of je nu naar 4.0, 4.1 of 4.3l gaat...allemaal ongeveer 40-50k eur... check gerust de verschillende tuners.
Tuning naar 3.8-3.9l kost ongeveer (iets minder) dan de helft....
Het is de vraag wat die 50pk in de praktijk kan brengen... en dat moet je afwachten. Men zegt dat de 500pk versie 6s pakt op de Ring, wel ik vind dat niet veel maar als ik erover nadenk is het wel aannemelijk.
Wat gaat die 500pk versie doen op Spa tegenover de 3.8l? 5km/u meer op Kemmel met die 50pk? Hoogstens! En een beetje het hogere koppel uitspelen in de tussensprints... 1.5s winst?? Plausibel?
Hangt er voor een groot stuk van af wat Porsche bedoelt met 500pk... is het 500pk? Zijn het er 515? Of maar 490? Toekomst zal wijsheid brengen.
Tuning naar 3.8-3.9l kost ongeveer (iets minder) dan de helft....
Het is de vraag wat die 50pk in de praktijk kan brengen... en dat moet je afwachten. Men zegt dat de 500pk versie 6s pakt op de Ring, wel ik vind dat niet veel maar als ik erover nadenk is het wel aannemelijk.
Wat gaat die 500pk versie doen op Spa tegenover de 3.8l? 5km/u meer op Kemmel met die 50pk? Hoogstens! En een beetje het hogere koppel uitspelen in de tussensprints... 1.5s winst?? Plausibel?
Hangt er voor een groot stuk van af wat Porsche bedoelt met 500pk... is het 500pk? Zijn het er 515? Of maar 490? Toekomst zal wijsheid brengen.
Comment