Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
    Om maar eens de Godwin-toer op te gaan: 70 jaar geleden was 100% van de Duitse bevolking zwakzinnig.
    Nee, het was waarschijnlijk 1%, maar de rest (moest) volgen.

Zwak hoor dat je er iets van 70 jaar geleden moet bijhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Zwak hoor dat je er iets van 70 jaar geleden moet bijhalen.
      Nog zwakker dat je 50% van een bevolking als zwakzinnig bestempelt om je eigen snelheidszucht te rechtvaardigen...

Comment

• Dat was jouw statement. Jij vindt iedereen die >160 rijdt zwakzinnig.... Ik niet.

Comment

Dat was jouw statement. Jij vindt iedereen die >160 rijdt zwakzinnig.... Ik niet.
          Maar ik beweerde nergens dat de helft van de Duitse bevolking > 160 rijdt... Jij wel.

Comment

Maar ik beweerde nergens dat de helft van de Duitse bevolking > 160 rijdt... Jij wel.
            Die tijd is inderdaad al lang voorbij. De gemiddelde Duitser begint nu ook 130 te rijden op de middenstrook.

Sent from somewhere, using Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Die tijd is inderdaad al lang voorbij. De gemiddelde Duitser begint nu ook 130 te rijden op de middenstrook.

"de gemiddelde": dus de helft rijdt trager, de ander helft sneller...

Maar 't is idd een feit dat de 'meerderheid' vd Duitsers het bij 160kmh voor bekeken houdt.

Comment

• Dat hangt enorm af van het tijdstip.
                Overdag ben je met 140 op een goed bereden autostrade inderdaad bij de snellere helft.
                Maar 's avonds ga je met 160 amper auto's voorbij, en mag je regelmatig plaats maken voor snellere chauffeurs.

Comment

Dat je onder de 100km zakt als je continu FULL Throttle gaat
                  Een Tesla heeft geen throttle​s :-p

Comment

• Heb daarstraks een knappe zilveren zien staan zonder nummerplaat op een Nederlandse depanneur terhoogte van Merksem. Worden die zo 1per 1 aangevoerd vanuit Tilburg?

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De verkoper van Tesla, toen ik na het autosalon een testrit had gedaan zei me dat de batterijduur gehalveerd wordt als je 160kmu rijdt en een tesla gaat 210 op gps. Laatste keer dat ik van Berlijn trg kwam zéker 20min voet plat tegen de bodem, mijn auto ging dan 215a219 op gps...
                      Bij een tesla wil ik gelijkaardig kunnen rijden zonder daarna een half uur ergens te moeten gaan wachten.

Sent with a Galaxy Note 3
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Om maar eens de Godwin-toer op te gaan: 70 jaar geleden was 100% van de Duitse bevolking zwakzinnig.
                        Ga uw mond wassen met zeep. Hoe durf je zoiets te zeggen. De Duitse bevolking was ook een slachtoffer van dat bewind net zoals de rest van Europa.

Triestig... niet voor niks dat Godwin zijn stelling klopt.

Wie is er hier zwakzinnig...
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Heb daarstraks een knappe zilveren zien staan zonder nummerplaat op een Nederlandse depanneur terhoogte van Merksem. Worden die zo 1per 1 aangevoerd vanuit Tilburg?

Batt plat? - Dan sta je daar met startkabels... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                            Batt plat? - Dan sta je daar met startkabels... .
                            Ter info. Hij heeft ook een 12V circuit met een gewone 12V batterij. Die blijkt in sommige oudere auto's ook wel eens een probleem te geven. Het idee van startkabels is dus nog niet zo vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeNe Bekijk Berichten
                              Ter info. Hij heeft ook een 12V circuit met een gewone 12V batterij. Die blijkt in sommige oudere auto's ook wel eens een probleem te geven. Het idee van startkabels is dus nog niet zo vreemd.
                              Weet ik maar wat ga je starten met je startkabels... ? Als die 12v batt dood is vrees ik dat een Tesla op dat moment niet meer mobiel is.

(ook logisch dat een Tesla een 12v circuit heeft. Is al even de standaard in de Autowereld...)

Niemand die een schema heeft van hoe alle componenten van stroom voorzien worden... ?

Comment

• Nu op CNN dat ze op de model S (ook op oudere versies) een titanium vuur-scherm gaan inbouwen om "de eigenaars gerust te stellen".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Nu op CNN dat ze op de model S (ook op oudere versies) een titanium vuur-scherm gaan inbouwen om "de eigenaars gerust te stellen".
                                  Hier alle info: https://medium.com/p/544f35965a0d

Comment

• Is logisch bij nieuwe modellen dat er kinderziektes in zitten, die Ferrari's die in brand vlogen is wel wat erger

Comment

• Absoluut. Of die GT3's :-) .

Comment

• Ik vind de tesla een fantastische wagen en ik ben absoluut geen groene rakker, zie sticker in sig.
                                        Maar komaan 130k euro...
                                        Als ze nu eens een BRZ zouden maken op batterijen en met zo een android/linux omgeving in het interieur en de prijs van een normale brz, 30k dus, dat zou ik nog wel willen kopen

Comment

• Idd, prachtige wagen en super concept! Maar helaas veel te duur voor de gewone werkmens. Jammer..

Comment

Working...
                                          X