Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele fotootjes gemaakt met de wintervelgen op
    Nu de achterkant nog volledig wit en de ruiten donker (zie mijn andere topic) en dan is 'm bijna af naar mijn goesting
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer knappe wagen!
      Wat bedoel je eigenlijk met de achterkant volledig wit?

Comment

• Schachtplein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
          Enkele fotootjes gemaakt met de wintervelgen op
          Nu de achterkant nog volledig wit en de ruiten donker (zie mijn andere topic) en dan is 'm bijna af naar mijn goesting
          Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Zeer knappe wagen!
          Wat bedoel je eigenlijk met de achterkant volledig wit?
          Dat vraag ik me ook af, wat je daarmee bedoelt. Staat er nu supernetjes bij. Een blanco nr.-plaathouder, dat zou er nog op mogen. Misschien bedoel je dat met volledig wit?

Hopelijk geen plannen om de diffusor wit te lakken?
          nls2000

Comment

Enkele fotootjes gemaakt met de wintervelgen op
            Das een E 500?

Knappe velgen!

Comment

• 350CDI denk ik?

Comment

• Ik wil de diffusor wit lakken ja.
                Maar niemand wil dit spuiten,misschien dat foliën lukt.
                Zoals de wagen in bijlage.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kent er misschien iemand een goede ruiten tinter in Limburg?
                  En ook ergens waar ze auto's wrappen in Limburg?

Comment

Kent er misschien iemand een goede ruiten tinter in Limburg?
                    En ook ergens waar ze auto's wrappen in Limburg?
                    http://www.gccardesign.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
                      Ben ik enkele jaren geleden ook geweest en was er zeer tevreden van.

Comment

Ik wil de diffusor wit lakken ja.
                        Maar niemand wil dit spuiten,misschien dat foliën lukt.
                        Zoals de wagen in bijlage.
                        Uiteraard wil ik ieder zijn smaak laten, maar die diffusor wit lakken vind ik echt niet mooi...
                        De achterkant gaat ineens een pak zwaarder (minder verfijnd) lijken en het effect van de AMG-bumper verdwijnt bijna volledig. Heb het al vaak genoeg irl gezien en steeds valt het (om zacht uit te drukken) zwaar tegen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Uiteraard wil ik ieder zijn smaak laten, maar die diffusor wit lakken vind ik echt niet mooi...
                          De achterkant gaat ineens een pak zwaarder (minder verfijnd) lijken en het effect van de AMG-bumper verdwijnt bijna volledig. Heb het al vaak genoeg irl gezien en steeds valt het (om zacht uit te drukken) zwaar tegen.
                          2nd that!
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• De 7bak is nu ook in de 250cdi te vinden, samen met wat andere aanpassingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              De 7bak is nu ook in de 250cdi te vinden, samen met wat andere aanpassingen.
                              Bedoel je dat de 7 traps nu ook verkrijgbaar is op de E 250CDI?
                              Shit, zeg dat het geen waar is!! Eén van de redenen waarom ik twijfelde tussen de E250CDI en de 350CDI was de veel betere 7-trapsautomaat.
                              Maar uiteindelijk toch gekozen voor 250CDI (vooral uit financieel oogpunt en restwaarde) en het nadeel van de tragere 5-traps er dan maar bij genomen.
                              Auto is besteld begin december voor levering begin mei!
                              Last edited by ; 10/03/2010, 15:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                De 7bak is nu ook in de 250cdi te vinden, samen met wat andere aanpassingen.
                                Nog even gebeld naar de dealer : daar weten ze totaal van niets dat de E250CDI verkrijgbaar is met 7-trapsautomaat..

Comment

• in holland staat de 40kw smart bvb nou maar pas in de prijslijsten
                                  kwestie dat ze van hun oude stock moeten vanaf geraken zeker

Comment

• Bij de dealer weten ze van niets. Dan maar even gebeld naar Brussel naar de product manager van de E klasse.
                                    Er staat inderdaad een prototype, op het salon van Geneve : het is een 7-trapsautomaat die wel een stuk lichter gemaakt is dan deze in de 350CDI (gewichtsbesparing).
                                    Dus een lichtere versie voor de 4cylinder.
                                    Deze 7traps zullen wel maar leverbaar zijn einde van het jaar (jammer!!!).
                                    Het zal dus voor de volgende keer zijn.....

Comment

• Ik begrijp niet dat iedereen die 7-traps wil ?????
                                      Ik heb nu al een kleine1500 km gereden met onze 350cdi met 7-traps automaat en als ik me aan de wettelijke snelheid houd is het geen plezier om er mee te rijden vind ik.
                                      Vb.: een licht hellende weg waar je 70 km/u mag rijden zo een 5 km lang en ik zet cruisecontrole op en de wagen weet niet in welke vitesse 'm moet zijn,hij schakelt voordurend op en af en als ik naar mijn werk rijdt is er een weg van 2 km bij waar je maar 50 mag rijden en dat is nog erger,de boite weet niet wat 'm moet doen,een vitesse hoger,een vitesse lager,constant is 'm aant switchen.
                                      Bij mijn 220 met 5-traps was dat geen probleem,automaat zet zich in een vitesse en blijft daar ook in staan.
                                      De vervangwagen E200cdi (w212) met 5-traps automaat daarentegen had hetzelfde probleem maar dit wijt ik aan het beperkte vermogen en het gewicht van de wagen,automaat was ook constant aant switchen en schokte dan ook (dat heeft de 350 niet,schakelen gaat heel zacht),de 200 was dan ook niet aangenaam om mee te rijden.
                                      Ik vond de aangenaamste wagen om mee te rijden de 220.
                                      Mijn 220 en 350 zijn uiterlijk gelijk,dwz wit,panodak en amg-pakket,dus beiden hebben de sportophanging met 18" velgen maar de 220 reed veel zachter en soepeler als de 350 nu.
                                      Ik denk dat dit aan het gewicht van 350 motor te wijden is.
                                      De 220 effent veel beter de oneffenheden in de weg als de 350.
                                      Er is natuurlijk veel meer vermogen beschikbaar in de 350,wagen reageert altijd,eender welke snelheid je rijdt (heb nog maar 170 gereden tot nu toe).
                                      Het verbruik ligt momenteel rond de 11 liter t.o.v de 220 die rond de 8 liter zat,als ik sommige hoor die met hun S320cdi aan 6,5 liter zitten
                                      Maar al bij al vind ik de 220 een completere wagen op alle gebied.

Comment

Ik begrijp niet dat iedereen die 7-traps wil ?????
                                        Ik heb nu al een kleine1500 km gereden met onze 350cdi met 7-traps automaat en als ik me aan de wettelijke snelheid houd is het geen plezier om er mee te rijden vind ik.
                                        Vb.: een licht hellende weg waar je 70 km/u mag rijden zo een 5 km lang en ik zet cruisecontrole op en de wagen weet niet in welke vitesse 'm moet zijn,hij schakelt voordurend op en af en als ik naar mijn werk rijdt is er een weg van 2 km bij waar je maar 50 mag rijden en dat is nog erger,de boite weet niet wat 'm moet doen,een vitesse hoger,een vitesse lager,constant is 'm aant switchen.
                                        Bij mijn 220 met 5-traps was dat geen probleem,automaat zet zich in een vitesse en blijft daar ook in staan.
                                        De vervangwagen E200cdi (w212) met 5-traps automaat daarentegen had hetzelfde probleem maar dit wijt ik aan het beperkte vermogen en het gewicht van de wagen,automaat was ook constant aant switchen en schokte dan ook (dat heeft de 350 niet,schakelen gaat heel zacht),de 200 was dan ook niet aangenaam om mee te rijden.
                                        Ik vond de aangenaamste wagen om mee te rijden de 220.
                                        Mijn 220 en 350 zijn uiterlijk gelijk,dwz wit,panodak en amg-pakket,dus beiden hebben de sportophanging met 18" velgen maar de 220 reed veel zachter en soepeler als de 350 nu.
                                        Ik denk dat dit aan het gewicht van 350 motor te wijden is.
                                        De 220 effent veel beter de oneffenheden in de weg als de 350.
                                        Er is natuurlijk veel meer vermogen beschikbaar in de 350,wagen reageert altijd,eender welke snelheid je rijdt (heb nog maar 170 gereden tot nu toe).
                                        Het verbruik ligt momenteel rond de 11 liter t.o.v de 220 die rond de 8 liter zat,als ik sommige hoor die met hun S320cdi aan 6,5 liter zitten
                                        Maar al bij al vind ik de 220 een completere wagen op alle gebied.
                                        En toch zit ik tussen de 7 en de 8 liter. Nu dichter bij de 8, in de zomer dichter bij de 7. Wel met 17" velgen. En over het algemeen wel langere afstanden (40/50 km).

Ik vraag mij dus soms wel af hoe sommige mensen met hun wagen rijden.

Comment

• Ik rijd gewoon met de wagen,probeer me aan de snelheid te houden en op de autosnelweg durf ik wel eens gas geven.Auto wordt ook altijd warm gereden voor ik gas geef.We rijden wel veelal korte afstanden.

Comment

Working...
                                          X