Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
    Zou dat ook nergens kunnen geregeld worden (MMI?), kan me echt moeilijk voorstellen dat ze bij Audi zo stom zijn om dat niet krachtiger te maken, dan kan je er beter geen inzetten! Da's verdikke net als dat 'panoramisch dak', dat flink wat duiten kost en je enkel 5cm omhoog kan zetten... Soms begrijp ik die duitsers echt niet.
    en ook als je een A5 van 55K in elkaar steekt en je kunt uw spiegels niet electrisch inklappen!!
    Ik had offerte laten maken voor een bmw 3 (full option en idem prijs als mijn A5), alsook een renault laguna GT (full option & 10K goedkoper) en nu moet ik te weten komen dat ik mijn spiegels MANUEEL moet inklappen.

Volgende week maandag zal het niet leuk worden voor mijn dealer, en dat zijn eerste dag na zijn congé. ..

Comment

• Jij vergeet een optie aan te vinken en het is uw dealer zijn fout? Of hoe zit dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Jij vergeet een optie aan te vinken en het is uw dealer zijn fout? Of hoe zit dat?
        Ja en neen...

Ja maar eigenlijk moet hij dat wel minstens aanhalen dat ik dit toch moest nemen. Hij vertelde mij wel dat ik servotronic moest nemen wat ik ook niet ging nemen (op zich is hij de verkoper, niet ik)
        NEEN want vandaag de dag is dat "standaard" op alle wagens boven de 30k !! (mijn A4 avant, passat variant, A6 break, etc...) had dat allemaal en hadden VEEL minder opties dan de A5...

Comment

• Op uw A4 Avant, Passat Variant, A6 Break was dat niet standaard

Comment

Jij vergeet een optie aan te vinken en het is uw dealer zijn fout? Of hoe zit dat?
            oei nu hebt ge hem wel heel kwaad gemaakt denk ik, die jongen wou net wat begrip van de forumleden

Ik kan Redbull zijn frustratie wel begrijpen, die optielijst is inderdaad echt veel te lang. Een full option kost gewoon 2 keer de wagen. Soms vraag ik me af of het zelfs voor Audi niet goedkoper is om enkel een paar packs te voorzien en al heel wat meer standaard te maken zodat ze zelf ook een pak minder productielijnen en administratie moeten doen. Meer dan 800 euro voor bluetooth is toch gewoon te zot voor woorden, de duurste iPhone kost "maar" 675 euro...

Comment

• redbull; niet om je jaloers te maken, maar een A5 zonder elektrisch inklapbare spiegels is geen A5, stel je voor: je parkeert je auto; stapt eruit en met de hand spiegels inklappen;;;;;;;;;;;;klap klap

Comment

• Heb je dat nodig die inklapbare spiegels? 'k Heb het nog geen één keer nodig gehad, stomme optie!

Comment

Op uw A4 Avant, Passat Variant, A6 Break was dat niet standaard
                  Neen maar met de standaard packs zaten ze er wel in.

Mijn A5 is een S-line en kan dus géén lounge pack nemen maar wel het intenso plus pack.
                  Dus als +4000€ meer betaald voor een S-line versie, ga je er toch vanuit dat dit erop zit.

En als dit nog niet is, is het de taak van de dealer om er mij op attent te maken. Dan is het nog aan mij om te beslissen of ik het neem of niet.

Ik kan zo elke optie in vraag stellen...
                  Ik stel mij dan in de plaats van een persoon die NIETS kent van al die opties en die NOOIT de configurator heeft bekeken op internet.

Comment

oei nu hebt ge hem wel heel kwaad gemaakt denk ik, die jongen wou net wat begrip van de forumleden

Ik kan Redbull zijn frustratie wel begrijpen, die optielijst is inderdaad echt veel te lang. Een full option kost gewoon 2 keer de wagen. Soms vraag ik me af of het zelfs voor Audi niet goedkoper is om enkel een paar packs te voorzien en al heel wat meer standaard te maken zodat ze zelf ook een pak minder productielijnen en administratie moeten doen. Meer dan 800 euro voor bluetooth is toch gewoon te zot voor woorden, de duurste iPhone kost "maar" 675 euro...
                    Niet kwaad maar wel een beetje begrip
                    Is gewoon géén optie vinkje waard! komaan zeg, inklapbare spiegels. Straks mijne nieuwe fiets heeft dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                      redbull; niet om je jaloers te maken, maar een A5 zonder elektrisch inklapbare spiegels is geen A5, stel je voor: je parkeert je auto; stapt eruit en met de hand spiegels inklappen;;;;;;;;;;;;klap klap
                      en dit 4x per dag:

- uit de thuisgarage
                      - in de werkgarage
                      - uit de werkgarage
                      - in de thuisgarage

en dit voor 280 euro met btw en voor korting === voor zot van te komen!

Comment

• misschien kun je een kabauter op de motorkap zetten die elke keer je speigels inklapt......

Comment

misschien kun je een kabauter op de motorkap zetten die elke keer je speigels inklapt......
                          Of zelf knutselen:

Comment

• jaaaa 2 touwtjes vastmaken aan je spiegels, van binnen kun je die naar binnen klappen, voor 50cent misschien

Comment

• maar die kabouter gaat wel veel geld kosten! ge moet die ook nog eten geven hé

Comment

• redbull ik had hetzelfde met de LED xenon lampen;;;;;;; alles went .....

Comment

redbull ik had hetzelfde met de LED xenon lampen;;;;;;; alles went .....
                                  Zeker, ik heb bvb geen bluetooth, kan ik in mijn auto met een bluetoorth oortje knoeien want mijn 'TEL' knopje naast de MMI joystick zal gene kick geven. Of misschien plaatst hij wel een pestende 'You could not afford a bluetooth preparation kit' boodschap op mijn scherm

Nu het mijne is wel iets makkelijker op te lossen door een Parrot ofzo, maar ben niet van plan er meer dan 250 euro voor uit te geven, moet die wagen na 4 jaar terug afgeven.

Ga maar is met je dealer praten, maar vriendelijk blijven he , met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.... bonne chance!

Comment

redbull ik had hetzelfde met de LED xenon lampen;;;;;;; alles went .....
                                    klopt alles went maar toch ...

Comment

Zeker, ik heb bvb geen bluetooth, kan ik in mijn auto met een bluetoorth oortje knoeien want mijn 'TEL' knopje naast de MMI joystick zal gene kick geven. Of misschien plaatst hij wel een pestende 'You could not afford a bluetooth preparation kit' boodschap op mijn scherm

Nu het mijne is wel iets makkelijker op te lossen door een Parrot ofzo, maar ben niet van plan er meer dan 250 euro voor uit te geven, moet die wagen na 4 jaar terug afgeven.

Ga maar is met je dealer praten, maar vriendelijk blijven he , met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.... bonne chance!
                                      Inderdaad, kga ne keer goed klappen met mijne dealer volgende week maandag.
                                      Als je vriendelijk bent, kom je veel verder dan als je "dom" doet.

Wel frapant dat mijn spiegels verwarmd zijn en electrisch verstelbaar zijn, wel niet inklapbaar...
                                      Ge kunt zo bezig blijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Neen maar met de standaard packs zaten ze er wel in.

Mijn A5 is een S-line en kan dus géén lounge pack nemen maar wel het intenso plus pack.
                                        Dus als +4000€ meer betaald voor een S-line versie, ga je er toch vanuit dat dit erop zit.

En als dit nog niet is, is het de taak van de dealer om er mij op attent te maken. Dan is het nog aan mij om te beslissen of ik het neem of niet.

Ik kan zo elke optie in vraag stellen...
                                        Ik stel mij dan in de plaats van een persoon die NIETS kent van al die opties en die NOOIT de configurator heeft bekeken op internet.
                                        Het zal ook nooit goed zijn voor iedereen. Je gaat mensen hebben die dan gaan zeggen "Amai, ik geef dan al zoveel geld uit aan een wagen en dan probeert die dealer mij nog wat extra opties aan te smeren". Je hebt een bepaald beeld van een wagen en wat er in uw ogen zou moeten opzitten. Dan vraag je dat toch bij het bestellen. "Er zitten toch electrisch inklapbare spiegels op hé". Dan weet je het direct. Allé ja, dat is mijn visie daar op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          Niet kwaad maar wel een beetje begrip
                                          Is gewoon géén optie vinkje waard! komaan zeg, inklapbare spiegels. Straks mijne nieuwe fiets heeft dat
                                          Uw spiegels zijn inklapbaar !

Comment

Working...
                                          X