Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Zonde van de achterspoiler, ik vond die echt fenomenaal knap op de PFL.

    Verder blijft dit nog wel steeds mijn droomporsche.

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      de vaste kuipjes zijn optioneel nog steeds leverbaar hoor

      neem de webspecial maar eens door
      Gerustgesteldheid!!!!!

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Basisprijs scheelt 20K met een S
        Als je dan ziet dat de Carrera S'en van '06 rond de 60000€ liggen en dat er amper een GT3 MK1 voor onder de 90000€ gaat.
        Dan maak je zelfs nog 10000€ profijt. Geen idee of deze redenering een referentie is, maar ik zou overtuigd zijn!!

        Mooie facelift, al ben ik geen fan van dat ventilatierooster onder de achterspoiler.
        Dit zal wel snel verholpen zijn door een andere donkere kleur..
        Verder onderhuids zeer tevreden, de oude GT1 motor met DFI en
        de prestaties zijn altijd navenant.

        Iedereen weet ondertussen dat Porsche auto's maakt om te verkopen en
        niet meer produceert voor de echte 'autoliefhebber' maar ze doen het toch
        verdomd goed.

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten


          Ja chef!
          Zalig, spijt zal je niet hebben!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Basisprijs scheelt 20K met een S
          Nu niet doen alsof je een kale S had samengesteld he

          Prijsverschil met uw samenstelling zou misschien 5K zijn, op een GT3 heb je geen opties nodig dus dat blijft 5k, rekening houdend met een meerwaarde van 20k bij verkoop tov. je S maak je 15k winst voor 50pk extra

          Comment


          • #65
            Zie ik dat nu goed op die webspecial, hebben die PCCB's rode remklauwen?

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Zie ik dat nu goed op die webspecial, hebben die PCCB's rode remklauwen?
              Ik dacht net 't zelfde..

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Ik dacht net 't zelfde..
                Dat betwijfel ik

                Comment


                • #68
                  PCCBs zijn niet standaard.

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                    iets bekend over welk type motor?

                    DI of conventioneel? nog steeds op basis van de ouwe trouwe 3600cc of basis 997 MKII blok of een geheel nieuw ontwerp?

                    koppel is fenomenaal voor een 3.8 atmo!!!
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    DI, basis 997 afaik
                    't Is een 3.8 evolutie van het GT1-blok!

                    Géén DFI dus
                    De wonderen zijn de wereld niet uit

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Zalig, spijt zal je niet hebben!!!



                      Nu niet doen alsof je een kale S had samengesteld he

                      Prijsverschil met uw samenstelling zou misschien 5K zijn, op een GT3 heb je geen opties nodig dus dat blijft 5k, rekening houdend met een meerwaarde van 20k bij verkoop tov. je S maak je 15k winst voor 50pk extra
                      goed gerekend porker, zo zien we het graag!

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        't Is een 3.8 evolutie van het GT1-blok!

                        Géén DFI dus
                        De wonderen zijn de wereld niet uit

                        Perfect !

                        Comment


                        • #72
                          zalig!!! dus de goeie ouwe trouwe mechaniek!!! nochtans waren de 3.8l destijds geen toonbeeld van betrouwbaarheid, soit tijden veranderen.

                          ik zie dat deze een 3797 cc is en dat de 3.8l ten tijde van de 964 en 993 een 3746cc was. Deze laatste had een boring van 102mm op een slag van 76.4....stel dat de 76.4mm behouden zou blijven, dan zou de boring op de nieuwe motor ongeveer 105.5mm moeten zijn...fameus overvierkant eigenlijk...en gezien het koppel zo hoog is, hebben ze de slag misschien toch ietsje langer gemaakt...hoewel hij toch 8500rpm aan kan...ben echt benieuwd naar de details omtrent de motor!!!
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Hu, dus 'actieve motorsteunen' als ik het goed begrijp?

                            Hoe gaat dat in z'n werking..
                            Heeft Jaguar ook al op de S-type, ism met de 2.7d, om trillingen tegen te gaan.

                            Al zal dat hier wel een stuk geavanceerder zijn denk 'k.

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              't Kan natuurlijk ook kapot gaan. Maar 't is wel zalig, ja.

                              En PSM is een pluspunt.
                              Als het dan naar een "standaardstand" gaat en er geen motordemping meer is heb je een probleem als je start of stillegt, dan zal de hele auto nogal schudden.
                              Al denk ik wel - als ik het me zo voorstel - dat ze hier wel aan gedacht hebben.

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                zalig!!! dus de goeie ouwe trouwe mechaniek!!! nochtans waren de 3.8l destijds geen toonbeeld van betrouwbaarheid, soit tijden veranderen.

                                ik zie dat deze een 3797 cc is en dat de 3.8l ten tijde van de 964 en 993 een 3746cc was. Deze laatste had een boring van 102mm op een slag van 76.4....stel dat de 76.4mm behouden zou blijven, dan zou de boring op de nieuwe motor ongeveer 105.5mm moeten zijn...fameus overvierkant eigenlijk...en gezien het koppel zo hoog is, hebben ze de slag misschien toch ietsje langer gemaakt...hoewel hij toch 8500rpm aan kan...ben echt benieuwd naar de details omtrent de motor!!!
                                Details

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                  zalig!!! dus de goeie ouwe trouwe mechaniek!!! nochtans waren de 3.8l destijds geen toonbeeld van betrouwbaarheid, soit tijden veranderen.

                                  ik zie dat deze een 3797 cc is en dat de 3.8l ten tijde van de 964 en 993 een 3746cc was. Deze laatste had een boring van 102mm op een slag van 76.4....stel dat de 76.4mm behouden zou blijven, dan zou de boring op de nieuwe motor ongeveer 105.5mm moeten zijn...fameus overvierkant eigenlijk...en gezien het koppel zo hoog is, hebben ze de slag misschien toch ietsje langer gemaakt...hoewel hij toch 8500rpm aan kan...ben echt benieuwd naar de details omtrent de motor!!!
                                  Zoals met de 3.6 zal de 3.8 ook wel titanium (woord alleen is al is ) drijfstangen e.d. meer bezitten, dus ik denk dat de betrouwbaarheid wel snor zit. Ik denk gewoon een evolutie van de 3.6 uit de huidige GT3, gewoon grotere boring/slag en verder geoptimaliseerde internals.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oh ja, dikke kar.

                                    Ik vind 'm meer GT2 stijl hebben in zijaanzicht.

                                    En dat is goed.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      't Is een 3.8 evolutie van het GT1-blok!

                                      Géén DFI dus
                                      De wonderen zijn de wereld niet uit
                                      Aha, zalig.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Knap

                                        just die velgen zijn écht mijn ding niet
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                                        Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                                        Comment


                                        • #80
                                          Knap

                                          enige wat me stoort is het grijze gaas van voor, achterlichten (Al vallen ze wel mee) en de spiegels

                                          Comment

                                          Working...
                                          X