Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

juist die klep laten modden dat 'ie altijd open blijft in de sport stand anders heb je zo'n onnatuurlijke overgang in geluid, bij een Corvette ZR1 is dit extreem merkbaar.
    Idd, maar ik denk wel dat je ze moet kunnen dichtdoen als je wilt. We zullen wel zien hoe ze op de GT3 werkt in sportstand. Van dat on/off gedoe is nogal kunstmatig ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      ik denk eigenlijk niet dat die DFI verantwoordelijk is voor die major change in sound op de gewone Carrera's.. heel die motor is anders..

't is niet dat motoren met DI niet goed kunnen klinken, kijk naar Lambo LP560, RS4 (zeker met een Milltek), Mini Cooper S, etc etc
      Mij valt op, of lijkt het dat een motor met dfi onderin minder klinkt, het veranderen van de sound is ook minder aanwezig. Bij het starten klinkt het gedempter en het borrelt niet bij vrijloop.
      Een lp vind ik op video niet zo schitterend klinken, wel bruut en hard, maar niet echt mooi, maar dat stoort me niet echt, tis goed voor die auto. Een rs4 vind ik op de v8 roffel na niet zo spectaculair, vooral boven en onderin mist het geluid wat karakter. Een mini klinkt nog wel goed voor een 4 cilinder.

Mooi vind ik bv een ferrari v8 of de gt3 qua geluid. Dat borrelt onderin, en het geluid verandert naar gelang het toerental. Maar die dingen kunnen idd ook aan de architectuur van de motor liggen.

Comment

• ik denk (maar ik kan er compleet naastzitten) dat je motor sterieler klinkt bij DFI net omdat die injectie veel preciezer is en er dus minder variatie op de hoeveelheid ontplofte bezine per ontsteking is.

Maar ik kan zoals reeds gezegd echt wel compleet naast de kwestie zitten. Ben geen autotechnieker

Comment

• Kerel wat een car!

Comment

• FAK wat klinkt 'ie kwaad en woest. Zalig!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              FAK wat klinkt 'ie kwaad en woest. Zalig!!!
              Da spel koud starten hier in de garage gaat denk ik de boeken van de kast in de living laten donderen

Comment

• Ok, staat nu officieel op plaats N° 1 bij mij. Fak.

Comment

• Met dank aan Daggie

Comment

• dat blauw >>> alle andere kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      dat blauw >>> alle andere kleuren
                      2²²²²²

Comment

• Riviera, direct!!

Wat een vette kar toch weer

Comment

• Pff, hoe heeerlijk is dit... Alles aan die wagen is hoe het moet zijn!
                          Prachtige opname van het geluid ook in dat filmpje, roooooaaarr

Comment

• Riviera, meen je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Riviera, direct!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Reken maar dat uw kar binnen een paar jaar afgeschenen rood (lees: roos) is, je gaat zelf menig gaydar breaken denk ik

Comment

• 'k vind dat laatste blauw toch wat te braaf eigenlijk voor op een GT Porsche

Comment

• Ik niet.

Een Scuderia zou 'k ook in Blu TDF nemen. Vind dat net zo zalig -> thoroughbred car en dan in een middentoon metallic tint steken die je eerder op 'n klassebak verwacht.

Op de 996 GT3 kon je ook 't natuurleder krijgen in 't natuurbruin. Mocht dat bij de 997 nog mogelijk zijn, ik nam een groene GT3 met beige interieur.

I like that.

Comment

Op de 996 GT3 kon je ook 't natuurleder krijgen in 't natuurbruin. Mocht dat bij de 997 nog mogelijk zijn, ik nam een groene GT3 met beige interieur.

I like that.
                                      Bij Porsche is alles mogelijk als je genoeg betaalt en lang genoeg wilt wachten

Comment

• Niet alles, soms willen ze bepaalde wensen niet inwilligen. Naar verluidt weigert Porsche om bij de 997 GT3/GT2 een andere interieurkleur te leveren dan zwart of antraciet.

Comment

Niet alles, soms willen ze bepaalde wensen niet inwilligen. Naar verluidt weigert Porsche om bij de 997 GT3/GT2 een andere interieurkleur te leveren dan zwart of antraciet.
                                          Volgens de prijslijst die ik hier heb heb je gelijk. Geen prijs voor "leather-to-sample" voor GT2/3

Je kan enkel "natuurleder" krijgen als optie.

Comment

Working...
                                          X