Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    De kans zit erin dat de 4.2 V8 in de komende RS5 zal liggen.

En de 3.0TFSI komt ook in de S5 Coupé te liggen hoor.
    Ff verduidelijkt;

De S5 houdt tot de zomer van 2010 de 354 pk sterke 4,2 liter V8, maar die zal in juni 2010 vervangen worden door de 3,0 liter TFSI uit de S4

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Mooi!
      Een stoffen dak, zo moet een cabrio zijn.

Comment

Iemand al besteld ?

Comment

@ TDI: Max. 3 foto's per post aub.

Comment

Elegante verschijning.

Comment

Prachtige wagen....alom. Elegant,tijdloos,.... en degelijk zal ie ook wel zijn
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Ik snap dit niet. De hoeveelste keer is het dat dit al gezegd wordt. Een A3 trekt voor geen kluutn op een A6. Buiten het SFG, dat een stijlkenmerk is van Audi. Net als BMW met hun niertjes. A4 trekt ook niet op een A6, een A1 niet op een A8, het feit dat ze allemaal leds hebben maakt hun onherkenbaar? Ik denk inderdaad ook aan een 7-serie als ik een 1 met xenons zie...

Het is een beetje eentonig, maar in mijn ogen allemaal klassebakken mits juiste config bij sommige modellen. Maar stop met die ondertussen cliché geworden-uitdrukkingen.
                Nu zijn ze toch al zeer lang bezig met hetzelfde design imo.

Ik dacht vroeger ook dat ik dat niet erg vond, elke Audi zag er goed uit, maar tegenwoordig begint het echt saai te worden.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                  Designer zijn bij Audi is wel érg gemakkelijk tegenwoordig..
                  Verklaar u nader. Of is het zo onlogisch dat de A5 Cabrio goed op de A5 lijkt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                    Dan hadden ze de A3 en A6 maar geen A5-front moeten geven.

Tamme zakken.
                    Dat hebben ze ook niet gedaan. Tuscani verkoopt anders goede brillen

Comment

En ik ben er helemaal weg van Ik kijk er al naar uit om in 2015 een A5 Cabrio te kopen op de 2de hands markt. Een 2.0 TFSI 211pk ofzo

Comment

da gaat zo weer ne noseheavy cabrio worden hé

wel knap, maar dat was de first-gen A4 ook

Comment

Weer een prachtige model erbij

Ik ben er echt weg van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            da gaat zo weer ne noseheavy cabrio worden hé

wel knap, maar dat was de first-gen A4 ook
                            Eerst de rijervaringen afwachten hé Tomski. De A5 coupé staat geprezen voor zijn weggedrag (ook de fwd), dus geef de cabrio een kans.

Comment

A4 cabrio met A5 front en achterkant...

Wel knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                De S5 cabriolet krijgt de 3.0 V6 met dubbele turbo uit de S4...

Ge bedoelt de 3.0 V6 met compressor;

de 335i van BMW heeft dubbele turbo hè

Comment

Zalig knap... Z'n stoffen dak is een enorm pluspunt, vind ik.
                                  Maar ik wil verdorie een V8 in m'n S5 Cabriolet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    A4 cabrio met A5 front en achterkant...

Wel knap!
                                    Je kon ook gewoon zeggen een A5 zonder dak, want die zijkanten trekken in de verste verte niet op die van een A4 Cabriolet.
                                    Deze heeft die golvende lijn, de A4 was rechttoe rechtaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Eerst de rijervaringen afwachten hé Tomski. De A5 coupé staat geprezen voor zijn weggedrag (ook de fwd), dus geef de cabrio een kans.
                                      vergelijk nooit een coupé met een cabrio

stijfheid is volledig anders, alsook de gewichtsverdeling

Comment

Dat zal wel weer een tijdloze carbio worden, echt knap!

'k vind de downsizing naar de V6 zo erg nog niet eigenlijk, die motor klinkt verrevan slecht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          vergelijk nooit een coupé met een cabrio

stijfheid is volledig anders, alsook de gewichtsverdeling
                                          Dan nog. Geef het een kans ipv nu al te oordelen

Comment

Working...
                                          X