Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Kzie niet in waar je het feit haalt wanneer ik 10x de vraag gesteld heb ivm spacers
    Op een BMW is dit niet standaard maar inklapbare spiegels kun je duidelijk wel krijgen.
    Ook mijn vraag was niet dat de spiegels zichzelf gingen inklappen bij het sluiten van de wagen

Ik versta ook niet waarom dat je u zo opjaagd in mijn vragen, een forum is om uw ervaringen te delen met andere personen die EVENTUEEL een dergelijke wagen wensen te kopen.
    Dus misschien is het wel aan te raden dat ik dit een paar keer aanhaal (en SORRY voor de vraag ) zodoende andere personen deze opties WEL gaan aanvinken.

Zie ook de voorgaande vragen van een B&O installatie of niet... dus ik zie niet "the point".
    Lees ff beide topics door, je hebt het zeker 10x gevraagd :p
    Anyway, ga geen discussie beginnen met jou. Mijne config was 60K (btw incl) en t'is idd 400euro als je de spiegelpack wil Vergeet de dimmende optie niet hé, nog eens 200euro dacht ik

Ivm BMW klopt het, inklapbaar zoals op de A6 mogelijk maar niet bij het sluiten van de wagen!

En om de anderen te helpen, gebruik de duitse CC. Die is veel duidelijker met foto's ipv die crappy belgische CC!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
      Hier liggen thuis nog 4 originele 18" 5 spaaksvelgen met Michelin banden (20.000 km). Op één velg is er wat lichte schade, de andere drie zijn zoals nieuw. Auto is een paar maanden geleden thuis gestolen... toen de winterbanden er oplagen. Iemand een idee wat je daar voor kan krijgen?
      Das balen... had je een omnium?

OOk 245 breed zeker want ik zoek nog wintervelgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Lees ff beide topics door, je hebt het zeker 10x gevraagd :p
        Anyway, ga geen discussie beginnen met jou. Mijne config was 60K (btw incl) en t'is idd 400euro als je de spiegelpack wil Vergeet de dimmende optie niet hé, nog eens 200euro dacht ik

Ivm BMW klopt het, inklapbaar zoals op de A6 mogelijk maar niet bij het sluiten van de wagen!

En om de anderen te helpen, gebruik de duitse CC. Die is veel duidelijker met foto's ipv die crappy belgische CC!!
        Géén probleem, case closed

Is die dimmende optie wel de moeite? Ik had dat ook op mijn passat maar soms begon dat ding te flippen en was mijn linkerspiegel en achteruitkijk spiegel donker en dit overdag

Juist duitse CC is beter maar de belgische packs staan er niet op...

Comment

Hier liggen thuis nog 4 originele 18" 5 spaaksvelgen met Michelin banden (20.000 km). Op één velg is er wat lichte schade, de andere drie zijn zoals nieuw. Auto is een paar maanden geleden thuis gestolen... toen de winterbanden er oplagen. Iemand een idee wat je daar voor kan krijgen?
          - hopelijk was je goed verzekerd?

Comment

Das balen... had je een omnium?

OOk 245 breed zeker want ik zoek nog wintervelgen?
            Was een leasingwagen en is ondertussen vervangen door een Q5.

Bandenmaat is inderdaad 245. Op het moment van diefstal lagen er 18" replica Y velgen op die wel geschikt waren voor winterbanden.

Niemand een idee wat dat waard is of ze wil overnemen?

Comment

Géén probleem, case closed

Is die dimmende optie wel de moeite? Ik had dat ook op mijn passat maar soms begon dat ding te flippen en was mijn linkerspiegel en achteruitkijk spiegel donker en dit overdag

Juist duitse CC is beter maar de belgische packs staan er niet op...
              Ik vind het super handig want veel mensen rijden met verkeerd afgestelde lichten. Als ze beginnen te faren heb je daar ook geen last van

Het werkt goed hoor en je kan het manueel afzetten als je wil!

Comment

Was een leasingwagen en is ondertussen vervangen door een Q5.

Bandenmaat is inderdaad 245. Op het moment van diefstal lagen er 18" replica Y velgen op die wel geschikt waren voor winterbanden.

Niemand een idee wat dat waard is of ze wil overnemen?
                en met wat rijd je het liefst nu ? A5 of Q5?

Comment

Ik vind het super handig want veel mensen rijden met verkeerd afgestelde lichten. Als ze beginnen te faren heb je daar ook geen last van

Het werkt goed hoor en je kan het manueel afzetten als je wil!
                  thx, is dat buitenspiegel pack 2 dan?

Comment

thx, is dat buitenspiegel pack 2 dan?
                    Yep, da van 833euro. Ik heb in DE besteld en daar is het iets anders maar heb ff gekeken op de belgische CC voor je

Boordcomputer in kleur niet besteld??
                    Cruise control, kofferpack is ook handig, zie dat ze nu ook het 220v stopcontact verkopen , homelink als je een poort hebt, isofix, ...

Side assist is verloren geld, de spiegels zijn duidelijk genoeg. Ik moet nooit meer naast me kijken als ik van vak verander!
                    Last edited by dragonfly; 05/08/2009, 13:56.

Comment

en met wat rijd je het liefst nu ? A5 of Q5?
                      Is niet de mijne maar van m'n ouders. Ikzelf ga voor de A5

Comment

Yep, da van 833euro. Ik heb in DE besteld en daar is het iets anders maar heb ff gekeken op de belgische CC voor je

Cruise control, kofferpack is ook handig, zie dat ze nu ook het 220v stopcontact verkopen , homelink als je een poort hebt, isofix, ...

Side assist is verloren geld, de spiegels zijn duidelijk genoeg. Ik moet nooit meer naast me kijken als ik van vak verander!
                        Ben ik het helemaal mee eens, er zijn veel leukere en nuttigere opties. Homelink is daar zeker één van, heb ik elke dag plezier van, het stopcontact hebben ze helaas vergeten, maar dat wordt rechtgezet. Gedaan dan met die 12V stekkers die je apart moet kopen bij je GSM en die in veel gevallen maar half werken. Ik vind de adaptieve ophanging anders ook één van m'n betere keuzes, maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik ben nog het meest gelukkig met de keuze van de motor, daarstraks nog een 3-coupe 330i in het zand doen bijten op de E17, en dat met m'n diesel stoof.

Comment

• Homelink, werkt dat samen met een afstandbediening met wisselende code ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Homelink, werkt dat samen met een afstandbediening met wisselende code ?
                            ja...

Comment

Zit dat er niet automatisch bij als je het intenso plus pack hebt? Is het enige verschil dan dat dat kleine schermpje tussen kilometerteller / toerenteller in't zwart/wit is ofzo? Of krijg je gewoon meer te zien dan?

Toch wel straf dat dat zelfs al een optie is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                Zit dat er niet automatisch bij als je het intenso plus pack hebt? Is het enige verschil dan dat dat kleine schermpje tussen kilometerteller / toerenteller in't zwart/wit is ofzo? Of krijg je gewoon meer te zien dan?

Toch wel straf dat dat zelfs al een optie is...
                                dat zit in dat intenso plus pack...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                  Ben ik het helemaal mee eens, er zijn veel leukere en nuttigere opties. Homelink is daar zeker één van, heb ik elke dag plezier van, het stopcontact hebben ze helaas vergeten, maar dat wordt rechtgezet. Gedaan dan met die 12V stekkers die je apart moet kopen bij je GSM en die in veel gevallen maar half werken. Ik vind de adaptieve ophanging anders ook één van m'n betere keuzes, maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik ben nog het meest gelukkig met de keuze van de motor, daarstraks nog een 3-coupe 330i in het zand doen bijten op de E17, en dat met m'n diesel stoof.
                                  homelink, is dat een ingebouwd bakje om uw garagepoort elektrisch te openen?

Comment

• Mijn eerste foutmelding na 11000 km

Het lampje van uitlaatgascontrolesysteem brand, het is een oranje lampje met een motorblok symbool.
                                    Nog mensen op de forum die hetzelfde probleem gehad hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                      Mijn eerste foutmelding na 11000 km

Het lampje van uitlaatgascontrolesysteem brand, het is een oranje lampje met een motorblok symbool.
                                      Nog mensen op de forum die hetzelfde probleem gehad hebben?
                                      Heb juist hetzelfde probleem gehad op ongeveer evenveel kilometers. Wagen is binnen geweest in de garage. Ze hebben een software upgrade moeten doen van Duitsland uit en één of andere kabel vervangen die deze foutmelding zou veroorzaken. Nadien geen foutmelding meer gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MCE Bekijk Berichten
                                        Heb juist hetzelfde probleem gehad op ongeveer evenveel kilometers. Wagen is binnen geweest in de garage. Ze hebben een software upgrade moeten doen van Duitsland uit en één of andere kabel vervangen die deze foutmelding zou veroorzaken. Nadien geen foutmelding meer gehad.
                                        Ik heb ook hetzelfde probleem, op ongeveer 11000km... In de garage geweest en ze hebben het lampje uitgezet. Blijkbaar moet men waterpomp ook nog vervangen worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwman Bekijk Berichten
                                          Ik heb ook hetzelfde probleem, op ongeveer 11000km... In de garage geweest en ze hebben het lampje uitgezet. Blijkbaar moet men waterpomp ook nog vervangen worden

... vorige week hetzelfde probleem (met een A6 2.7 weliswaar) gehad en dat na 1.500 km.
                                          Eerste stap was een software-update en eventueel - als het lampje terug oplicht - volgende stap is inderdaad een waterpompje vervangen.

Comment

Working...
                                          X