Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier, http://www.autoweek.nl/video/3694/kl...tesla-roadster
    moest je je afvragen hoe het gesteld is met een tesla na 100d Km's. Tis wel de roadster maar tgeeft toch een beeld.

Comment

• Gisteren namiddag in Lubbeek op ongeveer 3km van Campus Pellenberg een witte Tesla S met een gepersonaliseerde nummerplaat tegen gekomen.

Comment

• dinsdag op de R0 ook nog een zwarte gezien.
        Zwart is "de" kleur! Echt knap
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Je begint ze veel te zien...

Comment

• Mijn tandarts heeft blijkbaar zijn x5 ingeruild voor een zwarte Tesla p85+..... Knap met die zware 21" eronder

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Gisteren namiddag in Lubbeek op ongeveer 3km van Campus Pellenberg een witte Tesla S met een gepersonaliseerde nummerplaat tegen gekomen.
              Dat is het exemplaar voor ik hier ooit eens een foto van gepost heb.

Comment

• De optiecatalogus van de Tesla Model S werd uitgebreid, al gaat het vooral om opties die vroeger al in pakketten verkrijgbaar waren. Nieuw is wel de CHAdeMo-adaptor. Tegelijk gingen de basisprijzen omlaag.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Er staat een test van de Model S in de meest recente autogids

Sent from my HTC One using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeNe Bekijk Berichten
                    Er staat een test van de Model S in de meest recente autogids

Ik gaan er mijn gat overmorgen is inzetten
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Ik gaan er mijn gat overmorgen is inzetten
                      Viel super goed mee. De auto is veel ruimer dan ik verwacht had en de afwerking is zeker ok. De acceleratie is ook leuk
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Zijt maar zeker. Leuk om er elke dag mee te vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Viel super goed mee. De auto is veel ruimer dan ik verwacht had en de afwerking is zeker ok. De acceleratie is ook leuk
                          ... en dat voor slechts 100.000 euro, ongelofelijk !
                          Je hebt toch zeker direct een koopcontract getekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk Berichten
                            ... en dat voor slechts 100.000 euro, ongelofelijk !
                            Je hebt toch zeker direct een koopcontract getekend?
                            Ik heb gewoon meegereden met een bevriende eigenaar, auto's kopen is niks voor mij
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Comment

• Toch wel iets speciaal zo een Model S, maar de prijs is er ook wel naar.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Twee cliënten met een Tesla roadster en nu ene die de Model S in bestelling heeft staan... Die twee andere heb ik toch nog niet horen klagen En Tesla zegt zelf alle kosten te dekken indien een Tesla in brand zou schieten levenslang....
                                  sigpic

Comment

• Al een paar keer in het echt gezien, echt knap. Maar gevaarlijk stil!

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• De Telsa S is bangelijk maar zoals al eerder gezegd, de prijs is navenant en de afwerking binnenin is naar het schijnt nogal Amerikaans. => Negatief bedoelt.

Comment

• in Destelbergen woont er iemand met Tesla S model, staat daar steeds geparkeerd op de dendermondesteenweg ter hoogte van politiebureau(voor zij die uit de buurt zouden zijn)

knap model.(de auto uiteraard)
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• De baas heeft de zijne een paar weken geleden in ontvangst genomen.
                                          direct een kort ritje gemaakt, en de instant power delivery is echt wel indrukwekkend
                                          Omdat ie me niks van uitleg gaf, en gewoon de sleutel(fob of zoiets) in m'n handen duwde, had ik toch problemen bij het stilleggen vd wagen.
                                          Maar tis dus in P zetten, nergens op een knop drukken of omdraaien, uitstappen en wegwandelen vd auto
                                          Aanstaande vrijdag mag ik de wagen in Brussel ophalen, en naar kantoor in Eupen brengen . Eens testen dan...

Comment

Working...
                                          X