Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Uw spiegels zijn inklapbaar !
    ja maar manueel é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      ja maar manueel é
      Zijn die op uw fiets elektrisch?

Comment

• Audi A5 Cabrio

Nieuw op het forum en al veel toffe foto's gezien en zo!

Ben dus van plan een A5 2.7 TDI (190pk) aan te schaffen.
        Vorige week vrijdag in het Contact Center met een 3.0 TDI gaan rijden en is geweldig meegevallen. Niettegenstaande zal ik toch opteren voor de 2.7 TDI

Enige moeilijke beslissing zoals gewoonlijk is kleur!
        Eerst gedacht aan meteoorgrijs, maar ben niet zo verzot op een zwart interieur op de cabrio.
        Denk dat ik zal opteren voor Teakbruin, met milano leder Cardamon Beige.
        Dus eigenlijk de combinatie zoals hij op de website van Audi wordt gepresenteerd!
        Wit zie ik zo niet zitten, want is nu een modekleurke, maar wat binnen een jaarke of 2!

Normaal binnen enkele weken bestellen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Zijn die op uw fiets elektrisch?
          ja en verwarmd en supersonisch ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten

Vorige week vrijdag in het Contact Center met een 3.0 TDI gaan rijden en is geweldig meegevallen. Niettegenstaande zal ik toch opteren voor de 2.7 TDI

Eerst gedacht aan meteoorgrijs, maar ben niet zo verzot op een zwart interieur op de cabrio.
            Dus eigenlijk de combinatie zoals hij op de website van Audi wordt gepresenteerd!
            Wit zie ik zo niet zitten, want is nu een modekleurke, maar wat binnen een jaarke of 2!

2.7tdi 190pk = duitse versie dan?

Comment

2.7tdi 190pk = duitse versie dan?

Met elektrisch inklapbare spiegels? Sorry kon het ni laten... Ik zou het ook rot vinden. Maar ik heb echt 3 keer heel de optielijst thuis overlopen en dan een briefke aan mijne verkoper gegeven met de opties die ik wou.. Ik vond dat het ook allemaal een beetje omslachtig was. Maar desondanks heb ik wel alle opties die ik wou.. Buiten S-line exterieur, wat nu dan wel in orde is gemaakt.

Trouwens Redbull.. zijde gij van Putte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                Met elektrisch inklapbare spiegels? Sorry kon het ni laten... Ik zou het ook rot vinden. Maar ik heb echt 3 keer heel de optielijst thuis overlopen en dan een briefke aan mijne verkoper gegeven met de opties die ik wou.. Ik vond dat het ook allemaal een beetje omslachtig was. Maar desondanks heb ik wel alle opties die ik wou.. Buiten S-line exterieur, wat nu dan wel in orde is gemaakt.

Ik spreek weer voor mijn beurt (slechte karaktertrek) maar ik peins van Heule, niet Heultje he

Trouwens Cristopher -> die van de zilveris (vishandel) in Beerzel/Putte, die hebben ne schone S5, die staat daar altijd te blinken aan de winkel Nog niet gezien daar als je naar Heist ofs Aarschot rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten

Allé allen bedankt voor het medeleven =>
                  Ik denk dat ik de optielijst wel "honderd" keer heb doorgenomen en herconfigureren tot ik het zelf beu werd. Maar ik ging er vanuit dat die elec. inklapbare spiegels er toch opzaten!

Straf is als je géén S-line neemt, dat je een lounge pack en een intenso pack kunt kiezen.
                  Dus bij een S-line kun je dat lounge pack niet nemen...en zijn dit allemaal aparte opties. Verschil tussen s-line en géén s-line is wel 4000€

Die S-line exterieur vind ik mooi maar enkel achteraan, de "standard" voorbumper vind ik eigenlijk mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                    Ik spreek weer voor mijn beurt (slechte karaktertrek) maar ik peins van Heule, niet Heultje he

Trouwens Cristopher -> die van de zilveris (vishandel) in Beerzel/Putte, die hebben ne schone S5, die staat daar altijd te blinken aan de winkel Nog niet gezien daar als je naar Heist ofs Aarschot rijdt?
                    inderdaad, Kortrijk

Comment

inderdaad, Kortrijk
                      't is niet dat ik ne stalker ben zenne, maar ik onthoud gewoon alles wat ik lees, dat was vroeger ook handig op't school

Comment

• Tis maar dat 2580 de postcode van Putte is.. daarom dacht ik misschien. Iemand uit de buurt..
                        Die zwarte S5 aan de zilvervis heb ik inderdaad al vaak zien staan. Die mens is trouwens ook ne klant van mij.

Comment

Straf is als je géén S-line neemt, dat je een lounge pack en een intenso pack kunt kiezen.
                          Dus bij een S-line kun je dat lounge pack niet nemen...en zijn dit allemaal aparte opties.
                          Heeft te maken met het leder dat in het pack zit. In principe zou je bij geen enkel model het lounge pack kunnen kiezen als je S line neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten

Dat was de eerste S5 die ik zag en was direct verkocht
                            Ik zie hem ook bijna elke week en moet hem altijd bezien.

Comment

• [quote=netskam;3552467]Ik spreek weer voor mijn beurt (slechte karaktertrek) maar ik peins van Heule, niet Heultje he

Jii bent dan toch ook van de kante van Putte

Comment

• [quote=jaggy;3552579]
                                Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten

Jii bent dan toch ook van de kante van Putte
                                Oorspronkelijk van Westerlo, Heultje Nu al een 10tal jaar Antwerpen stad Maar ik rij soms binnendoor van m'n werk naar m'n ouders en dan passeer ik aan de zilvervis (ook wel een beetje express, die S5 steekt al 2 jaar mijn ogen uit !)

Trouwens net aan't kattendijkdok ne A5 met krak dezelfde kleur en velgen gezien als die van Nick, maar nummerplaat niet gezien, stond wreed schoon te blinken in de zon Begin al spijt te krijgen dat ik weer den zoveelste phantom black genomen heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                  Dat was de eerste S5 die ik zag en was direct verkocht
                                  Ik zie hem ook bijna elke week en moet hem altijd bezien.
                                  Hier kan je hem altijd bezien se, enkel in't echt zoveel knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten

Alvast proficiat met je aankoop....

Pas wel op met dat bruin... op die brochure ziet het er inderdaad goed uit. ( nieuw model wordt liefst in nieuw kleurtje gepresenteerd he) .. doch in het echt ... niet ver van mijn deur stond hier lange tijd A5 coupe in dat donkerbruin.... vond het echt maar niets en is zo'n kleur dat je snel beu zult zijn denk ik....de eigenaar is blijkbaar ook van gedacht veranderd want ik zie hem nu rondtoeren in een zwarte.....zie je in het algemeen veel bruine wagens???
                                    Voor de cabrio is een sportief kleurtje wel mooi vind ik... bijvoorbeeld dat felblauw of dat felrode kleur.....ook meteoorgrijs niet mis.. maar kan je dat niet nemen met lichtgrijse( bijna witte) zetels?????
                                    hier op mijn werk staat sinds kort ook zo een cabrio in bruin met dat beige interieur.....mja...... is toch niet helemaal mijn ding.... maar ja smaken verschillen.
                                    Last edited by ; 04/08/2009, 16:55.

Comment

• Redbull, gij kunt nogal een potteke zagen zenne. Ipv 10x te vragen waar we onze spacers gekocht hebben had je dan beter functionele zaken gechecked

Op een BMW is dat niet standaard, je kan het zelfs niet krijgen. Ben destijds gaan informeren voor een 3-reeks en je kon ze van binnen elektrisch inklappen maar het kon niet automatisch gebeuren wanneer je de wagen sloot!!

De CC is duidelijk genoeg dus next time beter lezen

En een BMW of een Mercedes is ook x2 als je opties wil, leer ermee leven of koop een Hyundai

Comment

• Als iemand dacht dat de 2.7tdi 190pk traag was zou je beter geen BMW 730 of 630 kopen. Allebei op hun doos gegeven maar er kwam wel genoeg rook uit die 7-reeks

Comment

• Als iemand dacht dat een 3.0 tdi traag was moet je dat maar eens aan de mensen met een 635d vragen ...

Comment

Working...
                                          X