Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, min of meer, om precies te zijn. Lees wat er op de website staat. Toch niet echt van aard om een potentiële koper gerust te stellen, vind ik...
The United States Bankruptcy Court for the District of Delaware, Case No 13-12087 filed on February 19, 2014 the order authorizing the sale by the Debtors of the Acquired Assets to Wanxiang America Corporations and its specified designees. This order will allow Wanxiang America Corporation to acquire the Assets of Fisker Automotive Holdings, Inc and its subsidiaries to restart the company. Practically, the company ended its business and will start fresh. Wanxiang America Corporation assumed limited liabilities from Fisker Automotive Holdings, Inc. Wanxiang America Corporation is excited about this new chapter in Fisker Automotive and look forward to making this the best Automotive Company in the world. We understand many stake holders in the company from the people who bought one of the best looking cars in the world, to the great employees who made the Karma, to the great vendor team that supplied the parts all lost in the Bankruptcy process. While Wanxiang America Corporations understand the pain that may have caused, we assure each stakeholder that our goal is simple – to accomplish that what Henrik Fisker and Barny Koehler set out to accomplish. On the day of closing the sale, that chapter of Fisker Automotive Holdings, Inc will end and the rebirth of The New Fisker will start. Please join us to making this great.
In Tongeren rijden er blijkbaar 2 rond, een witte en een zwarte.
Heb beide een paar keer gezien vorige week toen in Tongeren zat voor het werk.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ah nee. Want dan komen er meer mensen die die superchargers nodig hebben en staat ge, ipv te laden, te wachten tot ge kunt laden.
ja idd, je moet al een uur staan koekeloeren tot hij vol of bijna vol is, als er dan al veel auto's voor u staan, zoals zelfs al bij tankstation gebeurt dat je moet aanschuiven, ben je echt terug naar af...
De journalist in het artikel deed er nu 9 a 10 uur over ipv 5a6 en dan vergeet je nog de planning vooraf omdat je van supercharger naar supercharger rijdt ipv van A (thuis) naar B (hotel)
toen de eerste benzinewagens er waren moest de bestuurder ook zijn route zorgvuldig plannen: van apotheker naar apotheker, want die verkochten als enige in die tijd benzine. En kijk waar we nu zitten.
Het zal voor de electrische wagen heus zo lang niet duren eer het netwerk van laadstations voldoende uitgebreid zal zijn zodat je zonder omwegen naar je bestemming kunt reizen. Alsook niet vergeten dat batterijen beter en beter worden en dat een reële 1000km op 1 laadbeurt in de nabije toekomst mogelijk gaat zijn. Wat men dan weer als excuus gaat uitvinden om niet te moeten overschakelen zullen we dan wel weer zien.
De enige vraag die ik mij stel is hoe dat gaat evolueren met laadpalen. Detijds was benzine benzine en reed dus elke auto op diezelfde benzine. Vandaag merk je dat elk merk een eigen laadsysteem heeft. Tesla is de eerste die snelladers plaatst aan tankststations. Als eerdaags andere merken dat ook gaan doen, dan zal het nogal een zootje worden.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment