Oorspronkelijk geplaatst door netskam
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBekijk eens de prijs van een S5 in de US, je zal direct weten waarom er europeanen zijn die hem willen invoeren!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenSchandalig is het... En wat is de reden daar eigenlijk voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBekijk eens de prijs van een S5 in de US, je zal direct weten waarom er europeanen zijn die hem willen invoeren!!
nadeel is ook wel dat je die oranje pinkers hebt, onze lampen zijn mooier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichtenonze regering en ons teveel aan ambtenaren die uit verveling constant de inkomsten voor de staat 'tunen'
Ik had een prachtige S5 op het oog (kost zelf minder dan mijn nieuwe ), wel 31k km en zilverkleur (zie liever zwart) maar ik had echt géén zin om gewoon 5000 euro op de straat te smijten... is pure !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichteniemand een idee wat de invoerskosten zijn? zelfde als bijvoorbeeld een wagen uit duitsland, met verschil dat je de wagen zelf kan halen en dus geen transport moet betalen?
nadeel is ook wel dat je die oranje pinkers hebt, onze lampen zijn mooier...
info op:
Avec Gentlemen Drivers, la conduite devient bien plus qu'un simple déplacement : c'est un véritable art. Grâce à ce site contributif, explorez les secrets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenBenzine is ook veel goedkoper en BIV van 5k hebben ze daarniet...
Ik had een prachtige S5 op het oog (kost zelf minder dan mijn nieuwe ), wel 31k km en zilverkleur (zie liever zwart) maar ik had echt géén zin om gewoon 5000 euro op de straat te smijten... is pure !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGelijk heb je, en dankzij 't internet kom je al gauw zoiets te weten. Eerlijke dealer heb je wel, die van mij zwijgt als een graf. In dit geval is het my fault, 't setje is gekocht geweest op Ebay. Ik heb geen idee wat de historie ervan is, 'k heb geen poot om op te staan. Hoe zie je dat ze herspoten geweest zijn? Ik heb ze zelf es goed bekeken en 2 van de 4 velgen vertonen hier en daar een "loperke" verf, 'k kan vermoeden dat die herspoten geweest zijn. Maar dat zijn dan toevallig de velgen waar de lak in ere gebleven is!! Misschien heeft die mens te snel conclusies genomen op basis van mijn 2 resterende velgen die nog in ere zijn. Want op de velgen waar eerst de vernis begon af te blotten (vervolgens de verf), zijn geen verfdruppels te zien. En los van het feit of ze nu herspoten zijn of niet... 't loskomen van de vernis durft blijkbaar al eens te gebeuren. En verkleuringen komen ook wel eens voor... allemaal gekende problemen. Dankzij fora als deze kom je zo'n dingen te weten, bij D'ieteren hebben ze het nog niet begrepen denk ik. Enkel en alleen omdat ik die velgen aan een goeie prijs heb kunnen kopen op Ebay, voel ik mij nog net niet genaaid. Maar mijne kleine teen voelt aan dat je toch op de hoede moet zijn. VAG service.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenRedbull ben je tevreden met je A6, heb je daar fotos van??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenHij heeft er een topic over gemaakt: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=36770
thx
Comment
-
Zand onder de motorkap!
Hebben jullie hier ook last van ?
Onder de motorkap komt er zand binnen langs beide wielkassen. Het is blijkbaar normaal?! want ik ken iemand met een A4 B8 en die heeft er ook last van.
Ik begrijp niet dat zo'n afwerking kan bij Audi. Ben nu zelf naar een oplossing aan het zoeken. Want ik heb graag dat mijn wagen onder de motorkap ook proper blijft
Hier een foto, langs waar het zand binnenkomt. Het is dus via de wielkas zelf. ( ---> onder het ESP-systeem en het reservoir v/d servo olie) Het zand komt zowel links als rechts binnen.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenHebben jullie hier ook last van ?
'k Snap wel niet goed vanwaar 't allemaal komt, het lijkt alsof er meer zand onder de motorkap zit (op de spatborden ligt), dan binnenin de wielkasten zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten@Nick: zolang er geen water binnenkomt mag je al blij zijn zeker?
Heb er eigenlijk nog niet opgelet, je kan het niet zo goed zien hé dat zand...
Comment
-
Pfff.... shitty day:
A5 ingeleverd naar Q5 = conclusie van het verhaal is dat je van een sportkar naar een tank overgaat
Vandaag ook de andere binnengestoken voor de lichten te hermaken, en er was ook een MMI-update voorzien. = Leuk! => om 18h een telefoon gekregen dat hij volledig is gecrashed.
Kan er misschien morgen omgaan...
Ik begin het wel eventjes op mijn zenuwen te krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenPfff.... shitty day:
A5 ingeleverd naar Q5 = conclusie van het verhaal is dat je van een sportkar naar een tank overgaat
Vandaag ook de andere binnengestoken voor de lichten te hermaken, en er was ook een MMI-update voorzien. = Leuk! => om 18h een telefoon gekregen dat hij volledig is gecrashed.
Kan er misschien morgen omgaan...
Ik begin het wel eventjes op mijn zenuwen te krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenAiai, 't zit echt niet mee he....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenPfff.... shitty day:
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk zou niet graag hebben dat we ons "miskocht" hebben...
Stel u voor, na 3 weken Q5 zou je liever de jeep dan de coupé hebben.
Maar het zou mij sterk verwonderen...
Comment
Comment