Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vroeg het mij gewoon af, want volgens doc29 moet dat.
Doe uw venster open en doe de auto op slot. Zwaai dan eens met uw arm binnen in de auto, en uw alarm zal wel afgaan.
(tenzij bij de A5 de vensters automatisch sluiten als je de auto op slot doet. Bij de A4 heb ik het zo wel kunnen testen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenVolgens mij moet dat niet. Lijkt me zeer straf!
Doe uw venster open en doe de auto op slot. Zwaai dan eens met uw arm binnen in de auto, en uw alarm zal wel afgaan.
(tenzij bij de A5 de vensters automatisch sluiten als je de auto op slot doet. Bij de A4 heb ik het zo wel kunnen testen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenik heb de indruk dat het niet altijd afgaat als je het zo test. heb mijn ramen open laten staan. alarm opgezet en dan maar zwaaien gelijk ne zot.. soms gaat het, soms niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenGSM gaat af in de auto: alarm gaat niet af
raam open : erin eruit, alarm gaat niet af
volgens mij zit er gewoon geen alarm op de auto.....
hoe nu verder?
En uw alarm gaat nie af van een gsm hoor, wie heeft er u da wijsgemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenGSM gaat af in de auto: alarm gaat niet af
raam open : erin eruit, alarm gaat niet af
volgens mij zit er gewoon geen alarm op de auto.....
hoe nu verder?
Als dat knopje er wel is, heb je wel een alarm, maar dan scheelt er iets...
Edit: den Dragonfly was rapper dan ik.... ;-)
Comment
-
Ik had zo iets gelijkaardigs. Ik heb op m'n optielijst een 220V stopcontact aangevinkt, heb er ook voor betaald, maar toen ik een paar weken geleden er gebruik van wilde maken, vond ik het klepje wel in m'n middenconsole maar achter het klepje zat enkel een gat. Maw het stopcontact zelf zit er niet in... Ben naar m'n dealer gestapt en ze zullen het bij m'n volgende onderhoudsbeurt plaatsen. Je zou toch denken dat door de verregaande automatisatie van de assamblage van zo'n auto, dit niet kan gebeuren, maar blijkbaar is het allemaal niet zo onfeilbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenTis misschien omdat je zwaait als nen zot dat het alarm zegt "dienen ga mij hier niet liggen hebben"
Grappig dat jullie er net over beginnen... 'k heb dit weekend voor het eerst m'n autoalarm gehoord en 'ie mag best wat luider klinken vind ik. Situatie was zoals hierboven al beschreven, ik had de auto op slot gedaan met de ramen open. Nu had ik al mijn hoofd in de auto gestoken langs de passagierskant, en 't alarm ging niet af. Pas wanneer ik met m'n hoofd terug uit de auto kwam... ging het af. Je moet blijkbaar toch al moeite doen om het alarm af te laten gaan. Ik ben ooit in de Mini van m'n vriendin blijven zitten, toen ze effe iets uit de winkel ging halen... ze was nog geen 2 minuten weg of ik had het alarm al geïnitieerd met een kleine beweging. Ze had uit gewoonte de deur op slot gedaan... ik zat verdorie in de Mini opgesloten toen het alarm af ging en kon er niet uit. Wat een scène.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIn een Mini wil je echt niet gezien worden, en dan dat !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten@ caoimhin : ik heb hier al gelezen dat je de opties van alle Audi-modellen door en door kent; welke zijn de ware verschillen tussen een Q5 2009 en en Q5 2010 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten@ caoimhin : ik heb hier al gelezen dat je de opties van alle Audi-modellen door en door kent; welke zijn de ware verschillen tussen een Q5 2009 en en Q5 2010 ?
zie http://www.go-audi.com/13262-2010-audi-q5.html
onderaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Grappig dat jullie er net over beginnen... 'k heb dit weekend voor het eerst m'n autoalarm gehoord en 'ie mag best wat luider klinken vind ik. Situatie was zoals hierboven al beschreven, ik had de auto op slot gedaan met de ramen open. Nu had ik al mijn hoofd in de auto gestoken langs de passagierskant, en 't alarm ging niet af. Pas wanneer ik met m'n hoofd terug uit de auto kwam... ging het af. Je moet blijkbaar toch al moeite doen om het alarm af te laten gaan. Ik ben ooit in de Mini van m'n vriendin blijven zitten, toen ze effe iets uit de winkel ging halen... ze was nog geen 2 minuten weg of ik had het alarm al geïnitieerd met een kleine beweging. Ze had uit gewoonte de deur op slot gedaan... ik zat verdorie in de Mini opgesloten toen het alarm af ging en kon er niet uit. Wat een scène.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendit is niet te geloven.....
ik schud de auto, geen alarm, ik doe het raam open hoofd erin eruit, niets. ik sla keihard op de stoel...pipipipipipipip wat een k..geluid, welke boef gaat hier bang van worden????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendit is niet te geloven.....
ik schud de auto, geen alarm, ik doe het raam open hoofd erin eruit, niets. ik sla keihard op de stoel...pipipipipipipip wat een k..geluid, welke boef gaat hier bang van worden????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenKlopt, het geluid is echt zielig, ik heb het een keer gehoord omdat de hond er nog in zat bij men vorige auto ging de claxon af, da was pas een alarm.
Comment
Comment