Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    meer van hetzelde. De gewone coupé vind ik nog mooi. Deze vind ik zo steriel ogen. BOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRING as fuck.

ik zou niet weten wat er beter uitziet in deze klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Maar gij zijt completely biased, da wisten we al
      Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
      die bovenste was een impressie van de s4
      Die foto van Audiworld was idd een impressie.
      De grootste verschillen tss de A4 en A5 zijnde:
      - langere wielbasis.
      - lagere daklijn.
      - de zijlijn, is een strakke lijn, bij de A5 een golvende lijn.
      - ...

Bangelijk grote verschillen.
      Jups, A4 met 2 duren dus.
      Last edited by ; 05/04/2009, 00:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Die foto van Audiworld was idd een impressie.
        De grootste verschillen tss de A4 en A5 zijnde:
        - langere wielbasis.
        - lagere daklijn.
        - de zijlijn, is een strakke lijn, bij de A5 een golvende lijn.
        - ...

Bangelijk grote verschillen.
        Jups, A4 met 2 duren dus.

Ik heb het dan ook niet over de coupé, maar over de cabrio

Comment

• De daklijn van de cabrio is toch compleet vern**kt in vergelijking met de coupé (die ik trouwens een hele mooie auto vind)

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ziet er super uit

Comment

• Die A5 van hierboven stond net in De Pinte.

Knappe kar!

Comment

• imho is er maar 1 kar waar de cabrioversie in gesloten toestand de lijn niet verprutst en dat is een 911

Comment

• 6-serie van BMW valt ook heel goed mee.

Comment

• Daarnet de eerst geleverde gezien bij onze dealer, soort donker daytonagrijs met 19" titanium Y-velgen... ergggg knappe cabrio. En wat een geluk dat ze bij een stoffen dak gebleven zijn.

Comment

• Sinds de A5 coupe werd er al bijna gene 3-serie coupe meer verkocht, nu zal de 3 cabrio ook weer kloppen krijgen

Nooit gedacht dat het zover zou komen dat ik een Audi boven een BMW zou kiezen
                            Sinds de A5 er is ben ik zeer bijgedraaid en hoe meer ik de A6 avant zie hoe liever ik die over een 5 touring zou hebben

Comment

• er staat momenteel ééntje in m'n straat, nrplaat AUD-112 ofzo (van die cijfers ben het niet zeker)

knappe bak, al zou ik die RS6 velgen niet moeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                er staat momenteel ééntje in m'n straat, nrplaat AUD-112 ofzo (van die cijfers ben het niet zeker)

knappe bak, al zou ik die RS6 velgen niet moeten
                                Kun je bij gelegenheid eens foto nemen aub?
                                Heb namelijk ook de RS6 velgen besteld (in antraciet).
                                Zelf vind ik het wel een goeie keuze uiteraard, al hangt veel af van de kleurcombinatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                  Kun je bij gelegenheid eens foto nemen aub?
                                  Heb namelijk ook de RS6 velgen besteld (in antraciet).
                                  Zelf vind ik het wel een goeie keuze uiteraard, al hangt veel af van de kleurcombinatie.
                                  Dju, 'k lees het net te laat.

Is dus een witte A5 S-line, met zilveren RS6 velgen, nrplaat gecheckt en 't is dus AUD-100.

Comment

Dju, 'k lees het net te laat.

Is dus een witte A5 S-line, met zilveren RS6 velgen, nrplaat gecheckt en 't is dus AUD-100.
                                    Op een witte A5 passen de zilveren RS6 velgen veel minder als de zwarte.
                                    Als het uitkomt probeer je maar eens foto te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                      Op een witte A5 passen de zilveren RS6 velgen veel minder als de zwarte.
                                      Als het uitkomt probeer je maar eens foto te nemen
                                      ben ffe met de hond gaan wandelen en er gepasseerd.. bij deze:

Echt een knappe wagen, persoonlijk doet de cabrio mij meer dan de coupé.

Comment

Bedankt voor de foto's!

Ik kies nog steeds de coupé boven de cabrio.
                                        Al is bovenstaande wel een prachtige bak natuurlijk, geen twijfel over.

Velgen vind ik ook mooi, al zouden ze in het zwart stoerder staan

Comment

Damn

Comment

Working...
                                          X