Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    ik heb de Q5 zien staan op uwen oprit redbull

Ge moet anders ne keer stoppen é en binnen springen!

er staat genoeg in de frigo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

Ge moet anders ne keer stoppen é en binnen springen!

er staat genoeg in de frigo

kzal wachten tot de A5 er is

Comment

kzal wachten tot de A5 er is
        Dan ga je nog "lang" mogen wachten hoor!

Comment

• Ik heb al bij verschillende A5's in quartzgrau (de kleur die ik heb besteld voor mijn cabrio) opgemerkt dat de parkeersensoren een witte (plastic) rand hebben. Is dit andere A5-bezitters die quartzgrau hebben gekozen ook al opgevallen of is dit niet zo geweest op alle modeljaren? Zou dit ook zo zijn bij monzagrau, saharasilber en aurumbeige? Is het mogelijk om dit te laten spuiten in de koetswerkkleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door YA5 Bekijk Berichten
            Ik heb al bij verschillende A5's in quartzgrau (de kleur die ik heb besteld voor mijn cabrio) opgemerkt dat de parkeersensoren een witte (plastic) rand hebben. Is dit andere A5-bezitters die quartzgrau hebben gekozen ook al opgevallen of is dit niet zo geweest op alle modeljaren? Zou dit ook zo zijn bij monzagrau, saharasilber en aurumbeige? Is het mogelijk om dit te laten spuiten in de koetswerkkleur?
            Dit is de reden waarom ik geen parkeersensoren wil.

Het feit dat ze wit zijn kan goed zijn omdat ze er met een poetsproductje overgeweest zijn. Ik zou een foto moeten zien, maar normaalgezien zijn de randjes zwart rubber dacht ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Dit is de reden waarom ik geen parkeersensoren wil.

Het feit dat ze wit zijn kan goed zijn omdat ze er met een poetsproductje overgeweest zijn. Ik zou een foto moeten zien, maar normaalgezien zijn de randjes zwart rubber dacht ik ...
              Bij mij is dat alleszins niet wit hoor
              Tenzij Wax-it da gaat wit kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Bij mij is dat alleszins niet wit hoor
                Tenzij Wax-it da gaat wit kleuren
                Jij hebt dan ook een zwarte A5, en bij donkere kleuren zijn die randjes zwart...

Comment

• 3 weken geleden heb ik mijn "halve" baby eens gezien op de parking van de dealer en de parkeersensoren voor en achter waren zeer mooi weggewerkt... tis wel een zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door YA5 Bekijk Berichten
                    Ik heb al bij verschillende A5's in quartzgrau (de kleur die ik heb besteld voor mijn cabrio) opgemerkt dat de parkeersensoren een witte (plastic) rand hebben. Is dit andere A5-bezitters die quartzgrau hebben gekozen ook al opgevallen of is dit niet zo geweest op alle modeljaren? Zou dit ook zo zijn bij monzagrau, saharasilber en aurumbeige? Is het mogelijk om dit te laten spuiten in de koetswerkkleur?
                    Foto's van mijn Quartzgrijze S5 staan bij nabespreking evenementen onder de rubriek "A5/S5 meeting". Zie hier geen witte rand. Bij de eerste waxbeurt in de garage was er echter wel wat residu blijven zitten. Gewoon goed weghalen en zaak is in orde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C70 Bekijk Berichten
                      Foto's van mijn Quartzgrijze S5 staan bij nabespreking evenementen onder de rubriek "A5/S5 meeting". Zie hier geen witte rand. Bij de eerste waxbeurt in de garage was er echter wel wat residu blijven zitten. Gewoon goed weghalen en zaak is in orde.
                      Heb de foto's van deze prachtige auto al aandachtig bestudeerd en op sommige foto's (close-up voorkant, bv.) lijkt die er wel op te zitten... Zou het anders kunnen dat de sensor zelf wit is, ipv zwart?

Comment

• Ik heb een vraag:

Mijn toekomstige A5 is ondermeer uitgerust met het intenso plus pack (GPS plus), die 6CD later die daarbij zit, is dat ook een DVD lezer? M.a.w. kan ik daar 6 DVD's met bvb mp3 insteken, dat zou toch mogen anno 2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                          Ik heb een vraag:

Mijn toekomstige A5 is ondermeer uitgerust met het intenso plus pack (GPS plus), die 6CD later die daarbij zit, is dat ook een DVD lezer? M.a.w. kan ik daar 6 DVD's met bvb mp3 insteken, dat zou toch mogen anno 2009
                          die mp3's moet je niet op een DVD zetten, die zet je op uw harddisk van uwen gps of uw SD kaartjes!!

DVD is leuk maar ik gebruik het nooit... = dus nutteloze 'optie' die in het intenso pack zit

Comment

• @redbull

mijn vrouw hare kozijn heeft zich een (okkasie ) A5 aangekocht en heeft die vandaag komen tonen naar de winkel .
                            meteoorgrijs exterieur met bruin leder interieur en de 19" velgen + het S-line pakket en nog wat opties .
                            knappe auto zunne , ik heb foto's genomen maar de camera ligt momenteel in de winkel ,
                            foto's volgen dus

Comment

@redbull

mijn vrouw hare kozijn heeft zich een (okkasie ) A5 aangekocht en heeft die vandaag komen tonen naar de winkel .
                              meteoorgrijs exterieur met bruin leder interieur en de 19" velgen + het S-line pakket en nog wat opties .
                              knappe auto zunne , ik heb foto's genomen maar de camera ligt momenteel in de winkel ,
                              foto's volgen dus
                              Heeft hij hem gekocht bij Bavaria in Kuurne?
                              Enig idee of hij het buitenspiegel pakket heeft? LOL ...

Comment

Heeft hij hem gekocht bij Bavaria in Kuurne?
                                Enig idee of hij het buitenspiegel pakket heeft? LOL ...
                                nope ,
                                partikulier gekocht bij iemand in Aalter die de wagen nieuw had gekocht in Tielt ( naam garage ontglipt me ) Decancq of zoiets ?
                                buitenspiegel pakket ???

Comment

nope ,
                                  partikulier gekocht bij iemand in Aalter die de wagen nieuw had gekocht in Tielt ( naam garage ontglipt me ) Decancq of zoiets ?
                                  buitenspiegel pakket ???
                                  Rijdt toevallig soms rond in Heule?

Spiegelpakket was een grapje als gevolg van de discussie van hierboven
                                  Last edited by ; 01/08/2009, 09:39.

Comment

nope ,
                                    buitenspiegel pakket ???
                                    Tielt is idd Decancq, heb de mijne daar ook besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                      Tielt is idd Decancq, heb de mijne daar ook besteld.

thx voor de informatie

Comment

Rijdt toevallig soms rond in Heule?

Spiegelpakket was een grapje als gevolg van de discussie van hierboven

gisteren kan je hem gezien hebben in Heule ja want hij heeft hem komen tonen naar de winkel he .
                                        vroeger niet want hij heeft hem nog maar nen dag of 2

Comment

• de foto's van de A5 van mijn vrouw hare kozijn

Comment

Working...
                                          X