Alfa-Beemer, you seem to be missing the point. We hebben het over een EV-sedan. Het grote probleem (psychologisch of niet) is de beschikbare range. De model S is de enige die op dat vlak deftig presteert. Dat hij daarnaast groot is, een superlaag zwaartepunt heeft en als een speer uit de startblokken schiet is allemaal mooi meegenomen. Het is geen sportwagen, en dat is ook helemaal niet de ambitie. Maar als grote sedan is hij echt wel uitzonderlijk. Schroef die oogkleppen van je Lazer en kijk nog eens opnieuw.
Oh ja, wat sportiviteit betreft: je definitie is nogal "smal". Hard optrekken gaat natuurlijk sneller met de moto. Hard de bocht om? Dan gaat het al wat lastiger. Maar als je echt G's wilt trekken, volgens mij toch nog steeds de bron van alle fun, leer dan omgaan met een stuntvliegtuig. Doe dan maar meteen de Corvus Racer 540, die trekt tot 12G in plus en min. En er is zelfs plaats voor de boorddocumenten.
Oh ja, wat sportiviteit betreft: je definitie is nogal "smal". Hard optrekken gaat natuurlijk sneller met de moto. Hard de bocht om? Dan gaat het al wat lastiger. Maar als je echt G's wilt trekken, volgens mij toch nog steeds de bron van alle fun, leer dan omgaan met een stuntvliegtuig. Doe dan maar meteen de Corvus Racer 540, die trekt tot 12G in plus en min. En er is zelfs plaats voor de boorddocumenten.
Comment