Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
quote=toerke;3549157]ik had de indruk dat hij wat onwennig reageerde , want zijn vrouw vroeg wat een S5 was en toen ik dit vertelde vond ze het ook stom dat hij dit erop had gehangen [/quote]
Klein detail Thomas:sportvering op een niet s line is niet verlaagd dacht ik.
Je kan wel een 10mm verlaging op een niet sline kopen hoor (das toch een optie heb ik gezien), wel bijna 600 euro voor 1cm, nou dan pas ik wel Dan kan je er volgens mij beter zelf een schroefkit opsteken.
Je kan wel een 10mm verlaging op een niet sline kopen hoor (das toch een optie heb ik gezien), wel bijna 600 euro voor 1cm, nou dan pas ik wel Dan kan je er volgens mij beter zelf een schroefkit opsteken.
Idd, dat is die optie van ruim 500 EURO. Is 10 mm verlaagd.
Achteraf gezien ook veel geld voor iets wat je in afterservice goedkoper kan laten doen, maar toch blij dat ik het genomen heb.
terug van mijn roadtrip... geen tegenslagen of probelemen gehad. 1 keer met de speedgun geflitst.. direkt betalen.. kortom, ik vind mijn A5 de ideale roadtrip wagen.. grote koffer, heerlijke motor en nog een mooie verschijning ook. Er rijden er in Frankrijk wel opmerkelijk weinig rond.
er zit geen alarm op mijn auto, ik had het wel besteld,
kan het zijn dat ik het aan moet zetten? of dat ze het gewoon vergeten zijn, kan toch niet!!!!!
Is geen S-line, maar ga wel S-line diffusor en sideskirts laten plaatsen van zodra hij binnen is. Was geen probleem en is veel goedkoper dan S-line ext. pakket. Dealer gaf dat zelf toe en zei dat er meer zijn die het op die manier doen.
En toch zou ik dat zelf nooit laten naplaatsen. Zou teveel scrhik hebben voor kleurverschil. Dan betaal ik liever iets meer. Veel hangt ook af welke kleur de wagen heeft waar iemand het op laat naplaatsen natuurlijk.
er zit geen alarm op mijn auto, ik had het wel besteld,
kan het zijn dat ik het aan moet zetten? of dat ze het gewoon vergeten zijn, kan toch niet!!!!!
Hoe weet je dat er géén alarm opzit?
Je zou wel eens kunnen verschieten wat ze kunnen vergeten op je auto, bij mij hebben ze zelf 6opties vergeten bij te steken...
ih had mijn GSM in de auto laten zitten en mijzelf gebeld, het alarm ging niet af!!!!!!!!!!
Audi toch!!!!!!
morgen ga ik een proefrit maken in de M5!!!!!!!!!!
ih had mijn GSM in de auto laten zitten en mijzelf gebeld, het alarm ging niet af!!!!!!!!!!
Audi toch!!!!!!
morgen ga ik een proefrit maken in de M5!!!!!!!!!!
terug van mijn roadtrip... geen tegenslagen of probelemen gehad. 1 keer met de speedgun geflitst.. direkt betalen.. kortom, ik vind mijn A5 de ideale roadtrip wagen.. grote koffer, heerlijke motor en nog een mooie verschijning ook. Er rijden er in Frankrijk wel opmerkelijk weinig rond.
Niet te veel file gehad? Gisteren eens met een TT 2.0 TFSI (200pk) Tiptronic (met pekkels) gereden van een maat van ons, man man man... dat bakje trekt door tot 7000 RPM .
En dat geluid viel was zeer aangenaam om te horen hoor!
Comment