Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    2) Dan hebben we minder last van fijn stof, en andere troep? Vooral in grootsteden erg belangrijk.
    3) De mens is en blijft slecht voor het milieu. Zo zaligmakend is het natuurlijk allemaal niet, maar 't lost veel problemen op. Welk alternatief stel je voor? Waterstof?
    Wat er in zo een batterij zit is wel een pak slechter voor het milieu dan wat fijn stof en co2.

    Comment


    • #42
      1 der hoe, ze komen der aan, de electrische voortuigen, en ik verheug me erop.

      zal altijd wel iets zijn, het milieuvriendelijkste blijft nog steeds TE VOET.

      maar mij moet je niet gaan vertellen, dat de elctrische wagens slechter voor het milieu zullen zijn( zelfs in de toekomst) dan de olieverslindende wagens waarmee we vandaag rond rijden.
      ik geloof sterk in alternative energiebronnen.Bij ons zijn ze momenteel een zonnepark aan het neerzetten goed voor 2 MW. Het zonnepark wordt veruit het grootste in de Benelux....IN Duitsland zijn ze al een stap verder.....


      Ik ben ook zeer blij, dat die sjeiks ginder wat minder decadent kunnen doen het het geld dat ze van ons allen aftroggelen.....

      i want one !

      Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Wat er in zo een batterij zit is wel een pak slechter voor het milieu dan wat fijn stof en co2.

      Comment


      • #43
        Tesla opent 3 Europese dealers

        Tesla gaat voet aan wal zetten in Europa. Nadat de producten van elektrische auto´s eerder al aankondigde een dealerschap te gaan openen in Londen zullen dit jaar ook München en Monaco gaan volgen. Tesla komt daarmee op een totaal van zeven dealerschappen. De overige vier zijn gesitueerd in de Verenigde Staten.

        Tesla bouwt razendsnel aan een solide basis. Inmiddels levert de fabrikant twee modellen; de Tesla Roadster en de Tesla S. Die laatste is een vierdeurs sedan. Het unieke aan beide modellen is dat ze enkel elektrisch zijn aangedreven, maar wel de looks en de prestaties van een echte sportauto weten te leveren. De dealerschappen moeten volgens Tesla dit unieke karakter ook uit gaan stralen. Volgens eigen zeggen is er goed gekeken naar Apple en Starbucks waar de klantbeleving centraal staat.

        Levering in Europa
        Afgelopen week leverde Tesla de 500ste Roadster af. Later deze maand zal de productie van de Roadster Sport beginnen. Deze zomer zal het merk ook in Europa leverbaar worden. Het is niet ondenkbaar dat het dealerbestand in de loop van de tijd nog verder uitgebreid zal worden.



        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • #44
          nice !

          Comment


          • #45
            Tesla opent eerste Europese dealer in Londen

            26 juni 2009 | Tekst: Alexander Inia
            Een mijlpaal in de geschiedenis van de elektrische mobiliteit: Tesla heeft gisteren z’n eerste Europese dealer geopend. Het pand staat aan Cheval Place in het exclusieve Knightsbridge-district in Londen.

            De keuze voor Londen is niet vreemd. Niet alleen behoort centraal Londen tot de rijkste regio’s van Europa, ook worden elektrische auto’s als de Tesla Roadster in hartje Londen vrijgesteld van de dure Congestion Charge. De eerste 250 Europese auto’s zijn de Signature Edition Roadsters, die voor 94.000 pond van eigenaar wisselen.
            Op termijn opent Tesla in Europa nog twee punten voor verkoop en service. Deze komen te staan in München, Zürich en Monaco. Inmiddels kunnen klanten ook al een order plaatsen voor de Model S Sedan, maar de levering van die auto start pas in 2011. Dit jaar won Tesla nog een Auto Innovatieprijs in de categorie milieu.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #46
              Nu nog één in Antwerpen, en we zijn vertrokken.
              Zo'n knappe auto, 'k begrijp niet goed hoe ze het aan die prijs kunnen doen.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Nu nog één in Antwerpen, en we zijn vertrokken.
                Zo'n knappe auto, 'k begrijp niet goed hoe ze het aan die prijs kunnen doen.
                Dat zullen we misschien leren als ze 2-3 jaar rondrijden

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Dat zullen we misschien leren als ze 2-3 jaar rondrijden
                  LOL, dat kan ook ja. Ik dacht aan het feit dat een elektrische auto misschien -mechanisch gezien dan- minder complex is. Zelfs gans het dashboard en middenconsole voorzien van één groot touchscreen is iets dat misschien goedkoper is dan al die mechanische knopjes en meters te moeten voorzien.

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Zelfs gans het dashboard en middenconsole voorzien van één groot touchscreen is iets dat misschien goedkoper is dan al die mechanische knopjes en meters te moeten voorzien.
                    Dat kan in een gewone auto ook perfect. Die metertjes tonen toch maar enkel wat er uit de computer komt

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Dat kan in een gewone auto ook perfect. Die metertjes tonen toch maar enkel wat er uit de computer komt
                      Ik wou maar zeggen, het zijn misschien dergelijke innovaties die de productie vereenvoudigen en de prijs hebben kunnen drukken. Tesla kan zoiets doen. Maar het conservatievere doelpubliek wat bijvoorbeeld Jaguar of Mercedes aantrekt, zou dat niet slikken. Beetje het verschil tussen een Nokia en een iPhone zeker? Geen evolutie maar ineens een revolutie.

                      Comment


                      • #51
                        In mijn eindwerk fysica over groene technologieën voor de auto ben ik deze belg tegen gekomen: Gerbrand Ceder. Die heeft nog maar enkele maanden een doorbraak geforceerd in het batterijwereldje. Een batterij die met zijn methode behandeld is laadt 18x sneller op, en is minder gevoelig aan het zogenaamde geheugeneffect.

                        Hier de link, ik weet het, hln.be, maar toch: http://www.hln.be/hln/nl/940/Autonie...econden-.dhtml

                        Comment


                        • #52
                          Nog enkele nieuwe pics:





                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #53




                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #54
                              Knap!
                              truth is in the eye of the beholder

                              Comment


                              • #55
                                Zo knap

                                Zou trouwens ook een waardige vervanger kunnen zijn van de Jag X-Type.

                                Comment


                                • #56
                                  Zeer knappe auto! Zo zie je maar dat groen ook knap kan zijn =)
                                  freude am fahren

                                  Comment


                                  • #57
                                    Damn, zo knap! Ik wil wel eentje als dat wat deftig rijdt.

                                    Hier kunnen Toyota en Honda met de Prius en de Insight nog wat van leren, waarom moest een groene auto tot nu toe altijd lelijk zijn? Dit is knap, en mensen zullen dit kopen denk ik.

                                    Comment


                                    • #58
                                      Ik ben benieuwd hoelang zo'n batterij in zo'n elektrische wagen het trekt want het lijkt me dat het ding heel wat oplaadbeurten nodig gaat hebben.

                                      Volgens mij zijn ze dan ook nog niet aan de spreekwoordelijke 'nief patatten'

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                        Ik ben benieuwd hoelang zo'n batterij in zo'n elektrische wagen het trekt want het lijkt me dat het ding heel wat oplaadbeurten nodig gaat hebben.

                                        Volgens mij zijn ze dan ook nog niet aan de spreekwoordelijke 'nief patatten'
                                        Klanten kunnen kiezen uit verschillende accupakketten, die een actieradius bieden van 257, 370 of 480 kilometer.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • #60
                                          het duurt me vooral te lang eer die op de markt is
                                          vandaag 'een folder' van de e-smart gekregen

                                          daar moet je het mee doen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X