Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
daar kan toch maar 2% van de RS eigenaars 99% met overweg, laat staan een "gewone" gt3, laat staan een gewone carrera
I fully agree!!!! en daarbij, de ene is ni beter dan de andere...ze zijn gewoon verschillend...op snelle circuits is de RS stabieler omwille van brede heupen...op korte, trage circuits is de gewone beter... enfin, het verschil wordt door de piloot bepaald, ni door de auto... geef mij maar een GT3 met Club Sport pakket...meer dan genoeg en voldoende cash over!!
Gij hebt geen plaats meer in uw garage gij. En der zou er ene jaloers zijn ook, 't zou een haar zitten in de garagesmeer. Ik neem 'm dus wel. Bezoekuren op afspraak.
Wakker worden en zien dat de nieuwe GT3 is voorgesteld, altijd mooie dagen
Ik vind 'm vet, absoluut! Veel vetter dan ik verwacht had op basis van de spypics, en al zeker als je 'm ziet rijden, dan valt dat enige storende element weg (de velgen).
Die centrale wielmoer is dan weer een zalig racy detail, ik kijk al uit naar diverse BBS'jes met centrale moer
Nog een dingetje dat ik graag uit de vorige zou meepakken zijn de vaste kuipjes, die blijf ik iets meer racy vinden dan deze.
ir_fuel, verander uw bestelling, doe je 't niet passioneel dan moet het wel rationeel, een GT3 houdt beter z'n waarde!!! DOEN!
Wakker worden en zien dat de nieuwe GT3 is voorgesteld, altijd mooie dagen
Ik vind 'm vet, absoluut! Veel vetter dan ik verwacht had op basis van de spypics, en al zeker als je 'm ziet rijden, dan valt dat enige storende element weg (de velgen).
Die centrale wielmoer is dan weer een zalig racy detail, ik kijk al uit naar diverse BBS'jes met centrale moer
Nog een dingetje dat ik graag uit de vorige zou meepakken zijn de vaste kuipjes, die blijf ik iets meer racy vinden dan deze.
ir_fuel, verander uw bestelling, doe je 't niet passioneel dan moet het wel rationeel, een GT3 houdt beter z'n waarde!!! DOEN!
de vaste kuipjes zijn optioneel nog steeds leverbaar hoor
Comment