Ik ken er al 3 in de directe omgeving, 1 tesla roadster, 1 renault fluence (ofzoiets) en 1 nissan leaf
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHet zal toch al ietsje meer zijn, want volgens de Febiac inschrijvingscijfers zijn er op eind september in cumul 56 Tesla's ingeschreven in België...
Geen idee waar die radiojournalist zijn bron haalt...
dan kan dit best zijn dat er dit jaar maar 40 zijn ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHet zal toch al ietsje meer zijn, want volgens de Febiac inschrijvingscijfers zijn er op eind september in cumul 56 Tesla's ingeschreven in België...
Nee serieus, hij zei er ook nog bij dat het er vorig jaar een 100 tal waren maar dat het er dit jaar minder zullen zijn omdat bepaalde gunstige maatregelen van de overheid afgeschaft zijn ondertussen.
Wat ik wel weet uit zeer goede bron is dat ze bij Tesla mikken op iets meer dan een 100 auto's per jaar om aan de man te brengen in België.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDaarnet nog een bordeaux Model S gezien. Dat is mijn 4de in de regio Leuven op 2 weken tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtencumul = som van alle jaren?
dan kan dit best zijn dat er dit jaar maar 40 zijn ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDaarnet nog een bordeaux Model S gezien. Dat is mijn 4de in de regio Leuven op 2 weken tijd.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenTestwagens zitten in Sint-Stevens-Woluwe. Misschien daarom dat ze wat vaker in het Leuvense gezien worden?
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZal dezelfde zijn die ik gezien heb, alvast de mooiste kleur.
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Staat hier al een pagina eerder #347Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik heb de voorbumper van de Tesla Model S eens van dichtbij bekeken en ik moet zeggen dat deze toch niet zo goed afgewerkt is: grote naden tussen de plastiek van de carroserie en de mistlichten en nog van die dingen. De handgrepen die uit de carosserie springen voelen ook niet zo stevig aan als die van een Aston Martin bv. Verder vind ik het raar dat er binnen bijna geen knoppen aanwezig zijn. Alles moet via dat grote touch screen. Blijkbaar voorziet Tesla ook gratis internet voor de Model S, maar hij wist niet of dit wel zou blijven. Verder moet ik wel zeggen dat de koffer serieus groot is. Ook snap ik niet waarom ze voor zo een brede banden gekozen hebben, de BMW i8 heeft er veel smallere, wat het verbuik ten gunste komt. Maar die weegt ook een heel pak minder...
Comment
-
Het meest belachelijke aan heel de auto is misschien wel dat de zijspiegels (die al vrij breed zijn) niet kunnen worden ingeklapt, wat wel een nadeel is als je in onze Belgische steden moet parkeren... Dit zou toch niet mogen voor een auto van rond de 100.00 euro.
Comment
Comment