Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus minder roet is meer NOx en minder NOx is meer roet?
    Toch maken ze nieuwe motoren die zowel minder roet als minder NOx uitstoten, hoe verklaar je dat dan??
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarstraks op de E19 Antwerpen > Brussel men eerste IRL zien rijden. Praaaaachtige uitvoering in rood (wat volgens mij niet echt rood/rood is).
      Zijn acceleraties moeten indrukwekkend zijn. Zoef, en weg was hij.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
        Eén van mijn bazen rijdt sinds vorige week met de Tesla S, in het bordeaux/rood zoals de foto's eerder.
        echt wel knappe auto.
        't Zal misschien hem geweest zijn die ik heb gezien. Nr.plaat begon iets met 1-F*M?...of zo iets.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Mijn schoonvader zijnen baas heeft sinds vorige week ook zo een bordeaux rode, echt een knap machien!

Comment

• Verleden week ook m'n eerste gespot, een witte met nrplaat 1-FO..
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Wat zou de levertermijn van zo een Tesla S dezer dagen zijn?
              Een Lexus GS300h is leverbaar op een 3-tal maanden... misschien toch ook eens binnenstappen bij Tesla.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                Wat zou de levertermijn van zo een Tesla S dezer dagen zijn?
                Een Lexus GS300h is leverbaar op een 3-tal maanden... misschien toch ook eens binnenstappen bij Tesla.
                Vraag dan a.u.b. meteens eens waar je een verzekering kunt krijgen voor de Tesla S? En hoeveel die kost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                  Wat zou de levertermijn van zo een Tesla S dezer dagen zijn?
                  Volgens hun site 5 á 6 maanden maar vrees dat dit voor de USA is denk ik.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                    Vraag dan a.u.b. meteens eens waar je een verzekering kunt krijgen voor de Tesla S? En hoeveel die kost...
                    Waarom, zijn daar dan problemen mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Waarom, zijn daar dan problemen mee?
                      Wel, ja. In die zin dat mijn verzekeraar dat merk niet kan/wilt verzekeren. Ze kunnen niet inschatten wat het risico is indien er een ongeval of een diefstal mee gebeurt. Ze kunnen het merk zelfs niet ingeven in hun systeem. Bugatti Veyron is geen probleem, daar kunnen ze direct een offerte voor afprinten, maar Tesla gaat niet. Dan beginnen ze van: "jamaar van wel merk is die Tesla?", of "Ik zal eens kijken bij Opel"... zucht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Wel, ja. In die zin dat mijn verzekeraar dat merk niet kan/wilt verzekeren. Ze kunnen niet inschatten wat het risico is indien er een ongeval of een diefstal mee gebeurt. Ze kunnen het merk zelfs niet ingeven in hun systeem. Bugatti Veyron is geen probleem, daar kunnen ze direct een offerte voor afprinten, maar Tesla gaat niet. Dan beginnen ze van: "jamaar van wel merk is die Tesla?", of "Ik zal eens kijken bij Opel"... zucht.
                        😳 oei, das straf. Verkeerde verzekeringsmakelaar misschien? 😊

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Toch maken ze nieuwe motoren die zowel minder roet als minder NOx uitstoten, hoe verklaar je dat dan??
                          door de verbranding wel goed te laten verlopen, maar op een lagere temperatuur.goede verbranding = weinig roet, lage temperatuur = weinig NOx

Comment

• Ik heb er een twee weken geleden besteld, dus best goed geplaats om aan uw vragen een antwoord te geven. Leveringstermijn was 2 weken geleden eind januari. Wat verzekering betreft heb ik offertes van verschillenden verzekeraars kunnen krijgen, maar de meest competitieve is door een partner van Tesla aangeboden - het gaat om een NL verzekeraar die een partnership met Tesla heeft getekent, en een omnium met gegarandeerde waarde voor 36 maanden kost mij juist onder de 2000€. Prijs is onafhankelijk van B/M wat wel jammer is maar de prijs is super competitief. Ik betaal momenteel 2700€/jr voor een 3-jaar oud BMW 525d...

Comment

• WTF, €2700 verzekering. Help

Comment

• valt mee voor zo een dure wagen
                                Ik betaal voor v50 1.6d full omnium (catalogusprijs +-28500 euro) 1600 euro/j zit reisbijstand in van 100 euro/j ben wel nog geen 30 bm wel 0. Maar model S is toch andere prijsklasse jammer genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spotless Bekijk Berichten
                                  Ik heb er een twee weken geleden besteld, dus best goed geplaats om aan uw vragen een antwoord te geven. Leveringstermijn was 2 weken geleden eind januari. Wat verzekering betreft heb ik offertes van verschillenden verzekeraars kunnen krijgen, maar de meest competitieve is door een partner van Tesla aangeboden - het gaat om een NL verzekeraar die een partnership met Tesla heeft getekent, en een omnium met gegarandeerde waarde voor 36 maanden kost mij juist onder de 2000€. Prijs is onafhankelijk van B/M wat wel jammer is maar de prijs is super competitief. Ik betaal momenteel 2700€/jr voor een 3-jaar oud BMW 525d...
                                  hoe hoog sta jij wel op de bonus malus? 2k voor 36 maand omnium is wel een heel schappelijk bedrag.
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
                                    valt mee voor zo een dure wagen
                                    Ik betaal voor v50 1.6d full omnium (catalogusprijs +-28500 euro) 1600 euro/j zit reisbijstand in van 100 euro/j ben wel nog geen 30 bm wel 0. Maar model S is toch andere prijsklasse jammer genoeg
                                    2700 per jaar is veel te veel voor een 525... normaal is dat ongeveer de helft
                                    lets have some more member berries

Comment

• BM -2, maar zit wel in Brussel. Vind maar een verzekering aan de helft van de prijs voor zo'n configuratie (nieuw waarde 75.000 BTW in, gegarandeerd voor 2 jaar in geval van volledig verlies) - ik wens je veel geluk. Truth is, I just don't think it exists.

En als het zo simpel was, zie ik niet meteen waarom Tesla zo fier zou zijn op zijn verzekeringsaanbod met vaste bedrag 2000€/jaar voor full omnium. Maar ja, het is wel gemakkelijk om te zeggen "veel te duur" hé ...

Edit - voor alle duidelijkheid, wij hebben het hier over twee verschillende zaken
                                      1° huidige wagen: BMW 525d, 75000 BTW in: 2700€/jaar full omnium met gegarandeerde waarde voor 24 maanden, bij mijn makelaar.
                                      2° toekomstige wagen: Tesla Model S, 100000 BTW in: 2000€/jaar full omnium met gegarandeerde waarde voor 36 maanden, via Tesla Insurance. De prijs is hetzelfde voor ieder Tesla eigenaar, los van zijn B/M. De offerte van mijn makelaar die mijn B/M in aanmerking neemt zit belachelijk hoger.
                                      Last edited by spotless; 03/10/2013, 10:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spotless Bekijk Berichten
                                        Tesla Model S, 100000 BTW in: 2000€/jaar full omnium met gegarandeerde waarde voor 36 maanden, via Tesla Insurance. De prijs is hetzelfde voor ieder Tesla eigenaar, los van zijn B/M.
                                        Interessant, zou dat ook voor beroepsdoeleinden zijn, als het voertuig 100% enkel daarvoor dient? En wat na die 3 jaar full omnium, gaat dit dan degressief, hoogstwaarschijnlijk wel. Ben ik wel eens nieuwsgierig naar.
                                        Last edited by Metaxa; 03/10/2013, 15:30.

Comment

• Leuke kar!! Binnen 2 maanden staat hij op de oprit. Ook ik neem de verzekering via Tesla Insurance, wat eigenlijk via Centraal Beheer in Nederland loopt.

Comment

Working...
                                          X