Oorspronkelijk geplaatst door d_s
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Land Rover Freelander
Collapse
X
-
je hebt ze vast niet goed upgeloadLast edited by Alexanderr; 09/01/2007, 13:14.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
poging 2Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Vanmiddag eens binnengesprongen bij de dealer in Hasselt om hem irl te gaan bekijken,
Prachtige wagen! Echt de range rover sport in het klein, mooi interieur ook!
In de showroom stonden er drie uitvoeringen, de S, de SE en de HSE. Zelfs in de basis S livrei meer dan behoorlijk!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenzou hij betrouwbaarder zijn dan zijn voorganger, dat was toch echt een ramp hé (zie ook: ongeveer elke tevredenheidsenquête ever)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIk heb nog nergens een reactie op noch een verwijzing gezien naar de artikelen in de AG 712 van 31/1/07 waar de nieuwe Freelander2 de vloer aanveegt met de zo geroemde BMW X3 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMet de diesels (zowel de L-diesel als de Td4) zijn er toch geen rampzalige situaties aan de hand ??
natuurlijk heb je 100% procent gelijk als je stelt dat eens een auto een bepaald imago meesleept...
zonde, vind dit een zeer mooie binnenkomer in het segment die wel wat brokken kan maken
Comment
-
Jazeker,
In de vergelijkende test tussen de LR en de X3 was de score:
klassement binnenruimte: 1. LR
klassement interieur: 1. BMW
klassement motor: 1. LR
klassement weggedrag: 1. LR
klassement offroad: 1. LR
klassement budget: 1. LR
Eindklassement: 1. LR
In de gedetailleerde wegtests kwamen er volgende resultaten:
Audi S3 740/1000
Opel Antara 2.0 CDTI 660/1000
" " 3.2 V6 644/1000
LR Freelander Td4 808/1000
Dacia Logan MCV 1.6 16V 700/1000
" " " 1.5 dCi 696/1000
Als dat geen uitslagen zijn om U tegen te zeggen weet ik het ook niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenmet de electronica zou het nogal eens durven mangelen, ook bij de diesels
natuurlijk heb je 100% procent gelijk als je stelt dat eens een auto een bepaald imago meesleept...
zonde, vind dit een zeer mooie binnenkomer in het segment die wel wat brokken kan maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDe L-diesel is een variant van de Cummins (wat sommigen ook mogen zeggen van niet)
Comment
-
Begrijp niet goed waarom ze dit benadrukkend de 'Freelander 2' noemen... is eerder een tweede facelift van het allereerste model. Tis te zeggen: men heeft er een sausje van het nieuwe design overgegoten. Wel geslaagd hoor.
Vooraan ziet hij er mooier uit, opzij ook, interieur zeker want interieur van eerste model was eigenlijk nogal saai en spartaans... Maar bekijk die achterste glaspartij van de nieuwe freelander eens... zo kort! Precies of ze er langs achter een stuk afgekapt hebben. Geef mij dan maar de achterkant van de eerste gefacelifte versie. Nieuwe achterlichtblokken zijn (net zoals bij range sport) lelijk, al veel beter met wit/rood. Benieuwd of deze freelander potten zal breken... ik denk het niet.
Comment
-
Een zeer knap voertuig.
En het heeft inderdaad iets mee van de Range Rover Sport, waardoor het zijn oorspronkelijk uiterlijk van terreinwagen een beetje verliest en meer klasse uitstraalt.
Ook het interieur is een pak fraaier geworden dan bij de oude versie.
Ik heb hem enkel van buiten gezien, maar ik heb de indruk dat deze er qua comfort ook op vooruit gegaan is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik dacht altijd perkins
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddytruiens Bekijk BerichtenBegrijp niet goed waarom ze dit benadrukkend de 'Freelander 2' noemen... is eerder een tweede facelift van het allereerste model. Tis te zeggen: men heeft er een sausje van het nieuwe design overgegoten. Wel geslaagd hoor.
Vooraan ziet hij er mooier uit, opzij ook, interieur zeker want interieur van eerste model was eigenlijk nogal saai en spartaans... Maar bekijk die achterste glaspartij van de nieuwe freelander eens... zo kort! Precies of ze er langs achter een stuk afgekapt hebben. Geef mij dan maar de achterkant van de eerste gefacelifte versie. Nieuwe achterlichtblokken zijn (net zoals bij range sport) lelijk, al veel beter met wit/rood. Benieuwd of deze freelander potten zal breken... ik denk het niet.
Comment
Comment