Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 997 GT3 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBlijkbaar kan je in optie de achterlichten in transparant glas krijgen (wschl alla Aston Martin Vantage N400).
Vraag me af hoe dat er uit gaat zien ....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKan je de optielijst online zetten ?
Comment
-
De pre-fl vind 'k veel knapper. Die heeft echt een veel hogere 'desireability factor' dan deze. OK, de nieuwe is krachtiger, maar die velgen, spoiler, LED toestanden zijn allemaal geen verbeteringen.
Helpt ook niet dat ze hem in fel rood voorstellen, als er nu één kleur is wat niet (nooit) bij een 911 past is het dat wel (donker rood kan dan wel weer mooi zijn op oudere Porsches).
Voor mij graag een pre-fl zonder opties in wit aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenHelpt ook niet dat ze hem in fel rood voorstellen, als er nu één kleur is wat niet (nooit) bij een 911 past is het dat wel (donker rood kan dan wel weer mooi zijn op oudere Porsches).
Voor mij graag een pre-fl zonder opties in wit aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenAlvast nen dikke proficiat... (ik ben den eerste)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHuidige GT2 in 't uni rood is zowat 't geilste wat er is, imo.Superknap.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Two world debuts mark the highlights from Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, at the 2009 Geneva Motor Show: the 911 GT3 and the Cayenne Diesel. Presented for the first time to the public, these two models impressively symbolize the particular fortes of Porsche’s model range focusing on both tradition and the future – dynamic performance and superior economy.
The new 911 GT3 is once again more powerful, faster, crisper and more dynamic than its predecessor, improving above all in its two core features performance and driving dynamics. Maximum output of the proven normal-aspiration six-cylinder is now 435 bhp (320 kW), up 20 bhp over the former model. Performance on the road improves accordingly, with the new GT3 now accelerating to 100 km/h in 4.1 seconds and achieving a top speed of 312 km/h or 193 mph. High-tech aerodynamic modifications add to the new look of the GT3 and increase the car’s down-forces most substantially, more than doubling down-pressure over the former model. As a further improvement, the Porsche GT3 comes for the first time with particularly sporting PSM Porsche Stability Management switching on and off in individual stages.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
k zal er 6 maart mijn kont nekeer gaan in nestelen se
(als ik de specs trouwens zie zou ge redelijk zot moeten zijn om ne MK1 GT3 weg te doen voor de facelift, veel verschil zit er ni in)
Comment
-
heel interessante info!!! mooi vergelijk tussen MkI en de nieuwe MkII....hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ervan overuigd ben dat er maar weinig verschil is tussen beide varianten...maw, de MkI was al een super auto!!!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenheel interessante info!!! mooi vergelijk tussen MkI en de nieuwe MkII....hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ervan overuigd ben dat er maar weinig verschil is tussen beide varianten...maw, de MkI was al een super auto!!!
De basisafstelling van de ophanging is wat anders, en de motor zou wat koppelrijker moeten zijn in het middengebied.
Comment
Comment