Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
    Spijtige is dat er weldegelijk mensen zijn die dat gaan nemen...
    Oorspronkelijk geplaatst door Turbo4ever op speedonline.com

the clear taillights and white dials is freaking awesome.
    12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Clear taillights

en OMG
      Je kan kosteloos een 90 liter brandstoftank krijgen ipv de 61.

Denk da k da rap ga regelen, dat stond niet in de optielijst die ik gekregen heb!
      That's a first...

Misschien wat overdreven, maar denk aan je specs.

Comment

• Waarom zou iemand een kleinere tank willen?

Comment

• Ik zeg zomaar iets: gewichtsverdeling, ruimte, verschil rijgedrag bij volle tank en bij lege tank,...

Ik zou me eerst eens informeren vooraleer ik die wijziging doorgeef.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
            Ik zeg zomaar iets: gewichtsverdeling, ruimte, verschil rijgedrag bij volle tank en bij lege tank,...

Ik zou me eerst eens informeren vooraleer ik die wijziging doorgeef.
            De vorige GT3 had altijd de 90 liter tank. Behalve in de US.

t is simpel hoor. Als je de 90 liter tank hebt heb je dezelfde kofferruimte als de Carrera 4 modellen, met de standaardtank hebt je de kofferruimte van de Carrera 2 modellen.

t is nu ni dat kofferruimte primordiaal is bij zo een kar

Gewichtsverdeling --> volle tank = meer gewicht op de neus, zie niet echt het probleem bij een Porsche. En sowieso rijd je niet constant met een volle tank he, dus dat verandert toch heel de tijd.

Comment

• + grotere autonomie op baan en circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                + grotere autonomie op baan en circuit.
                Daar is het mij om te doen.

Met een opgegeven gemiddeld verbruik van 12l en een tank van 61l (inclusief reserve) zal je regelmatig aan de pomp staan (which I hate ...). Mijn vorige kar had een gemiddeld verbruik (op papier weerom) van 11l en een tank van 80l.

Dus 90l = a good thing

Comment

• hAha 12l gemiddeld verbruik, ik zou denken dat dat 18l is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    hAha 12l gemiddeld verbruik, ik zou denken dat dat 18l is
                    Hangt van je rijstijl af he

Heb met de vorige ook tussen de 10 en de 20 liter gemiddeld gezien

Comment

• US versie gespot in Duitsland

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• us bumper is zo cool, mooier dan die hier wordt geleverd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Rennteam = enkel als je ingelogd bent. Ik zie dus niks van die foto

Comment

• Voila ingelogd, aja den diene

Comment

• Pffff, i'm in love

ff ervaring scheppe in bedrijfke en dan ook freelance gaan man ... -_-
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• shit ik ben zo jaloers op u

Comment

• Merkbaar beter dan de vorige, dat had ik niet verwacht. Het geluid is ook echt mooi ( thumps up voor porsche om geen dfi te gebruiken maar 200 cc extra), alleen van het uiterlijk ben ik nog niet helemaal overtuigd, maar ik heb hem dan ook nog niet irl gezien.

Comment

• Denk ni da daar nog nen aftermarket uitlaat onder moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Merkbaar beter dan de vorige, dat had ik niet verwacht. Het geluid is ook echt mooi ( thumps up voor porsche om geen dfi te gebruiken maar 200 cc extra), alleen van het uiterlijk ben ik nog niet helemaal overtuigd, maar ik heb hem dan ook nog niet irl gezien.
                                        ik denk eigenlijk niet dat die DFI verantwoordelijk is voor die major change in sound op de gewone Carrera's.. heel die motor is anders..

't is niet dat motoren met DI niet goed kunnen klinken, kijk naar Lambo LP560, RS4 (zeker met een Milltek), Mini Cooper S, etc etc

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Denk ni da daar nog nen aftermarket uitlaat onder moet
                                        juist die klep laten modden dat 'ie altijd open blijft in de sport stand anders heb je zo'n onnatuurlijke overgang in geluid, bij een Corvette ZR1 is dit extreem merkbaar.

Comment

Working...
                                        X