Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 997 GT3 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk eigenlijk niet dat die DFI verantwoordelijk is voor die major change in sound op de gewone Carrera's.. heel die motor is anders..
't is niet dat motoren met DI niet goed kunnen klinken, kijk naar Lambo LP560, RS4 (zeker met een Milltek), Mini Cooper S, etc etc
Een lp vind ik op video niet zo schitterend klinken, wel bruut en hard, maar niet echt mooi, maar dat stoort me niet echt, tis goed voor die auto. Een rs4 vind ik op de v8 roffel na niet zo spectaculair, vooral boven en onderin mist het geluid wat karakter. Een mini klinkt nog wel goed voor een 4 cilinder.
Mooi vind ik bv een ferrari v8 of de gt3 qua geluid. Dat borrelt onderin, en het geluid verandert naar gelang het toerental. Maar die dingen kunnen idd ook aan de architectuur van de motor liggen.
Comment
-
ik denk (maar ik kan er compleet naastzitten) dat je motor sterieler klinkt bij DFI net omdat die injectie veel preciezer is en er dus minder variatie op de hoeveelheid ontplofte bezine per ontsteking is.
Maar ik kan zoals reeds gezegd echt wel compleet naast de kwestie zitten. Ben geen autotechnieker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFAK wat klinkt 'ie kwaad en woest. Zalig!!!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Ik niet.
Een Scuderia zou 'k ook in Blu TDF nemen. Vind dat net zo zalig -> thoroughbred car en dan in een middentoon metallic tint steken die je eerder op 'n klassebak verwacht.
Op de 996 GT3 kon je ook 't natuurleder krijgen in 't natuurbruin. Mocht dat bij de 997 nog mogelijk zijn, ik nam een groene GT3 met beige interieur.
I like that.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp de 996 GT3 kon je ook 't natuurleder krijgen in 't natuurbruin. Mocht dat bij de 997 nog mogelijk zijn, ik nam een groene GT3 met beige interieur.
I like that.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiet alles, soms willen ze bepaalde wensen niet inwilligen. Naar verluidt weigert Porsche om bij de 997 GT3/GT2 een andere interieurkleur te leveren dan zwart of antraciet.
Je kan enkel "natuurleder" krijgen als optie.
Comment
Comment