Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
    Idd, prachtige wagen en super concept! Maar helaas veel te duur voor de gewone werkmens. Jammer..

Ik zie ook heel weinig gewone werknemers in een Audi A7, BMW 530 of Mercedes E 320 rijden hoor. Het zit in de strategie van Tesla om eerst het duurdere segment aan te pakken om daarna een auto te ontwikkelen die betaalbaar is voor de gewone werkmens (genre BMW 3 reeks, Audi A4)

Gewoon wat geduld. Binnen een jaar of 5 komt die Model E wel op de markt.

Comment

• Vandaag nog een witte gezien in Holsbeek, ook knap in t wit met perso. platen.
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ik ben nu luidop aan het dromen maar follow me on this one... zou het bv niet mogelijk zijn om de voorste kofferbak ook nog te voorzien van een extra batterijpakket. Ipv een grotere turbo bij een gtr, een extra batterypack verwerken in de auto.
        Of achterbank eruit en die volsteken met batterijen samen met de achterste kofferruimte. De auto wordt dan wel een serieus pak zwaarder maar de autonomie of de performance komt het dan wel ten goede.

Sent with a Galaxy Note 3
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Denk dat t zwaartepunt dan te hoog ligt en meer batterijen is daarom niet meer kracht denk ik.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            Ik ben nu luidop aan het dromen maar follow me on this one... zou het bv niet mogelijk zijn om de voorste kofferbak ook nog te voorzien van een extra batterijpakket. Ipv een grotere turbo bij een gtr, een extra batterypack verwerken in de auto.
            Of achterbank eruit en die volsteken met batterijen samen met de achterste kofferruimte. De auto wordt dan wel een serieus pak zwaarder maar de autonomie of de performance komt het dan wel ten goede.

Denk dat het gewicht hem dan de fataal wordt. Alléé in die zin, die gaat dat nog wel met gemak kunnen weg zetten maar het beestje weegt nu al 2100kg.
            Doe daar nog minstens 200 à 225 kg bij + aanpassing van de constructie en je zit met een berline-tank. Waarschijnlijk heb je dan wel een nieuwe niche-model gecreëerd.

Ze moeten ergens een gulden middenweg bewandelen.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              Ik ben nu luidop aan het dromen maar follow me on this one... zou het bv niet mogelijk zijn om de voorste kofferbak ook nog te voorzien van een extra batterijpakket. Ipv een grotere turbo bij een gtr, een extra batterypack verwerken in de auto.

Het probleem is vooral dat de tijd om die batt te laden steeds langer zal worden.
              Ergens moet je dus afwegen, autonomie versus laadtijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                Het probleem is vooral dat de tijd om die batt te laden steeds langer zal worden.
                Ergens moet je dus afwegen, autonomie versus laadtijd.
                Zijn we dit al vergeten ... :

Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk Berichten
                Als we dit moeten geloven is er geen enkel probleem voor langere afstanden:
                Acceleratie: 0 - 100 : 2,8s
                Vermogen : 925 pk
                Top: 360 km/u
                Bereik: 600 - 800 km

Explore nanoFlowcell’s sustainable flow cell technology, powering electric mobility and AI-driven robotics for a cleaner, innovative energy future.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk Berichten
                  Zijn we dit al vergeten ... :
                  Die moet ook aan de stekker hoor. Die 2 tanks zijn voor een soort elektrolyt.

Comment

• 8 teslas op een rijtje, allemaal aan het laden:
                    8teslas.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk Berichten
                      8 teslas op een rijtje, allemaal aan het laden:
                      [ATTACH=CONFIG]103053[/ATTACH]
                      Schitterend toch!!!
                      Met zen allen aan de navelstreng.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ben eens benieuwd naar de Tesla van Saleen, de Amerikaanse tuner, de Model S(aleen) en wat voor extra pk of radius deze krijgt

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Jawadde, ferm geparkeerd...
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                            Jawadde, ferm geparkeerd...

Oep zen BMW's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                              Oep zen BMW's

mocht iedereen wat meer respect hebben zou er veel minder zo geparkeerd worden...
                              Triestig dat sommige mensen gewoon hun deur opengooien tegen de naastgeparkeerde wagen.

Maar het zijn de BMW/AUDI/exc... Dat de "dikkenekken" zijn zenne, terwijl ze enkel hun gerief proberen te beschermen...

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Ik parkeer mijne 'dikkenekkenauto" altijd helemaal achteraan in een hoek.. waar zo min mogelijk ander volk staat...
                                Dat ik dan wat verder moet lopen neem ik er graag bij...
                                Maar gvd... elke keer dat ik dan terug kom, staat er meestal heet grootste wrak van omstreken naast...

Comment

• Het spreekwoord zegt 'soort zoekt soort', en dan heb ik het niet over de auto.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heeft iemand het antwoord op mijn vragen:
                                    - Fiscale aftrekbaarheid in 2014?: nog altijd 120%
                                    - Kostprijs om de wagen op de laden?

Thx!

Comment

looking good

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdekerf Bekijk Berichten
                                        Heeft iemand het antwoord op mijn vragen:

Thx!
                                        dacht dat je het antwoord hier enkele blz. Terug kan vinden in een bijdrage van Joe Ne. Anders moet je eens in het Nederlands Tesla forum kijken, link vind je hier ook wel terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdekerf Bekijk Berichten
                                          Heeft iemand het antwoord op mijn vragen:

Thx!
                                          In 2014 nog altijd 120%

Kostprijs om hem op te laden :
                                          Je verbruikt in realiteit ongeveer 250 Wh/km.
                                          En je betaalt tussen de 17 en 20 cent per kWh.

Voor 100 km betaal je dus ongeveer 5 euro aan elektriciteit. Reken dan 350 km voor een volle batterij en je komt op ± 18 euro.

Met dit warmere weer zie ik mijn verbruik trouwens terugvallen naar 220 Wh/km

Comment

Working...
                                          X