Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht dat die 57000 dollar voor de 160 mijl is en dat ze zo goed als 1/1 tellen . Voor de 300 mijl rond de 80.000 dollar , allemaal niet officieel natuurlijk .

Moest het voor 42 - 45.000 lukken dan heb ik terug intresse

Comment

• Zorba: ik zie dat je een tesla Model S on order hbet. Proficiat !

Comment

• Bedankt afwachten wat de uiteindelijke prijs zal zijn, maar zo heb ik tenminste mijn plaats al.

En hopelijk is het echt voor 2012.

Comment

• Lijkt mij wel heel sterk dat ze dat gaan doen voor 45.000 euro? Dat is minder dan de helft van wat een Tesla Roadster kost.

Edit: op p.3 van dit topic zie ik 94.000 pond staan, dat is 110.000 euro. Waarschijnlijk wel voor de topversie met de grootste range.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
            Misschien een hele domme vraag, maar hoe werkt de verwarming in zo'n tesla (of leaf en andere e-wagentjes)?
            Restwarmte van de motor is onvoldoende om het interieur te warmen. En via weerstanden (haardroger principe) kan niet goed zijn voor de batterij en range.
            je moet kou lijden, anders warmt de aarde nog meer op !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
              Verwarming is inderdaad elektrisch, en zoals het op de site van Peugeot staat: zetelverwarming is meestal standaard op elektrische auto's omdat het een goed warmtegevoel geeft met beperkt verbruik.
              Ja, maar het is wel slecht voor het zaad. Toch wel een probleem op lange termijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Lijkt mij wel heel sterk dat ze dat gaan doen voor 45.000 euro? Dat is minder dan de helft van wat een Tesla Roadster kost.

Edit: op p.3 van dit topic zie ik 94.000 pond staan, dat is 110.000 euro. Waarschijnlijk wel voor de topversie met de grootste range.
                De roadster is op geen enkel vlak te vergelijken met de Model S. Elke roadster was handgemaakt, de Model S wordt gemaakt in hun nieuwe fabriek.

Comment

• Gisteren prijzen horen vernoemen van € 60 à 65000. Verlopig zou er dan toch geen showroom komen hier, wat wil zeggen dat je bent aangewezen op Eindhoven. Wel zouden er gesprekken zijn met een Vlaamse regeringsdelegatie om een deel van de Opel-site te gebruiken voor verdere afwerking. (plaatsing batterypack)? het zou de invoering van de Tesla binnen Europa moeten vergemakkelijken...
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Er zijn 3 batterij varianten , weet je toevallig voor welke variant dat is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                      Ja, maar het is wel slecht voor het zaad. Toch wel een probleem op lange termijn.
                      Verkopen ze dat al in Azië?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichten
                        Er zijn 3 batterij varianten , weet je toevallig voor welke variant dat is ?
                        Dat weet ik niet, maar als ik de kans zie zal ik het hem eens vragen.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Nieuwe foto's van het Alpha model vrijgegeven, met een aangepaste neus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Gisteren prijzen horen vernoemen van € 60 à 65000. Verlopig zou er dan toch geen showroom komen hier, wat wil zeggen dat je bent aangewezen op Eindhoven. Wel zouden er gesprekken zijn met een Vlaamse regeringsdelegatie om een deel van de Opel-site te gebruiken voor verdere afwerking. (plaatsing batterypack)? het zou de invoering van de Tesla binnen Europa moeten vergemakkelijken...
                            De Opel-site zou geen verdere optie meer zijn voor Tesla. Lommel en Helmond zijn de volgende mogelijke lokaties voor hun battery-assemblages.
                            De battery-packs zouden gaan aangeboden worden onder leasing....aldus een Tesla-medewerker.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Superknappe neus!
                                De kant ging er precies wat op achteruit.
                                freude am fahren

Comment

• Dikke kar, doet mij in profiel denken aan een Panamera.

Interieur valt wel wat tegen.

Comment

• Autonomie bedraagt 300 mijl, dus om en bij de 460km en het kost max. 1/10e van de prijs om deze tank vol te gooien met elektriciteit t.o.v. benzine.

Ik vind hem knap!! Alleen nog twijfels over het interieur. Oogt een beetje cheap. Het systeem volledig in touch vind ik raar, maar het is een geraffineerd systeem. Het systeem volledig nieuw ontwikkeld zijn voor dit model en er zou een firmware komen van het systeem zodat om de zoveel tijd op het systeem een update te downloaden door middel van een app, zoals een iphone. Volgens mij is het ook gekoppeld met Google. Dus internet en navi via google maps...

In tegestelling tot de meeste elektrische wagens tot nu toe die met DC-motoren werken, zou deze een AC-motor krijgen. En een platte lange batterij over de ganse breedte en wielbasis van de wagen met 281 cellen dacht ik. Als ik me niet vergis is de levensduur van deze batterij 120000 mijl, dus 192000 km. Dat is het enige wat ik me nog herinner van wat ik tot nu toe gehoord en gelezen heb van de Tesla, in een notendop
                                    Last edited by Roox; 05/06/2011, 23:11.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Die batterijpack is trouwens impressionant!

Dat 17" scherm is wel aanpassen inderdaad, maar de mogelijkheden zijn oneindig natuurlijk.

Beetje jammer dat het verschil tussen de versies $10 000 is, de 160 mile versie gaat niet genoeg zijn.

Comment

• 90d euro moet dat rommel kosten.

Comment

• Bron?
                                          En 'rommel' voor een auto die nog niet uit is, sterk

Comment

Working...
                                          X