Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ken er al 3 in de directe omgeving, 1 tesla roadster, 1 renault fluence (ofzoiets) en 1 nissan leaf
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Het zal toch al ietsje meer zijn, want volgens de Febiac inschrijvingscijfers zijn er op eind september in cumul 56 Tesla's ingeschreven in België...
      Geen idee waar die radiojournalist zijn bron haalt...
      cumul = som van alle jaren?
      dan kan dit best zijn dat er dit jaar maar 40 zijn ?!

Comment

Het zal toch al ietsje meer zijn, want volgens de Febiac inschrijvingscijfers zijn er op eind september in cumul 56 Tesla's ingeschreven in België...
        Ja dat weet ik niet en met de media moeten we allen opletten, het is niet altijd de waarheid, dat weet je vooral als je al eens in contact bent gekomen met de pers

Nee serieus, hij zei er ook nog bij dat het er vorig jaar een 100 tal waren maar dat het er dit jaar minder zullen zijn omdat bepaalde gunstige maatregelen van de overheid afgeschaft zijn ondertussen.

Wat ik wel weet uit zeer goede bron is dat ze bij Tesla mikken op iets meer dan een 100 auto's per jaar om aan de man te brengen in België.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Inderdaad, de uitleveringen zijn eind augustus gestart in Belgie. Nu zijn alle Signature modellen geleverd en beginnen ze aan de uitlevering van de gewone productiemodellen. Maar in augustus en september zijn er dus al wel enkele tientallen ingeschreven.

Comment

• Daarnet nog een bordeaux Model S gezien. Dat is mijn 4de in de regio Leuven op 2 weken tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              Daarnet nog een bordeaux Model S gezien. Dat is mijn 4de in de regio Leuven op 2 weken tijd.
              Testwagens zitten in Sint-Stevens-Woluwe. Misschien daarom dat ze wat vaker in het Leuvense gezien worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                cumul = som van alle jaren?
                dan kan dit best zijn dat er dit jaar maar 40 zijn ?!
                'Cumul' in dit geval is de som van de maanden sinds begin dit jaar. Deze cijfers kan je gewoon consulteren op febiac.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                  Daarnet nog een bordeaux Model S gezien. Dat is mijn 4de in de regio Leuven op 2 weken tijd.
                  Zal dezelfde zijn die ik gezien heb, alvast de mooiste kleur.

Comment

• Ik heb al een witte gezien ... vond het niet bepaald de meest flaterende kleur voor de S ....
                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Testwagens zitten in Sint-Stevens-Woluwe. Misschien daarom dat ze wat vaker in het Leuvense gezien worden?
                      Van die 2 op foto ben ik zeker dat het wagens van particulieren zien.
                      Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Zal dezelfde zijn die ik gezien heb, alvast de mooiste kleur.
                      Vermoedelijk! Een vriend van mij heeft deze ook al in Leuven gezien.

Comment

• 'k Zal er is eentje gaan bestellen se.

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Staat hier al een pagina eerder #347
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• @kikie

Gaat om te beginnen al eens testrijden. T is een unieke ervaring, ik garandeer het je.

Comment

• De eigenaar van de witte heeft ook nog een Tesla Roadster en een Nissan Leaf. Groene familie

Comment

• Grijze roadster met zwarte velgen en grijze leaf? Dan ken ik hem.

Comment

• Inderdaad, klopt. Verder ook nog een 2002 Turbo, maar die komt nooit buiten denk ik

Comment

• Zijn vriendin woont op 30 meter van mijn thuis.
                                      Zalig geluid die tesla, zoom zoom

Comment

• Ik heb de voorbumper van de Tesla Model S eens van dichtbij bekeken en ik moet zeggen dat deze toch niet zo goed afgewerkt is: grote naden tussen de plastiek van de carroserie en de mistlichten en nog van die dingen. De handgrepen die uit de carosserie springen voelen ook niet zo stevig aan als die van een Aston Martin bv. Verder vind ik het raar dat er binnen bijna geen knoppen aanwezig zijn. Alles moet via dat grote touch screen. Blijkbaar voorziet Tesla ook gratis internet voor de Model S, maar hij wist niet of dit wel zou blijven. Verder moet ik wel zeggen dat de koffer serieus groot is. Ook snap ik niet waarom ze voor zo een brede banden gekozen hebben, de BMW i8 heeft er veel smallere, wat het verbuik ten gunste komt. Maar die weegt ook een heel pak minder...

Comment

• Het meest belachelijke aan heel de auto is misschien wel dat de zijspiegels (die al vrij breed zijn) niet kunnen worden ingeklapt, wat wel een nadeel is als je in onze Belgische steden moet parkeren... Dit zou toch niet mogen voor een auto van rond de 100.00 euro.
                                          Last edited by ; 08/10/2013, 21:39. Reden: Schrijffout

Comment

Working...
                                          X