Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    Weet iemand hoe ver ze nu staan met productie (montage) in Europa? Want dit zou normaliter de prijs naar beneden moeten halen aangezien ze zo een hoop minder import taxen moet betalen.
    Door een zeer beperkte assemblage te doen in de EU, ontlopen ze 10 pct EU invoertaks voor auto's.

Gisteren Tilburg bezocht en ook testgereden, ronduit indrukwekkend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      M4! Zoveel meer emotie.
      Dat is natuurlijk persoonlijke beleving. Sommige mensen ja ze bestaan hebben echt niets met BMW. Tesla, echt kicken! Lang geleden dat ik wild ben geworden van een auto. Het max koppel vanaf 0, dat is echt wel heel bijzonder.
      Last edited by ; 14/05/2015, 21:24.

Comment

• Ik heb begin juni 2 dagen een Model S tot mijn beschikking. Lijkt me voldoend tijd om alles eens grondig uit te testen.

Nadien kan ik dan ( hopelijk ) een weloverwogen beslissing nemen : Tesla 85D vs A7 of 6 GC
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
          Dat is natuurlijk persoonlijke beleving. Sommige mensen ja ze bestaan hebben echt niets met BMW. Tesla, echt kicken! Lang geleden dat ik wild ben geworden van een auto. Het max koppel vanaf 0, dat is echt wel heel bijzonder.
          Heb ook de kans gehad met tesla te rijden en mee te rijden,moet zeggen.Het is een kick van 0 tot....Maar de beleving van echt autorijden vind ik niks.Heb al met vele kanonnen gereden zoals Aston Martin V12,V8 Maserati,Amg's M'3s Audi RS6 enz.... Das wel wat anders vind ikzelf,das pas echt rijden,het geluid,de geur van benzine...Nee,voor mij geen electrische auto,al vind ik het model wel zeer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
            Heb ook de kans gehad met tesla te rijden en mee te rijden,moet zeggen.Het is een kick van 0 tot....Maar de beleving van echt autorijden vind ik niks.Heb al met vele kanonnen gereden zoals Aston Martin V12,V8 Maserati,Amg's M'3s Audi RS6 enz.... Das wel wat anders vind ikzelf,das pas echt rijden,het geluid,de geur van benzine...Nee,voor mij geen electrische auto,al vind ik het model wel zeer mooi
            De geur van bezine? En die ruik jij in die wagens? Tesla kan waarschijnlijk wel een soort verstuiver van benzine leveren als je dat écht nodig hebt...
            BMW 420dA : >>>

Comment

• I'm with Devildriver!

Sent from over-priced mobile device
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                De geur van bezine? En die ruik jij in die wagens? Tesla kan waarschijnlijk wel een soort verstuiver van benzine leveren als je dat écht nodig hebt...
                Als je de geur van benzine in de wagen ruikt, betekent dit maar één ding: er is een lek in de benzineleiding die op een of andere manier in de cockpit terechtgekomen is. Ik zou aanraden om dan zo snel mogelijk aan de kant te gaan staan, en Touring Wegenhulp of een andere depanneur te bellen, voordat het hele boeltje in de fik gaat of ontploft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                  I'm with Devildriver!
                  I'm with you guys!
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Wel ik heb al met verschillende sportwagens mogen (mee)rijden. BMW M6/M5, Porsche gaande van 964-993-996-997 en 991 turbo S, RS4 en RS6 enzovoort ... Tot de exoten (Ferrari F458/F12) en Lamborgini Gallardo/murcielago. En nu pas enkele uren een tesla S ter beschikking gekregen (beroepsmatig) en mijn subjectieve mening: beestig wat dat op elektriciteit kan. Koppel is gewoon indrukwekkend. En dan spreken we nog niet over de 700PK versie. Interieur vond ik een afknapper en vooral door die oversized ipad die er in zit en de nogal PVC-achtige afwerking. Exterieur is mooi zonder wauw te zeggen.

Maakt tesla morgen een sportmodel genre de Italianen Ferrari en Lamborghini, volledig elektrisch en even krachtig als de Italiaanse exoten en je hebt een succes verhaal. Dat geluid kan ook op andere manieren opgewekt worden (hoeft voor mij niet, zie de Mc laren P1 of 918 spyder die ook in hybride geen oorverdovend lawaai meer maken). En een benzinegeur? is zo 20e eeuws achterhaald (grapke en geen persoonlijke aanval of zo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                      Als je de geur van benzine in de wagen ruikt, betekent dit maar één ding: er is een lek in de benzineleiding die op een of andere manier in de cockpit terechtgekomen is. Ik zou aanraden om dan zo snel mogelijk aan de kant te gaan staan, en Touring Wegenhulp of een andere depanneur te bellen, voordat het hele boeltje in de fik gaat of ontploft...
                      Wil je grappig zijn? Echte drivers weten wat ik bedoel,daar behoor jij dus zeker niet bij

Comment

Wil je grappig zijn? Echte drivers weten wat ik bedoel,daar behoor jij dus zeker niet bij
                        Ik ruik benzine ook. Als ik aan het tanken ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                          Ik ruik benzine ook. Als ik aan het tanken ben.
                          Bijvoorbeeld,ook als ge auto start in garage,gaat kijken naar Nurburgring enz...Vele manieren om benzine te ruiken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Ik heb begin juni 2 dagen een Model S tot mijn beschikking. Lijkt me voldoend tijd om alles eens grondig uit te testen.

Nadien kan ik dan ( hopelijk ) een weloverwogen beslissing nemen : Tesla 85D vs A7 of 6 GC
                            Had jij al geen A7 besteld ?
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                              Wel ik heb al met verschillende sportwagens mogen (mee)rijden. BMW M6/M5, Porsche gaande van 964-993-996-997 en 991 turbo S, RS4 en RS6 enzovoort ... Tot de exoten (Ferrari F458/F12) en Lamborgini Gallardo/murcielago. En nu pas enkele uren een tesla S ter beschikking gekregen (beroepsmatig) en mijn subjectieve mening: beestig wat dat op elektriciteit kan. Koppel is gewoon indrukwekkend. En dan spreken we nog niet over de 700PK versie. Interieur vond ik een afknapper en vooral door die oversized ipad die er in zit en de nogal PVC-achtige afwerking. Exterieur is mooi zonder wauw te zeggen.

Maakt tesla morgen een sportmodel genre de Italianen Ferrari en Lamborghini, volledig elektrisch en even krachtig als de Italiaanse exoten en je hebt een succes verhaal. Dat geluid kan ook op andere manieren opgewekt worden (hoeft voor mij niet, zie de Mc laren P1 of 918 spyder die ook in hybride geen oorverdovend lawaai meer maken). En een benzinegeur? is zo 20e eeuws achterhaald (grapke en geen persoonlijke aanval of zo)
                              Probleem is dat ze nog niet aan de enkels komen van de expertise van die merken.

Sent from over-priced mobile device
                              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Dat is zo maar de echte ambitie van Tesla ligt wellicht elders dan bij supercars. In 2017 komt er waarschijnlijk een kleinere Tesla van +- 35 - 40 k EUR, dat boort weer een veel ruimer potentieel publiek aan, maar ook die gaan heel bruikbaar koppel hebben vanaf 0.

De benzinegeur zal of we het graag hebben of niet op termijn enkel nog enkel in de marge overblijven in de recreatieve en liefhebberssfeer.

Comment

Dat is zo maar de echte ambitie van Tesla ligt wellicht elders dan bij supercars. In 2017 komt er waarschijnlijk een kleinere Tesla van +- 35 - 40 k EUR, dat boort weer een veel ruimer potentieel publiek aan, maar ook die gaan heel bruikbaar koppel hebben vanaf 0.

De benzinegeur zal of we het graag hebben of niet op termijn enkel nog enkel in de marge overblijven in de recreatieve en liefhebberssfeer.
                                  Vroeger kozen de "puristen" van toen nog voor een paard omdat ze liever de geur van stront hadden dan van benzine. Tijden veranderen en dat is niet altijd slecht
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                                    Koppel is gewoon indrukwekkend. En dan spreken we nog niet over de 700PK versie.
                                    700pk... zou het erin zitten?
                                    Het ding vertrekt razendsnel vanuit stilstand & over het koppel twijfel ik niet, maar 700pk?
                                    Naar het schijnt kan de batterij niet genoeg piek vermogen leveren om te voldoen aan de vraag van de 2 motoren.
                                    En volgens eigenaars neemt die "insane" acceleratie ook af, zodra de batterij onder de 50% lading duikt.
                                    Krijg zowaar een flashback van m'n elektrische Tamiya R/C.

Comment

Dat is zo maar de echte ambitie van Tesla ligt wellicht elders dan bij supercars. In 2017 komt er waarschijnlijk een kleinere Tesla van +- 35 - 40 k EUR, dat boort weer een veel ruimer potentieel publiek aan, maar ook die gaan heel bruikbaar koppel hebben vanaf 0.

Dat klopt. Voor veel mensen is een auto gewoon een vervoermiddel om van A naar B te gaan. Het mag niet teveel kosten en zo weinig mogelijk verbruiken. Of wij het nu willen of niet, de elektrische auto's zijn de toekomst.

Comment

Dat klopt. Voor veel mensen is een auto gewoon een vervoermiddel om van A naar B te gaan. Het mag niet teveel kosten en zo weinig mogelijk verbruiken. Of wij het nu willen of niet, de elektrische auto's zijn de toekomst.
                                        Maw, we moeten profiteren van de geneugten des levens, nu het nog kan.

Comment

Prijs en verbruik hebben niks met liefhebberij te maken. Mijn moeder mijn moeder haar 3L is in mijn ogen een echte liefhebbers auto.
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X