Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche 997 GT3 facelift

Jaja, een 3.8!!

De inhoud van de motor groeide van 3,6 naar 3,8 liter en is goed voor 435 pk, een winst van 20 pk. Wanneer je het gas dan goed intrapt en precies op de juiste momenten schakelt, zit je na 4,1 seconden aan de 100 km/u. De topsnelheid wordt bereikt bij 312 km/u.
    Porsche heeft hard gewerkt aan het verbeteren van de rij-eigenschappen. Het stability management systeem (PSM) is onder handen genomen, wat er onder andere voor zorgt dat de traction controle nog beter z’n werk doet. Ook de grotere keramische remmen dragen bij aan een stukje extra stabiliteit. De aerodynamica werd nog eens goed bekeken en de nieuwe GT3 heeft twee kweer zoveel downforce dan z’n voorganger.
    Van buiten zijn de wijzigingen redelijk subtiel gehouden. De achterspoiler werd opnieuw getekend, de LED achterlichten kregen een iets andere vorm, nieuwe bi-xenon koplampen en aangepaste luchtinlaten in de voorbumper. De Duitsers mogen straks 116.947 euro afrekenen voor de GT3.

via www.autoblog.nl

435pk

Comment

!!

Comment

Op het eerste zicht lijkt de pre-facelift knapper, maar die had ook een gewenningsperiode nodig.

Specs zijn wel sterk!

Comment

Comment

Ik vind de velgen iets minder eerlijkgezegd.
            OOk die achterspoiler zal nog moeten wennen.

En laat ons hopen dat die 3.8 motor even goed is al die 3.6 motor afgeleid van de racemotor ...

Comment

Zo op het eerste zicht vind ik de PFL nog altijd een pák mooier. De velgen hier zijn ook niet echt mijn ding.

Prestaties zijn wel zot! Hopelijk een lekker geluid!

Comment

Centrale wielmoeren? of Optisch bedrog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Centrale wielmoeren?
                  Jep.

Edit:

Hij is nu blijkbaar ook uitgerust met een liftsysteem voor de neus. Ook voor het eerst dat ze dat bij Porsche toepassen?
                  Last edited by ; 29/01/2009, 09:20.

Comment

ik vind deze erg mooi. De spoiler vind ik ook niet mis. De specs zijn impressive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      Jep.

Edit:

Hij is nu blijkbaar ook uitgerust met een liftsysteem voor de neus. Ook voor het eerst dat ze dat bij Porsche toepassen?
                      Nee, op de cgt boden ze dat achteraf ook aan

Comment

Die centrale moer, hopelijk is dat optisch bedrog. Ik wil niet weten hoe lang de sleutel moet zijn om dat mee los te draaien

Comment

Velgen en spoiler vind ik niet zo geslaagd. Voor de rest zijn de evoluties logisch. Ben heel benieuwd naar het geluid!

Comment

Zalig! De GT3-stijl velgen van de 996/2 en de 997 vind 'k veel knapper, maar deze zullen wel nog iets lichter zijn en met die centrale moer is 't natuurlijk wel af. Evolutie! Ben benieuwd om de die-hards hun review over de nieuwe motor te lezen.

Comment

Wat grotere piccies.
                              Last edited by ; 23/09/2010, 18:08.

Comment

Nog 3.
                                Last edited by ; 23/09/2010, 18:08.

Comment

- edit -

Pic werkt niet. :unsure:
                                  Last edited by ; 29/01/2009, 10:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Ik vind de velgen iets minder eerlijkgezegd.
                                    OOk die achterspoiler zal nog moeten wennen.

En laat ons hopen dat die 3.8 motor even goed is al die 3.6 motor afgeleid van de racemotor ...
                                    Idd.. momenteel vind ik de looks al super eigenlijk. Maar beter dan ervoor? Nah, maar hoeft ook niet, evolutie is prachtig.

Aantal leuke details in de achterbumper, alsook grote (!) spoiler.

Dit gaat weer spastisch goed rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Centrale wielmoeren? of Optisch bedrog?
                                    Jip, staat echt dik.

Velgen vind ik minder, voorlopig..

Porsche en persfoto's zijn altijd een beetje 'vreemd'.

't Geluid zal hopelijk in orde zijn..

Edit: nieuwe stuurtje is wel erg lelijk , echt een achteruitgang (nu ja, swappen he.. idem spiegels )

Comment

Goed nieuws zeg, de achterlichten storen me hier helemaal niet.
                                      Bij een Carrera vloekt het wat met de klassieke lijnen, maar hier gaat het zo'n beetje op in het 'technogeheel'. Nice!

Verder: die LED-balken eruit, pré-fl spiegels erop en goan met die pèrdekop!

Comment

Op de webspecial staan wel enkele geluidsfragmenten.

Comment

Working...
                                        X