Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Cabriolet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenSaab 9-3 en/of BMW 3 bieden duidelijk meer beenruimte achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWelke cabrio is er eigenlijk wel een goede vierzitter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenne maat van mij heeft zich een A5 cabrio besteld ( 3.0 TDI ) en hij zegt dat hem meer dan 75.000€ kost ... kan dit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenne maat van mij heeft zich een A5 cabrio besteld ( 3.0 TDI ) en hij zegt dat hem meer dan 75.000€ kost ... kan dit ?
Wij hebben uiteindelijk niet veel meer betaald voor onze M3 cabrio...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDa kan allemaal, maar ge moet het er maar aan willen geven
hij heeft op het punt gestaan om een Porsche 997 te kopen die hij had test gereden ( hij kwam bijna zot ) en nu koopt hij een A5 cabriolet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat lijkt mij toch heel veel. Het zal wel de bruto aankoopprijs zijn zonder korting. Misschien telt 'm de BIV bij de kostprijs van z'n wagen.
Wij hebben uiteindelijk niet veel meer betaald voor onze M3 cabrio...
hoeveel hij juist kost weet ik niet , zelf heeft hij het nog niet verteld , maar zijn vrouw vertelde deze week dat ze dus toch een A5 cabriolet hadden besteld - full-option volgens zij en hij kost +75.000€ , terug volgens haar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat belooft voor de A5, ik vond de 3 al niet comfortabel zitten achterinLast edited by BMWMB; 07/06/2009, 12:37.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhij heeft op het punt gestaan om een Porsche 997 te kopen die hij had test gereden ( hij kwam bijna zot ) en nu koopt hij een A5 cabriolet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhij heeft op het punt gestaan om een Porsche 997 te kopen die hij had test gereden ( hij kwam bijna zot ) en nu koopt hij een A5 cabriolet
En dan nog wel een diesel...OO 00 OO
Comment
-
De knoop is doorgehakt! Aangezien de 3.0 TDI met manuele versnellingsbak nog wel een tijdje op zich zal laten wachten, wordt het een 2.7 TDI 190 pk met de volgende opties:
- kwartsgrijs
- zwarte kap met zwarte dakhemel
- zwart alcantara/leder
- Pack intenso plus
- Pack Lounge
- akoestische kap
- Acoustic parking vr/ar +
- 19" Y-design + antidiefstalmoeren
- Audi drive select hydraulische demping
- B&O Sound system
- Binnenbekleding leder +
- Elektrische zetels
- Bluetooth
- Alu hologramme
Heeft er iemand al een cabrio gezien in deze kleur? Ben nog zwaar aan het twijfel met zwart parelmoer... :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWij hebben een 3 coupé gehad en deze was duidelijk ruimer achteraan. De cabrio is kleiner achteraan omdat de zetel achteraan een stuk verder naar voren staat en de rugleuning van de achterbank rechter staat. Ik ben niet groot (1m72) en zit redelijk kort tegen het stuur. Als ik mijn zetel in de juiste positie zet is er maar net genoeg plaats voor de kinderen om hun kleine voeten tussen de zetels in de voetruimte te krijgen. Als de A5 nog kleiner is, dan kan je hier onmogelijk als volwassene plaatsnemen.
Comment
-
Comment
Comment