Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik kan 'm wel smaken, maar niet om te zeggen dat ik hem knapper vind dan de vorige. Het lijkt een beetje een hardcore versie van de PFL. Die openingen in de achterbumper boven de nummerplaat, de agressievere spoiler, de velgen met centrale moer.... allemaal details die me op het eerste zicht wat deden schrikken en waardoor ik hem minder knap vond, maar het past hem wel. Wat minder smooth, meer racy.

De spiegels en het stuur van de PFL dragen echter niets bij tot het radicalere karakter of het racy uiterlijk, en zijn evenmin knapper, in tegeneel. Die mogen dus geswapped worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Op de webspecial staan wel enkele geluidsfragmenten.
      Ik wil Walter zijn race pakje! Helm, handschoenen

Comment

Nieuwe blok kan nog 100 rpm verder trekken, tot 8500 rpm

Comment

yuk die velgen!

voor de rest magistrale wagen

Comment

Ik denk dat niet weinig 997/2 GT3 snel met de 997/1 GT3 velgen zullen rondbollen. Tenminste, als deze GT3 ook het systeem heeft dat in de States al op de 911 wordt aangeboden, dus met adapter die op de 5x130 steek past en dan toelaat om met centrale moer te werken. Dat zou dan betekenen dat de GT3 nog altijd "ergens" die 5x130 steek heeft, en dan passen die 'oude' GT3 velgen in ieder geval.

't Is wel bummer als ge aftermarket velgen wil steken. Weinig keuze. Tenzij ... BBS Rennsport velgen daar zonder veel problemen op passen.

Comment

0-100: 4.1
              0-160: 8.2
              0-200: 12.3

Dat is bijna 997 Turbo snel in een rechte lijn!

Nieuwe DI motoren hebben dus blijkbaar een stukje meer mid-range koppel..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik denk dat niet weinig 997/2 GT3 snel met de 997/1 GT3 velgen zullen rondbollen. Tenminste, als deze GT3 ook het systeem heeft dat in de States al op de 911 wordt aangeboden, dus met adapter die op de 5x130 steek past en dan toelaat om met centrale moer te werken. Dat zou dan betekenen dat de GT3 nog altijd "ergens" die 5x130 steek heeft, en dan passen die 'oude' GT3 velgen in ieder geval.

't Is wel bummer als ge aftermarket velgen wil steken. Weinig keuze. Tenzij ... BBS Rennsport velgen daar zonder veel problemen op passen.
                als ze hier niet met een adapter werken betekent dat natuurlijk wel dat dit een exclusiviteit blijft voor de 997/2 GT3. Misschien dat dat hun bedoeling was?

En what 'bout the GT2? Het lijkt alsof er nu een paar 'radicalere' oplossingen zijn op de GT3 dan op de GT2. Wat marketingsgewijs nogal vreemd is. Krijgt die ook nog een FL, of is dat voor de 998?

Comment

Qua webspecials ken ik toch geen enkel merk dat Porsche weet te evenaren.

Damn

Comment

Haha, zalig!
                    Ab Herbst ist für den neuen GT3 eine weitere Option im Angebot, die ihn noch rennstreckentauglicher macht: Die neuartige dynamische Motorlagerung PADM (Porsche Active Drivetrain Mount). Sie erkennt rennmäßige Fahrweise und verhärtet die normalerweise elastische Motorlagerung. Dadurch bleibt der GT3 im Alltag komfortabel, auf der Rundstrecke entfallen andererseits bei der Kurvenhatz störende Massenimpulse durch den Motor. Ein weiterer Vorteil ist die verbesserte Traktion beim Beschleunigen aus dem Stand.
                    En 't was al aangehaald (en je ziet het knopje op de middenconsole zitten) :
                    Ebenfalls neu ist das auf Wunsch lieferbare Liftsystem für die Vorderachse, mit der die Bodenfreiheit zum Befahren von unebenem Fahrbahnbelag oder steilen Tiefgaragen-Einfahrten auf Knopfdruck um 30 Millimeter angehoben werden kann.

Comment

Hu, dus 'actieve motorsteunen' als ik het goed begrijp?

Hoe gaat dat in z'n werking..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

hetzelfde als actieve schokdempers hoogst waarschijnlijk hé

Net zoals je schokdempers op vraag harder en stugger worden, worden je motordempers harder. Meer trillingen, maar minder 'traagheid' door de reactiebeweging van de motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Idd, ik zie het ook net.

Detecteert de stuurinput enzovoort

Voor de rest wel veel speelgoed standaard, zoals LSD, verkorte schakelgangen ...

Comment

En deze keer MET PSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Idd, ik zie het ook net.

Detecteert de stuurinput enzovoort

Voor de rest wel veel speelgoed standaard, zoals LSD, verkorte schakelgangen ...
                              bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen?

ik ben pro

ach wat.... je kan hier wel over een paar details gaan zeuren, maar al bij al is en blijft dit voor mij dé perfectie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                hetzelfde als actieve schokdempers hoogst waarschijnlijk hé

Net zoals je schokdempers op vraag harder en stugger worden, worden je motordempers harder. Meer trillingen, maar minder 'traagheid' door de reactiebeweging van de motor.
                                Uhu, zalig systeem.

Geniaal hoe ze blijven dingen uitvinden om hem beter en beter te maken

Comment

"dotation d'origine"

wil dat zeggen "standaard"?

Comment

't Kan natuurlijk ook kapot gaan. Maar 't is wel zalig, ja.

En PSM is een pluspunt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen?

ik ben pro

Comment

'k Ging het ook juist zeggen. Om Porker te citeren : while you're young.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          proficiat!

levering vóór Croix?

Comment

Working...
                                          X