Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zijn zoveel karren gevaarlijk als ge er niet verstandig mee omspringt of niet voldoende bagage hebt of dat ding rijdt alsof het een stadsmusje is of wat dan ook.
Net om wille van z'n karakter en z'n agressieve rijgedrag trekt 'ie me zo aan, en zou ik daarmee willen rijden.
Nah, vind ik niet. Die kuipjes kan je op alle 911 krijgen, schijnen no way zo goed te zijn als de GT3-kuipjes. Doe mij maar een Clubsport. Met de échte GT3-kuipjes (Carrera GT based).
Nah, vind ik niet. Die kuipjes kan je op alle 911 krijgen, schijnen no way zo goed te zijn als de GT3-kuipjes. Doe mij maar een Clubsport. Met de échte GT3-kuipjes (Carrera GT based).
Omg zet maar af, zo. Als 't nog effe kan met de zilverkleurige velgen, maar zo mag ook. Wat een kleur...
Omg zet maar af, zo. Als 't nog effe kan met de zilverkleurige velgen, maar zo mag ook. Wat een kleur...
pffff whatever de enige Clubsport die wil is een Corvette (hoe fout het ook klinkt )
neen serieus, ik vind dat erg knappe stoelen voor dagelijks gebruik.. nu ja moest ik een GT3 kopen zou het sowieso het meest extreme mogelijk zijn, en dan nog eens naar Mantey
pffff whatever de enige Clubsport die wil is een Corvette (hoe fout het ook klinkt )
neen serieus, ik vind dat erg knappe stoelen voor dagelijks gebruik.. nu ja moest ik een GT3 kopen zou het sowieso het meest extreme mogelijk zijn, en dan nog eens naar Mantey
Zo extreem mogelijk, zoals die groene RS op Porsche Days vorig jaar, al het tapijt eruit vanachter, dakhemel eruit, volledige rolkooi,... racy.
Comment