Ik heb gehoord dat een tweedehands audi a5 in duitsland vrij goedkoop is, heeft iemand daar ervaring mee?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIk heb gehoord dat een tweedehands audi a5 in duitsland vrij goedkoop is, heeft iemand daar ervaring mee?
massa's keuze.. dan kan je eens vergelijken.. volgens de mensen van't forum is dit redelijk betrouwbaar en is de transactie nogal makkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenAls iemand dacht dat een 3.0 tdi traag was moet je dat maar eens aan de mensen met een 635d vragen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenRedbull, gij kunt nogal een potteke zagen zenne. Ipv 10x te vragen waar we onze spacers gekocht hebben had je dan beter functionele zaken gechecked
Op een BMW is dat niet standaard, je kan het zelfs niet krijgen. Ben destijds gaan informeren voor een 3-reeks en je kon ze van binnen elektrisch inklappen maar het kon niet automatisch gebeuren wanneer je de wagen sloot!!
De CC is duidelijk genoeg dus next time beter lezen
En een BMW of een Mercedes is ook x2 als je opties wil, leer ermee leven of koop een Hyundai
Op een BMW is dit niet standaard maar inklapbare spiegels kun je duidelijk wel krijgen.
Ook mijn vraag was niet dat de spiegels zichzelf gingen inklappen bij het sluiten van de wagen
Ik versta ook niet waarom dat je u zo opjaagd in mijn vragen, een forum is om uw ervaringen te delen met andere personen die EVENTUEEL een dergelijke wagen wensen te kopen.
Dus misschien is het wel aan te raden dat ik dit een paar keer aanhaal (en SORRY voor de vraag ) zodoende andere personen deze opties WEL gaan aanvinken.
Zie ook de voorgaande vragen van een B&O installatie of niet... dus ik zie niet "the point".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenKzie niet in waar je het feit haalt wanneer ik 10x de vraag gesteld heb ivm spacers
Op een BMW is dit niet standaard maar inklapbare spiegels kun je duidelijk wel krijgen.
Ook mijn vraag was niet dat de spiegels zichzelf gingen inklappen bij het sluiten van de wagen
Ik versta ook niet waarom dat je u zo opjaagd in mijn vragen, een forum is om uw ervaringen te delen met andere personen die EVENTUEEL een dergelijke wagen wensen te kopen.
Dus misschien is het wel aan te raden dat ik dit een paar keer aanhaal (en SORRY voor de vraag ) zodoende andere personen deze opties WEL gaan aanvinken.
Zie ook de voorgaande vragen van een B&O installatie of niet... dus ik zie niet "the point".
Comment
-
-
48 900 euro
71 500 km
16/6/06
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Eig wel jah want tis een hele dure wagen in onderhoud kameraad van mene pa heeft eene in de stad verbruikt hem 19l ! en natuurlijk ook een heel deel banden mr de mensen die zich zo een auto kunnen veroorloven trekken hun daar toch niks van aan2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenen ook als je een A5 van 55K in elkaar steekt en je kunt uw spiegels niet electrisch inklappen!!
Ik had offerte laten maken voor een bmw 3 (full option en idem prijs als mijn A5), alsook een renault laguna GT (full option & 10K goedkoper) en nu moet ik te weten komen dat ik mijn spiegels MANUEEL moet inklappen.
Volgende week maandag zal het niet leuk worden voor mijn dealer, en dat zijn eerste dag na zijn congé. ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenHet is misschien maar een detail, maar volgens mij kost jouw config geen 55K, eerder 50K en dat zonder enige korting (of vergis ik mij?). Wat niet wegneeemt dat die inklapbare spiegels best handig zijn...
Comment
-
prijs is 51.276 € om correct te zijn.
@netskam:
config:
A5 S line TFSI 2.0L
Milano Leder Zwart Sport Zetels met S line logo op de rugleunig
Dakhemel zwart
Pack ¨Intenso Plus¨:
Lederen multifunctiesportstuur
Klimaatregeling '3 Zones'
Elektronische klimaatregeling '3 Zones' met zonnestandsafhankelijke werking
Acoustic Parking System VR/AR +
Advanced Key
Alu velgen ¨7 Dubbele Spaken¨
Antidiefstalmoeren
Audi Music Interface
Audi Side Assist
Audi Soundsystem:
GSM vooruitrusting 2W dualband in armsteun (Bluetooth):
Panoramisch dak uit glas:
Servo-tronic
Verwarmde zetels VR
Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
Xenon koplampen +
Zonder kentekens
Zonnescherm (elektrisch) op achterruit
Elektrisch bediend zonnescherm voor de achterruit
S5 grille
volgende week maandag komt het spiegelpakket 1 erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenprijs is 51.276 € om correct te zijn.
@netskam:
config:
A5 S line TFSI 2.0L
Milano Leder Zwart Sport Zetels met S line logo op de rugleunig
Dakhemel zwart
Pack ¨Intenso Plus¨:
Lederen multifunctiesportstuur
Klimaatregeling '3 Zones'
Elektronische klimaatregeling '3 Zones' met zonnestandsafhankelijke werking
Acoustic Parking System VR/AR +
Advanced Key
Alu velgen ¨7 Dubbele Spaken¨
Antidiefstalmoeren
Audi Music Interface
Audi Side Assist
Audi Soundsystem:
GSM vooruitrusting 2W dualband in armsteun (Bluetooth):
Panoramisch dak uit glas:
Servo-tronic
Verwarmde zetels VR
Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
Xenon koplampen +
Zonder kentekens
Zonnescherm (elektrisch) op achterruit
Elektrisch bediend zonnescherm voor de achterruit
S5 grille
volgende week maandag komt het spiegelpakket 1 erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenIk hoop dan voor u dat hij dan niet met Sinterklaas gaat komen... Ik heb 4 maanden na bestelling de lederkleur nog gewijzigd en de dealer kon mij geen details geven of dit nu de productiedatum zou verlaten. Succes!
Comment
-
Hier liggen thuis nog 4 originele 18" 5 spaaksvelgen met Michelin banden (20.000 km). Op één velg is er wat lichte schade, de andere drie zijn zoals nieuw. Auto is een paar maanden geleden thuis gestolen... toen de winterbanden er oplagen. Iemand een idee wat je daar voor kan krijgen?
Comment
Comment