Merci!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Clio III (facelift)
Collapse
X
-
Renault wertet das Kompaktmodell Clio optisch auf
Topversion Clio Renault Sport bekommt 201 PS
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Net eentje zien rijden. Jammer.
Comment
-
Op deze link veel grote pics en meningen van het clio 197.net forum over de facelift
Comment
-
Gereden: Renault Clio GT en RS
9 mei 2009
De concurrentie heeft niet stilgezeten, dus na drie jaar ontkomt ook de Renault Clio aan een facelift. Het gaat niet alleen om wat uiterlijke wijzigingen, er is een geheel nieuwe GT en de RS is grondig herzien. Kunnen beide auto’s de handen (weer) op elkaar krijgen?
Hoe moeten we de GT plaatsen? Renault beschouwt deze versie als de gulden middenweg tussen de gewone Clio en de extreme RS. De auto is 15 procent harder afgeveerd dan de gewone Clio en stuurt directer. Met z’n 128 pk is –ie niet extreem snel, maar wel vermakelijk. Binnenin maakt hij de bestuurder blij met sportstoelen en ‘racepedalen’. Een navigatiesysteem is standaard in alle Clio’s, die desondanks goedkoper zijn geworden.
Dan de RS, die behoorlijk is aangescherpt. Het vermogen ligt nu op 203 pk, maar belangrijker is nog de voorwielophanging, waar Renault nu een systeem toepast dat vergelijkbaar is met het RevoKnuckle-systeem van de Focus RS. De Clio RS ontbeert een sperdifferentieel, maar laat zich in de bochten niet van de wijs brengen.
Dankzij een heerlijk losse achterkant kun je ‘m lekker met het gas bespelen.
Comment
-
Comment
Comment