Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
    En het eerste brandende exemplaar is ook gespot...



    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    "The video was shot on Tuesday after a Model S sedan went up in flames. The driver was traveling down a highway in Washington State when he hit some metal debris. Fortunately he pulled over and got out of the vehicle safely. Soon the luxury electric ride was a fireball."

    Een kleine beleggingstip: koop een Tesla S, ga massaal short op het aandeel en steek hem in brand. Met het gewonnen geld koop je dan een Porsche Turbo, Ferrari, Lambo, RR, (model zelf aan te vullen).
    Strak plan dit!!!! 😎


    Greetz,
    Canonball
    F10 530dA 2010
    Z4 E89 23i 2011
    Greetz,
    Canonball
    _____________________
    530dA F10 2010
    Z4 s23i E89 2011

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
      Ik heb de voorbumper van de Tesla Model S eens van dichtbij bekeken en ik moet zeggen dat deze toch niet zo goed afgewerkt is: grote naden tussen de plastiek van de carroserie en de mistlichten en nog van die dingen. De handgrepen die uit de carosserie springen voelen ook niet zo stevig aan als die van een Aston Martin bv. Verder vind ik het raar dat er binnen bijna geen knoppen aanwezig zijn. Alles moet via dat grote touch screen. Blijkbaar voorziet Tesla ook gratis internet voor de Model S, maar hij wist niet of dit wel zou blijven. Verder moet ik wel zeggen dat de koffer serieus groot is. Ook snap ik niet waarom ze voor zo een brede banden gekozen hebben, de BMW i8 heeft er veel smallere, wat het verbuik ten gunste komt. Maar die weegt ook een heel pak minder...
      Ik denk dat de Model S alle grip kan gebruiken van die brede banden.
      Niet vergeten dat het volle vermogen en koppel van die aandrijving op de achterste wielen terechtkomt.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        die tesla, zoom zoom
        Neenee, da's Mazda

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Een vriend van mij heeft deze ook al in Leuven gezien.
          ikke ook

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
            Ik heb de voorbumper van de Tesla Model S eens van dichtbij bekeken en ik moet zeggen dat deze toch niet zo goed afgewerkt is: grote naden tussen de plastiek van de carroserie en de mistlichten en nog van die dingen. De handgrepen die uit de carosserie springen voelen ook niet zo stevig aan als die van een Aston Martin bv. Verder vind ik het raar dat er binnen bijna geen knoppen aanwezig zijn. Alles moet via dat grote touch screen. Blijkbaar voorziet Tesla ook gratis internet voor de Model S, maar hij wist niet of dit wel zou blijven. Verder moet ik wel zeggen dat de koffer serieus groot is. Ook snap ik niet waarom ze voor zo een brede banden gekozen hebben, de BMW i8 heeft er veel smallere, wat het verbuik ten gunste komt. Maar die weegt ook een heel pak minder...
            I.v.m. het feit dat er bijna geen knoppen, schakelaars en dergelijke op het dashboard aanwezig zijn heeft gewoon te maken omdat elektrische auto's zo stil zijn. Na verloop van tijd zouden schakelaars en knoppen kunnen beginnen te rammelen, wat je in een stille elektrische auto heel goed hoort.

            Dit hebben ze me wijsgemaakt tijdens de CleanWeek te Zolder vorig jaar toen ik met de Volt mocht rijden. Is het waar of niet, wel .........?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              I.v.m. het feit dat er bijna geen knoppen, schakelaars en dergelijke op het dashboard aanwezig zijn heeft gewoon te maken omdat elektrische auto's zo stil zijn. Na verloop van tijd zouden schakelaars en knoppen kunnen beginnen te rammelen, wat je in een stille elektrische auto heel goed hoort.

              Dit hebben ze me wijsgemaakt tijdens de CleanWeek te Zolder vorig jaar toen ik met de Volt mocht rijden. Is het waar of niet, wel .........?
              Volgens mij wil Tesla gewoon innovatief zijn en een nieuw soort auto op de markt zetten. Die knoppen zijn de laatste 30 jaar nauwelijks of niet veranderd. Er zijn er alleen maar bijgekomen met nieuwe functionaliteiten.

              Door met een gigantisch touch screen te werken proberen ze een nieuwe manier van hoe je je auto bedient op de markt te brengen. Misschien dat andere merken er nu ook eens gaan over nadenken.

              Persoonlijk vind ik dat wel een vooruitgang. Hopelijk pikken andere merken het ook op.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                I.v.m. het feit dat er bijna geen knoppen, schakelaars en dergelijke op het dashboard aanwezig zijn heeft gewoon te maken omdat elektrische auto's zo stil zijn. Na verloop van tijd zouden schakelaars en knoppen kunnen beginnen te rammelen, wat je in een stille elektrische auto heel goed hoort.
                De Tesla S schijnt juist een niet erg stille auto te zijn als ik de reviews mag geloven.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                  De Tesla S schijnt juist een niet erg stille auto te zijn als ik de reviews mag geloven.
                  Ik heb er ondertussen in mee gereden, en ik begrijp wel wat men daar mee bedoelt.
                  Door de afwezigheid van elk motorgeluid, wordt wind- en rolgeluid eigenlijk extra duidelijk. Daardoor krijg je de indruk dat hij niet zo stil is.
                  Maar ik denk met een DB meter, dat hij toch wel erg goed scoort.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    Ik heb er ondertussen in mee gereden, en ik begrijp wel wat men daar mee bedoelt.
                    Door de afwezigheid van elk motorgeluid, wordt wind- en rolgeluid eigenlijk extra duidelijk. Daardoor krijg je de indruk dat hij niet zo stil is.
                    Maar ik denk met een DB meter, dat hij toch wel erg goed scoort.
                    Juist om die reden zou men bij deontwikkeling van een electrische wagen extra veel aandacht moeten besteden aan rol- en windruis geluiden. Als je met een E-klasse benzine rijdt, is die muistil bij 120 km/h. En dat is een auto van de heft van de prijs.

                    Comment


                    • Je voelt inderdaad wel aan dat het "American build" is, zal ik maar zeggen. Of hij leunt zo aan naar een japans gevoel.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Ik heb er ondertussen in mee gereden, en ik begrijp wel wat men daar mee bedoelt.
                        Door de afwezigheid van elk motorgeluid, wordt wind- en rolgeluid eigenlijk extra duidelijk. Daardoor krijg je de indruk dat hij niet zo stil is.
                        Maar ik denk met een DB meter, dat hij toch wel erg goed scoort.
                        Denk ik er ook van
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Je voelt inderdaad wel aan dat het "American build" is, zal ik maar zeggen. Of hij leunt zo aan naar een japans gevoel.
                          Beetje Lexus dan?...


                          Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                          Comment


                          • Lexus is toch te hoog gegrepen qua vergelijking. Bij Infinity zal het toch wel ophouden.

                            Geeft in ieder geval een heel apart rij-gevoel.
                            Vooral die eengalige acceleratie is echt wel top

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door JoeNe Bekijk Berichten
                              Volgens mij wil Tesla gewoon innovatief zijn en een nieuw soort auto op de markt zetten. Die knoppen zijn de laatste 30 jaar nauwelijks of niet veranderd. Er zijn er alleen maar bijgekomen met nieuwe functionaliteiten.

                              Door met een gigantisch touch screen te werken proberen ze een nieuwe manier van hoe je je auto bedient op de markt te brengen. Misschien dat andere merken er nu ook eens gaan over nadenken.

                              Persoonlijk vind ik dat wel een vooruitgang. Hopelijk pikken andere merken het ook op.
                              De Volt en Ampera werken ook met touch knoppen. Reden: omdat de wagen te stil is van binnen en na een tijd (hoe lang weet ik niet) zouden klassieke schakelaars en knoppen beginnen te rammelen.

                              Comment


                              • Tesla Model S op HRE's.





                                Comment






                                • Comment


                                  • Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, klopt. Verder ook nog een 2002 Turbo, maar die komt nooit buiten denk ik
                                      Daarjuist irl gezien, knappe bak
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                                      Comment


                                      • Knap met die HRE's
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                        Comment


                                        • http://www.forbes.com/sites/markrogo...ation-car-too/ De 3de generatie is op komst... model e http://www.telegraaf.nl/autovisie/au...edkoper__.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X