Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Geel ... Ooit ging ik mijn Ibiza Evo2 ook es in het geel nemen... Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, marginaalste kleur ooit

    Pak ne keer een witte hééé
    Ibiza


    GT3

    Comment


    • Blijkbaar kan je in optie de achterlichten in transparant glas krijgen (wschl alla Aston Martin Vantage N400).

      Vraag me af hoe dat er uit gaat zien ....

      Comment


      • Kan je de optielijst online zetten ?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Blijkbaar kan je in optie de achterlichten in transparant glas krijgen (wschl alla Aston Martin Vantage N400).

          Vraag me af hoe dat er uit gaat zien ....
          Oei..

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Oei..
            Dat denk ik ook.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Kan je de optielijst online zetten ?
              Ik weet niet in hoeverre zoiets "done" is. Ze staan ook nooit online bij Porsche Belgie. Ze is wel redelijk vers van de pers. Deze voormiddag was ze nog onbestaande

              Comment


              • De pre-fl vind 'k veel knapper. Die heeft echt een veel hogere 'desireability factor' dan deze. OK, de nieuwe is krachtiger, maar die velgen, spoiler, LED toestanden zijn allemaal geen verbeteringen.

                Helpt ook niet dat ze hem in fel rood voorstellen, als er nu één kleur is wat niet (nooit) bij een 911 past is het dat wel (donker rood kan dan wel weer mooi zijn op oudere Porsches).

                Voor mij graag een pre-fl zonder opties in wit aub.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                  Helpt ook niet dat ze hem in fel rood voorstellen, als er nu één kleur is wat niet (nooit) bij een 911 past is het dat wel (donker rood kan dan wel weer mooi zijn op oudere Porsches).


                  Voor mij graag een pre-fl zonder opties in wit aub.
                  Als mobile representatief is voor de verkoopsaantallen is wit de meest verkochte kleur voor een mk1 997 GT3

                  Comment


                  • Huidige GT2 in 't uni rood is zowat 't geilste wat er is, imo. Superknap.

                    Comment


                    • Wat een sublieme Porsche ...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Alvast nen dikke proficiat... (ik ben den eerste)
                        Dank u

                        Comment


                        • GT3 FL ordered ?

                          Proficiat ir_fuel !

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Huidige GT2 in 't uni rood is zowat 't geilste wat er is, imo. Superknap.
                            Inderdaad, zoals 'm vorig jaar op het autosalon van Brussel stond. Echt knap...
                            OO 00 OO

                            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                            Comment


                            • Specs en vergelijking met de MK1 997:



                              Comment


                              • Two world debuts mark the highlights from Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, at the 2009 Geneva Motor Show: the 911 GT3 and the Cayenne Diesel. Presented for the first time to the public, these two models impressively symbolize the particular fortes of Porsche’s model range focusing on both tradition and the future – dynamic performance and superior economy.

                                The new 911 GT3 is once again more powerful, faster, crisper and more dynamic than its predecessor, improving above all in its two core features performance and driving dynamics. Maximum output of the proven normal-aspiration six-cylinder is now 435 bhp (320 kW), up 20 bhp over the former model. Performance on the road improves accordingly, with the new GT3 now accelerating to 100 km/h in 4.1 seconds and achieving a top speed of 312 km/h or 193 mph. High-tech aerodynamic modifications add to the new look of the GT3 and increase the car’s down-forces most substantially, more than doubling down-pressure over the former model. As a further improvement, the Porsche GT3 comes for the first time with particularly sporting PSM Porsche Stability Management switching on and off in individual stages.



                                Comment


                                • Comment


                                  • lelijke kont, sorry

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                      NICE

                                      k zal er 6 maart mijn kont nekeer gaan in nestelen se

                                      (als ik de specs trouwens zie zou ge redelijk zot moeten zijn om ne MK1 GT3 weg te doen voor de facelift, veel verschil zit er ni in)

                                      Comment


                                      • heel interessante info!!! mooi vergelijk tussen MkI en de nieuwe MkII....hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ervan overuigd ben dat er maar weinig verschil is tussen beide varianten...maw, de MkI was al een super auto!!!
                                        Porsche 996 GT3 RS
                                        Porsche 964 RS
                                        BMW ///M3 e30
                                        Mercedes c250 CDI AMG
                                        www.flamebox.be

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                          heel interessante info!!! mooi vergelijk tussen MkI en de nieuwe MkII....hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ervan overuigd ben dat er maar weinig verschil is tussen beide varianten...maw, de MkI was al een super auto!!!
                                          Idd

                                          De basisafstelling van de ophanging is wat anders, en de motor zou wat koppelrijker moeten zijn in het middengebied.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X