem zijn zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Welke config / velgen heb je genomen?
          Genomen is het niet echt, ik heb niet kunnen kiezen. De bestelling heb ik van iemand anders overgenomen omdat deze een 'andere uitdaging' ging zoeken terwijl de bestelling niet meer te cancellen was (toch niet zonder veel geld te betalen). Het is dus een bedrijfswagen die na 4 jaar/120000 km wordt vervangen.

Maar buiten het feit dat ik niet zelf de opties heb gekozen is het een mooi uitgeruste wagen, enkel is hij verdikke bluetooth vergeten aan te tikken, dus dat wordt met een bluetooth oortje bellen AMI interface zit er ook niet op, maar met de harddisk en SD kaartjes kom ik al een heel eind denk ik. Enkel is het wel raar dat ze der nog een 6CD wisselaar insteken anno 2009, ik gebruik al jaren geen cd's meer. Of is dat ook een DVD wisselaar?

Hier is nog eens mijn config:

A5 TDI 2.0 (CO2 klasse C, moet van de firma, maar ik heb ook niet meer power nodig) Ext color: fantoomzwart int. color: lichtgrijs sport

Pack 'Lounge'
          [P] Milano leder SPORT lichtgrijs
          [P] Zetels VR verwarmbaar
          [P] Buitensp.Elektr.inklapbaar
          [P] Multif.led sportst.met airbag
          Pack 'Intenso Plus'
          [P] Metaalkleur
          [P] Perimetr.&volumetr. Alarm
          [P] Snelheidsregelaar
          [P] GPS Plus HD CD/DVD CD-lader
          [P] Acoustic Parking System (APS) :
          Anti-diefstal moeren
          Lederen sport zetels VR + electrische lendensteun
          Decor.inlegplaatjes aluminium Hologramme
          Xenon Pl.+daglicht+Arlicht.DEL+sproeiers
          Panor.dak glas elek.kantelbaar+jaloezie
          Bang & Olufsen Sound System
          Headlight assistant
          Elek.zonnescherm achterruit
          Zonder kentekens AR
          S-Line zijschorten in koetswerkkleur
          Parabool 7-armen 17" voor winterbanden
          S5 5 dubbelspaak 19" velgen voor zomerbanden

Niet zo'n volledig uitgeruste als de jouwe (deze is in maart besteld voordat het gratis V6 pack er was, spijtig!), maar voor wat ik er moet voor betalen ben ik wreed content. Moest echt wel lukken dat er ene vrijkwam, het is de enige A5 op 300 firma auto's

Nog 6 weken geduld...
          Last edited by ; 22/07/2009, 01:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
            Genomen is het niet echt, ik heb niet kunnen kiezen. De bestelling heb ik van iemand anders overgenomen omdat deze een 'andere uitdaging' ging zoeken terwijl de bestelling niet meer te cancellen was (toch niet zonder veel geld te betalen). Het is dus een bedrijfswagen die na 4 jaar/120000 km wordt vervangen.

Maar buiten het feit dat ik niet zelf de opties heb gekozen is het een mooi uitgeruste wagen, enkel is hij verdikke bluetooth vergeten aan te tikken, dus dat wordt met een bluetooth oortje bellen AMI interface zit er ook niet op, maar met de harddisk en SD kaartjes kom ik al een heel eind denk ik. Enkel is het wel raar dat ze der nog een 6CD wisselaar insteken anno 2009, ik gebruik al jaren geen cd's meer. Of is dat ook een DVD wisselaar?

Hier is nog eens mijn config:

A5 TDI 2.0 (CO2 klasse C, moet van de firma, maar ik heb ook niet meer power nodig) Ext color: fantoomzwart int. color: lichtgrijs sport

Pack 'Lounge'
            [P] Milano leder SPORT lichtgrijs
            [P] Zetels VR verwarmbaar
            [P] Buitensp.Elektr.inklapbaar
            [P] Multif.led sportst.met airbag
            Pack 'Intenso Plus'
            [P] Metaalkleur
            [P] Perimetr.&volumetr. Alarm
            [P] Snelheidsregelaar
            [P] GPS Plus HD CD/DVD CD-lader
            [P] Acoustic Parking System (APS) :
            Anti-diefstal moeren
            Lederen sport zetels VR + electrische lendensteun
            Decor.inlegplaatjes aluminium Hologramme
            Xenon Pl.+daglicht+Arlicht.DEL+sproeiers
            Panor.dak glas elek.kantelbaar+jaloezie
            Bang & Olufsen Sound System
            Headlight assistant
            Elek.zonnescherm achterruit
            Zonder kentekens AR
            S-Line zijschorten in koetswerkkleur
            Parabool 7-armen 17" voor winterbanden
            S5 5 dubbelspaak 19" velgen voor zomerbanden

Niet zo'n volledig uitgeruste als de jouwe (deze is in maart besteld voordat het gratis V6 pack er was, spijtig!), maar voor wat ik er moet voor betalen ben ik wreed content. Moest echt wel lukken dat er ene vrijkwam, het is de enige A5 op 300 firma auto's

Nog 6 weken geduld...

Wel een mooie config hoor voor een lease bak!!
            En die motor is wel super hoor! (is nu mijn aanloopwagen)
            Veel succes ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              xenon hoeft niet van mij, alleen de LEDs,
              Mss dat dit je kan helpen http://www.a5oc.com/forums/showthrea...028/index.html

(Wel volledig lichtblok vervangen)

Grtz.
              Nick

Comment

• LOL.... donderdag mag ik de A5 al terug brengen.

We krijgen dan een Q5 mee tot 15/8
                Iemand ervaring mee met de nieuwe jeep van Audi?

Comment

LOL.... donderdag mag ik de A5 al terug brengen.

Waarom wisselen ?

Een Q5 is toch helemaal iets anders dan een A5 hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Waarom wisselen ?

Een Q5 is toch helemaal iets anders dan een A5 hoor
                    Interne regelingen bij de garage... - Swat, ondertussen weten we ook terug hoe die jeep rijdt

Comment

Interne regelingen bij de garage... - Swat, ondertussen weten we ook terug hoe die jeep rijdt
                      2.0 TDI?

Comment

• ok, da's wel een dik hok

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          ok, da's wel een dik hok
                          Dat is dan ook wel een S5 met een schroefkit eronder en spoorverbreders rondom

Comment

• En ruiten rondom getint.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              En ruiten rondom getint.
                              Ja is van een kerel van op het s5oc.com forum, daar zitten er meer met een dikke S5 dan een A5. Voor die Amerikanen is alleen de zwaarste motor goed genoeg
                              Last edited by ; 22/07/2009, 14:07.

Comment

LOL.... donderdag mag ik de A5 al terug brengen.

Heb eens een half uurtje met een Q5 2.0TDI gereden, en alhoewel die wel plezant aanvoelt, was de sensatie er niet die ik bij een A4 allroad (met zelfde motor) wel had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  2.0 TDI?
                                  denk ik, of een 2.7tdi...

morgen 10h weet ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                    Heb eens een half uurtje met een Q5 2.0TDI gereden, en alhoewel die wel plezant aanvoelt, was de sensatie er niet die ik bij een A4 allroad (met zelfde motor) wel had.
                                    Ik zou niet graag hebben dat we ons "miskocht" hebben...
                                    Stel u voor, na 3 weken Q5 zou je liever de jeep dan de coupé hebben.

Maar het zou mij sterk verwonderen...

Comment

Ik zou niet graag hebben dat we ons "miskocht" hebben...
                                      Stel u voor, na 3 weken Q5 zou je liever de jeep dan de coupé hebben.

Maar het zou mij sterk verwonderen...
                                      Voor mij is A5 >>> Q5 !!!
                                      Je hebt ongetwijfeld de beste keuze gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                        Voor mij is A5 >>> Q5 !!!
                                        Je hebt ongetwijfeld de beste keuze gemaakt.
                                        = ik hoop dat je gelijk hebt...

Ik denk ook dat je beide niet kunt vergelijken (jeep vs sportcar), dit zowel voor het rijgedrag, cocoon gehalte, 4deurs vs 2 deurs, laag zicht vs hoog zicht...

Vind het eigenlijk wel eens leuk om met zo'n jeep eens te cruisen
                                        Kzal wel wat foto's posten (voor de freaks)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          ok, da's wel een dik hok
                                          &

Comment

Working...
                                          X