Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De service van Tesla bij de uitlevering vd auto's is echt wel abominabel, blijkbaar.
    Nummerplaat hing niet aan de auto, papieren zaten zelfs niet in een mapje, en men kon überhaupt geen uitleg geven, over welke aansluiting je nu thuis best moest voorzien voor de oplading. Bijgevolg heeft mijn buurman dus de verkeerde aansluiting staat, waarbij de auto 2x trager dan voorzien oplaadt :/
    Amateurisme troef volgens hem, bij Tesla.
    Zelfs een kopje koffie kon er niet af, terwijl zijn exemplaar toch de 100.000€ aantikt

Comment

• Oei dat is niet zo goed.
      Mijn IT-man, zijn model S is blijkbaar gisteren in productie gegaan. Levering is voorzien voor halfweg november.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ben fan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          De service van Tesla bij de uitlevering vd auto's is echt wel abominabel, blijkbaar.
          Nummerplaat hing niet aan de auto, papieren zaten zelfs niet in een mapje, en men kon überhaupt geen uitleg geven, over welke aansluiting je nu thuis best moest voorzien voor de oplading. Bijgevolg heeft mijn buurman dus de verkeerde aansluiting staat, waarbij de auto 2x trager dan voorzien oplaadt :/
          Amateurisme troef volgens hem, bij Tesla.
          Zelfs een kopje koffie kon er niet af, terwijl zijn exemplaar toch de 100.000€ aantikt
          Ze moeten nog wat leren. Vergeet niet dat die mensen die nu uitleveringen doen, er nog maar net werken. En als ik een auto van 100k koop kijk zelf toch al eens na over hoe ik hem ga opladen. Ik neem aan dat hij geen 3 fase lader gekocht heeft.

Comment

• ik ken de details niet, maar ik weet wel dat de man heel bekwame mensen in dienst heeft, die er normaal gezien wel zouden moeten uit geraken. Maar de communicatie is gewoon heel onduidelijk blijkbaar.
            't Is wel een bijzonder knappe verschijning voor de rest en de ride moet heel apart zijn.
            Hopelijk kan ik er één dezer eens een ritje in versieren.

Comment

• Het is voor iedereen nog veel ontdekken. Alleen de roadster owners kennen de kneepjes

Comment

• En het eerste brandende exemplaar is ook gespot...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

"The video was shot on Tuesday after a Model S sedan went up in flames. The driver was traveling down a highway in Washington State when he hit some metal debris. Fortunately he pulled over and got out of the vehicle safely. Soon the luxury electric ride was a fireball."

Een kleine beleggingstip: koop een Tesla S, ga massaal short op het aandeel en steek hem in brand. Met het gewonnen geld koop je dan een Porsche Turbo, Ferrari, Lambo, RR, (model zelf aan te vullen).

Comment

• Deze morgend een rode tesla model S gespot aan de vaart van Leuven, wat een spel !
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Een beetje zoals bij een wagen waar het verbruik niet klopt. Als ze 500km zeggen zal het wel 400km zijn tenzij je als een slak rijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Een beetje zoals bij een wagen waar het verbruik niet klopt. Als ze 500km zeggen zal het wel 400km zijn tenzij je als een slak rijd.
                      Zoals bij elke wagen hangt het verbruik af van je rechtervoet. En je laadt hem ook zelden aan 100% op. Dus met de 90% die in je batterij zit zou je zonder al te veel moeite een 300-350km moeten kunnen rijden.

Er komen er trouwens wel meer naar Leuven en omgeving.
                      Maintained by Robert.Boston of teslamotorsclub.com Entries are self-reported by owners/reservation holders and may not be representative of the pace or location of new reservations or deliveries. No information on this map has been provided by Tesla Motors Inc. NOTE: All entries must be approved by a moderator before they will appear; please make your entry only once. It may take a few days for your entry to be visible to the public.

Comment

• Wat kost die nu in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                          Wat kost die nu in België?
                          Alstublieft. << klik hier.

Comment

• Of in 't Nederlands

Comment

• Over de brand:
                              http://www.teslamotors.com/blog/model-s-fire

Comment

• voilà, niets aan de hand dus
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeNe Bekijk Berichten
                                  Zoals bij elke wagen hangt het verbruik af van je rechtervoet. En je laadt hem ook zelden aan 100% op. Dus met de 90% die in je batterij zit zou je zonder al te veel moeite een 300-350km moeten kunnen rijden.

Er komen er trouwens wel meer naar Leuven en omgeving.
                                  http://www.zeemaps.com/map?group=295135
                                  Ik heb er al 3 gezien op 2 weken tijd. 2 In Linden en 1 in Leuven.

En nog een zilvere.

Comment

• Dan rijden ze hier dik
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                      Dan rijden ze hier dik
                                      In Noorwegen is het zelfs de best verkochte wagen (ironie is dat ze daar op een berg olie zitten).

Comment

• Van het weekend op het radio nieuws gehoord dat er tot nu toe in België nog maar 40 elektrische auto's verkocht zijn dit jaar. Toch wel weinig.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                          Van het weekend op het radio nieuws gehoord dat er tot nu toe in België nog maar 40 elektrische auto's verkocht zijn dit jaar. Toch wel weinig.
                                          Het zal toch al ietsje meer zijn, want volgens de Febiac inschrijvingscijfers zijn er op eind september in cumul 56 Tesla's ingeschreven in België...
                                          Geen idee waar die radiojournalist zijn bron haalt...

Comment

Working...
                                          X