Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al heb ik mij wel altijd laten wijsmaken dat ze moeten kunnen aantonen dat de oorzaak van het ongeluk aan de chip ligt. Maar ja, ze zullen die oorzaak praktisch altijd daar wel leggen. Al kan je dan wel beginnen procederen natuurlijk ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
      Hebben ze hem eerst aan de computer gehangen om het probleem vast te stellen of hebben ze direct gezegd dat de waterpomp het probleem is.
      Heb hetzelfde probleem gehad. Na 9000Km. Dealer zei dat het gekend is (dat hij er al verschillende had binnen gekregen) en dat na softwareupdate en vervanging van de waterpomp er geen klachten meer gekomen waren. Bij mij zijn beiden ook gedaan en heb idd geen problemen meer gehad...

Hopelijk is deze bug er al uitgehaald voor al diegenen die hem nu in bestelling hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Gisteren de 4-pinkers aangekregen tijdens het remmen. Had nog over maar wist niet dat de A5 dit ook deed. Een koe die zonder pinken van vak veranderd en als ik bijna in haar gat zat ging ze dan nog eens zelf op de rem staan. Er rijdt toch wat rond hoor
        Lees ik dit goed dat als je zeer hard moet remmen, dat hij automatisch de 4 pinkers aanzet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Verzekering weet dat best ja. En uw verzekering zal wss wel omhoog gaan

Vadertje staat zou ik het niet laten weten
          Bij mijn makelaar / agent is dit niet het geval, het is de cataloguswaarde die telt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            ik heb mijn A 5 al 6 maanden, zit ik al naar andere autos te kijken.
            de nieuwe S4, die auto is niet duurder dan de A5 , is veel sneller.....
            hebben jullie nooit aan deze auto gedacht???????
            Misschien dan nog effe wachten op :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Lees ik dit goed dat als je zeer hard moet remmen, dat hij automatisch de 4 pinkers aanzet?
              Yep inderdaad, hij doet da

Comment

• vandaag een offerte laten maken voor een S4 berline....kreeg 6% korting.
                opeens zegt die gast: is die RS6 niets voor U meneer ?
                er stond een blauwe RS6 , wat een verschijning.
                U mag hem voor 90.000 incl BTW meenemen!!!!
                als ik met mijn hersenen denk, is die S4 beter, maar als ik het met mijn hart doe..........

Comment

vandaag een offerte laten maken voor een S4 berline....kreeg 6% korting.
                  als ik met mijn hersenen denk, is die S4 beter, maar als ik het met mijn hart doe..........
                  Pakt dan ook maar direct een tankkaart van 10.000euro

Comment

• Gisteren eens meegereden met een Aston Martin DBS (Belg) hier in Zuid Fr. Echt ongelofelijk

Hier een gsm-pic: (Duo-shoot)

Later volgen mooiere foto's bij 'Mijn Duitse wagen' & 'Aston Martin Lovers'

Grtz.
                    Nick
                    Last edited by ; 07/08/2009, 13:11.

Comment

• als ik een zuinige auto wou hebben, an zou ik een MINI D kopen

Comment

Yep inderdaad, hij doet da
                        en moet je echt hard stampen op die rem of valt het nog mee ...

Comment

vandaag een offerte laten maken voor een S4 berline....kreeg 6% korting.
                          Bij Audi Veys in deerlijk staat er een prachtige zwarte RS6....
                          Waanzinnige auto... wel 110.000 Euro dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Gisteren eens meegereden met een Aston Martin DBS (Belg) hier in Zuid Fr. Echt ongelofelijk

Grtz.
                            Nick
                            zo'n A5 mag gerust naast zo'n AM staan hoor! Natuurlijk is die AM

Comment

en moet je echt hard stampen op die rem of valt het nog mee ...
                              Ik vond dat da nog mee viel en dat ik nog over had maar blijkbaar was ik dan toch al hard aan het remmen. Was de eerste keer op 13.000km dat het gebeurde.
                              Is wel multitronic dus ik heb een groot rempedaal hé

Comment

Ik vond dat da nog mee viel en dat ik nog over had maar blijkbaar was ik dan toch al hard aan het remmen. Was de eerste keer op 13.000km dat het gebeurde.
                                Is wel multitronic dus ik heb een groot rempedaal hé
                                LOL, ik ga dat eens proberen met de vervang a5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                  Gisteren eens meegereden met een Aston Martin DBS (Belg) hier in Zuid Fr. Echt ongelofelijk

Grtz.
                                  Nick
                                  Jouw A5 verbleekt geenszins naast die DBS ... en dat is 't mooiste compliment dat je de A5 kan geven, imo. De Aston is (naar mijn mening) superknap, maar de A5 is ook één van de mooiste creaties sinds jaren.

Nu nog wachten op de RS5, om die nadien bij MTM van een compressor te laten voorzien (en een cijfer van rond de 520-540 pk te scoren), en je kan nog méé met die DBS ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                    Mijn eerste foutmelding na 11000 km

Het lampje van uitlaatgascontrolesysteem brand, het is een oranje lampje met een motorblok symbool.
                                    Nog mensen op de forum die hetzelfde probleem gehad hebben?
                                    Ik heb dat gehad op mijn Audi A3 (2005).

Blijkbaar was het uitlaatspruitstuk van de motor defect. Nieuw stuk moeten laten steken voor een slordige 300,00 EUR.

De fabriek moet draaien hé!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• De huidige Audi A5 draait ongemerkt al weer een klein tijdje mee. Met andere woorden,  je kunt er eingenlijk vanuit gaan dat er toch weer een klein face liftje zit aan te komen. Met deze fraaie A5 schets kunnen we een klein beetje in de toekomst kijken. Wat vooral weer…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                        Ik heb dat gehad op mijn Audi A3 (2005).

Blijkbaar was het uitlaatspruitstuk van de motor defect. Nieuw stuk moeten laten steken voor een slordige 300,00 EUR.

De fabriek moet draaien hé!

Ik zit gelukkig nog in garantie

Comment

Da is gene facelift, das een nieuw model

Comment

Working...
                                          X