Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Land Rover Freelander

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
    Ik vind hem tegenvallen met dat rood kruis erop
    rood kruis? het zijn nochtans attachments op dit forum hoor

Comment

je hebt ze vast niet goed upgeload
      Last edited by Alexanderr; 09/01/2007, 13:14.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

poging 2
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hij is er toch wel op vooruit gegaan in vgl. met z'n voorganger.
          Die vond ik niet mooi en dat interieur was om te bleiten.

Comment

Vanmiddag eens binnengesprongen bij de dealer in Hasselt om hem irl te gaan bekijken,

Prachtige wagen! Echt de range rover sport in het klein, mooi interieur ook!

In de showroom stonden er drie uitvoeringen, de S, de SE en de HSE. Zelfs in de basis S livrei meer dan behoorlijk!

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Testverslag Freelander 2 door Fifth Gear
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

knappe wagen!!

Comment

zou hij betrouwbaarder zijn dan zijn voorganger, dat was toch echt een ramp hé (zie ook: ongeveer elke tevredenheidsenquête ever)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    http://www.youtube.com/watch?v=Bi7qSaL4u8s

Testverslag Freelander 2 door Fifth Gear
                    nice

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      zou hij betrouwbaarder zijn dan zijn voorganger, dat was toch echt een ramp hé (zie ook: ongeveer elke tevredenheidsenquête ever)
                      De versie met de 1.8l benzine 'kan' inderdaad serieus wat problemen geven, ook de KV6, beide zijn van het Rover K-blok afgeleidt en kunnen nogal last hebben van pakkopping problemen, maar naar het schijnt zou er nu een multilagen koppakking gestoken worden en zouden die problemen van de baan zijn. Met de diesels (zowel de L-diesel als de Td4) zijn er toch geen rampzalige situaties aan de hand ?? De L-diesel is een variant van de Cummins (wat sommigen ook mogen zeggen van niet) en de Td4 heeft de M47 motor van BMW, dus ..... (en de rest van de Td4 is ook voor de helft van BMW aangezien op schier alle componenten in het motorcompartiment het logo van BMW staat, het andere deel, aandrijfgedeelte, dat is zo goed dat BMW ze gecopieerd heeft voor hun X.. versies, dus...) Van horen zeggen .... en eens een wagen een bepaald imago heeft is het héél moeilijk daar vanaf te geraken. Opel slechte waterpompen en slecht de baan houden en voor andere merken zullen wel dezelfde kwakkels de ronde doen denk ik. Ik heb reeds met tieg aantal wagens gereden en nog n ooit twee wagens van hetzelfde merk genomen en ze hebben allen hun problemen, de beste die ik gehad heb, op 't gebied van mechanische betrouwbaarheid dan wel was de 190E. Voor het pure rijplezier is de Freelander wel beter (natuurlijk wat jaartjes ouder ondertussen en ook normaal wat rustiger).
                      Last edited by ; 02/02/2007, 21:43.

Comment

Ik heb nog nergens een reactie op noch een verwijzing gezien naar de artikelen in de AG 712 van 31/1/07 waar de nieuwe Freelander2 de vloer aanveegt met de zo geroemde BMW X3 ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Ik heb nog nergens een reactie op noch een verwijzing gezien naar de artikelen in de AG 712 van 31/1/07 waar de nieuwe Freelander2 de vloer aanveegt met de zo geroemde BMW X3 ???
                          was wel te verwachten...zo'n X3 kan niet eens een zandheuveltje op...

Comment

Met de diesels (zowel de L-diesel als de Td4) zijn er toch geen rampzalige situaties aan de hand ??
                            met de electronica zou het nogal eens durven mangelen, ook bij de diesels
                            natuurlijk heb je 100% procent gelijk als je stelt dat eens een auto een bepaald imago meesleept...
                            zonde, vind dit een zeer mooie binnenkomer in het segment die wel wat brokken kan maken

Comment

Jazeker,
                              In de vergelijkende test tussen de LR en de X3 was de score:
                              klassement binnenruimte: 1. LR
                              klassement interieur: 1. BMW
                              klassement motor: 1. LR
                              klassement weggedrag: 1. LR
                              klassement offroad: 1. LR
                              klassement budget: 1. LR
                              Eindklassement: 1. LR

In de gedetailleerde wegtests kwamen er volgende resultaten:

Audi S3 740/1000
                              Opel Antara 2.0 CDTI 660/1000
                              " " 3.2 V6 644/1000
                              LR Freelander Td4 808/1000
                              Dacia Logan MCV 1.6 16V 700/1000
                              " " " 1.5 dCi 696/1000

Als dat geen uitslagen zijn om U tegen te zeggen weet ik het ook niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                met de electronica zou het nogal eens durven mangelen, ook bij de diesels
                                natuurlijk heb je 100% procent gelijk als je stelt dat eens een auto een bepaald imago meesleept...
                                zonde, vind dit een zeer mooie binnenkomer in het segment die wel wat brokken kan maken
                                En wat zou er dan aan de electronica wel durven mangelen ?? Ik (en hout vasthouden) hebben alleen nog maar een lmm kapot gehad, en dat is van Bosch, zodus ?? Maar voor de rest ? Ik zit op een paar LR forums en ik heb de indruk dat de electronica zelfs de minste problemen oplevert ? Of het zou moeten zijn dat de forumleden niks durven te zeggen als ze daar problemen mee hebben, wat ik niet kan geloven gezien de aard van de mensen en de berichten die ze posten...

Comment

De L-diesel is een variant van de Cummins (wat sommigen ook mogen zeggen van niet)
                                  ik dacht altijd perkins

Comment

Begrijp niet goed waarom ze dit benadrukkend de 'Freelander 2' noemen... is eerder een tweede facelift van het allereerste model. Tis te zeggen: men heeft er een sausje van het nieuwe design overgegoten. Wel geslaagd hoor.

Vooraan ziet hij er mooier uit, opzij ook, interieur zeker want interieur van eerste model was eigenlijk nogal saai en spartaans... Maar bekijk die achterste glaspartij van de nieuwe freelander eens... zo kort! Precies of ze er langs achter een stuk afgekapt hebben. Geef mij dan maar de achterkant van de eerste gefacelifte versie. Nieuwe achterlichtblokken zijn (net zoals bij range sport) lelijk, al veel beter met wit/rood. Benieuwd of deze freelander potten zal breken... ik denk het niet.

Comment

Een zeer knap voertuig.
                                      En het heeft inderdaad iets mee van de Range Rover Sport, waardoor het zijn oorspronkelijk uiterlijk van terreinwagen een beetje verliest en meer klasse uitstraalt.

Ook het interieur is een pak fraaier geworden dan bij de oude versie.
                                      Ik heb hem enkel van buiten gezien, maar ik heb de indruk dat deze er qua comfort ook op vooruit gegaan is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ik dacht altijd perkins
                                        Sorry, ge dacht goed. Het mistte hier zo erg dat ik me misste van naam .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddytruiens Bekijk Berichten
                                          Begrijp niet goed waarom ze dit benadrukkend de 'Freelander 2' noemen... is eerder een tweede facelift van het allereerste model. Tis te zeggen: men heeft er een sausje van het nieuwe design overgegoten. Wel geslaagd hoor.

Vooraan ziet hij er mooier uit, opzij ook, interieur zeker want interieur van eerste model was eigenlijk nogal saai en spartaans... Maar bekijk die achterste glaspartij van de nieuwe freelander eens... zo kort! Precies of ze er langs achter een stuk afgekapt hebben. Geef mij dan maar de achterkant van de eerste gefacelifte versie. Nieuwe achterlichtblokken zijn (net zoals bij range sport) lelijk, al veel beter met wit/rood. Benieuwd of deze freelander potten zal breken... ik denk het niet.
                                          Deze FL2 is van kop tot teen vernieuwd en totaal niet meer te vergelijken met welke "mark" versie van den FL1, daarom. (De FL1 had alles uit de Rover en BMW stal waar de FL2 gaan putten is uit de Ford/Volvo en PSA(dieselmotor) reserves).

Comment

Working...
                                          X