Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door majo Bekijk Berichten
    Hier in onze regio wemelt het van de lexus ct'kes nochtans, gs is ook met regelmaat te zien...
    Ik heb hier in de regio al 6 tela's gespot en 0,0 nieuwe lexussen...

Comment

• Waar ik maar wil mee zeggen dat het serieus regio gebonden is...

Comment

• Vandaag een zilvergrijze Tesla Model S gespot op de E19 (1-GQA-... geloof ik). Iemand van hier?

Comment

• Na die ene keer ermee gereden te hebben zou ik er graag eens een weekend mee willen rijden, de acceleratie en het multimedia gedoe in de auto is wel zeer tof. Enkel een knappe sound van een uitlaat moet je missen

Sent with a Galaxy Note 3
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            Na die ene keer ermee gereden te hebben zou ik er graag eens een weekend mee willen rijden, de acceleratie en het multimedia gedoe in de auto is wel zeer tof. Enkel een knappe sound van een uitlaat moet je missen

Sent with a Galaxy Note 3
            Dan moet je eens kijken naar teslaverhuur.be
            Die verhuurt zijn Tesla ook voor enkele dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeNe Bekijk Berichten
              Dan moet je eens kijken naar teslaverhuur.be
              Die verhuurt zijn Tesla ook voor enkele dagen.
              wel interessant maar dit gaat om de standaardversie...

Comment

wel interessant maar dit gaat om de standaardversie...
                http://www.teslaverhuur.be/faq.html
                Dat klopt, maar dat verschil is niet zo heel groot hoor. Het is de enige manier denk ik om voor langere tijd eens te rijden. Bij Tesla ga je er geen meekrijgen voor een weekend.

Comment

Na die ene keer ermee gereden te hebben zou ik er graag eens een weekend mee willen rijden
                  En wat daarna? Er graag eens een maand mee willen rijden? Dan een jaar?
                  Er bestaat daar een simpele methode voor: koop er ene, tiens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                    Haha ik denk als ik een leven lang spaar ik nog eens ni aan 100k kom, laat staan aan 130k voor een tesla en mss wel 150k voor een aangepakt door Saleen.

Nadat alle maandelijkse kosten van men loon zijn schiet er ni superveel meer over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Met zo een uitspraken zal ik nooit akkoord gaan. Waarschijnlijk moet je eerst 80 000 euro proberen te verdienen om dat te begrijpen misschien of zo, maar ook al kan je 80 000 aan een wagen geven dan nog ga je niet met geld smijten Diegene die dat doen zijn vergeten van waar ze komen en zullen daar snel terug staan
                      Stel je koopt een BMW M3, begint aan 77k EUR, dan nog wat opties hier en daar zit je aan de prijs van een volledig uitgeruste Model S. Als je dan om de zoveel km naar de garage moet voor het onderhoud zal dat bij BMW ook niet mals zijn (al is het hier mechanischer dan in de model S).

Ik ga ervan uit, dat als je zo'n wagen kunt betalen je jezelf helemaal niet druk gaat maken over het feit dat het onderhoud 700 EUR kost (is nog weinig als je weet wat een maserati onderhoudsbeurt kost). Is toch hetzelfde als een corvette kopen en je dan gaan drukmaken over het verbruik en de tankkosten..

Comment

Haha ik denk als ik een leven lang spaar ik nog eens ni aan 100k kom, laat staan aan 130k voor een tesla en mss wel 150k voor een aangepakt door Saleen.

Nadat alle maandelijkse kosten van men loon zijn schiet er ni superveel meer over
                        dat probleem heb ik ook. diegene die het kunnen betalen, doen is anders met hun geld.
                        diegene die het kunnen gebruiken, kunnen het niet betalen (beetje op alle vlak met de electrische wagens, de huidige met brandstofmotor zijn gewoon goedkoper)

Comment

Tja, dan vraag ik me af waarom je een BMW koopt.

Het is allemaal een kwestie van prioriteiten. Ik kan makkelijk een Tesla cash kopen, maar ik kies er voor om mijn centen nu in mijn studenten te steken, en daar heb ik geen spijt van.
                          Een Porsche zou ik wel zien zitten, maar pas als ik genoeg geld heb om er 10 te kopen.

Werk wat harder, en zoek uzelf een betere job. School U bij, en dat inkomen zal ook wel stijgen zeker....

Comment

• Kort door de bocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Het is allemaal een kwestie van prioriteiten. Ik kan makkelijk een Tesla cash kopen, maar ik kies er voor om mijn centen nu in mijn studenten te steken, en daar heb ik geen spijt van.
                              Een Porsche zou ik wel zien zitten, maar pas als ik genoeg geld heb om er 10 te kopen.

Werk wat harder, en zoek uzelf een betere job. School U bij, en dat inkomen zal ook wel stijgen zeker....
                              Die bmw is een lease auto, zo een X1 zou ik nooit zelf kopen. En dan nog, het geld is sneller uitgegeven dan verdiend en ben nu al 5vd7 12u weg van huis en je bent 16a18u wakker op een dag.
                              Voor bijscholing of zelfs fitness is er eigenlijk geen tijd. Laat staan een bijjob, dan gaat dit enkel in het weekend maar dat hou je niet lang vol.

Maar wees blij dat jij met gemak een minimum van 100k zal kunnen uitgeven aan een auto, dat maakt je leven niet gelukkiger maar wel makkelijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                                Los van 't feit dat je het grappig bedoelde, vind ik het niet zo'n gek idee dat een verkoper een auto voor een weekend meegeeft aan iemand die de auto serieus overweegt. En al zeker niet als je naar 't prijskaartje van deze auto kijkt. Ik heb er alvast al eerder voor langer dan een uurtje meegekregen, tot en met een volledig weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                  Los van 't feit dat je het grappig bedoelde, vind ik het niet zo'n gek idee dat een verkoper een auto voor een weekend meegeeft aan iemand die de auto serieus overweegt. En al zeker niet als je naar 't prijskaartje van deze auto kijkt. Ik heb er alvast al eerder voor langer dan een uurtje meegekregen, tot en met een volledig weekend.
                                  Op het gebied van proefritten is Audi onklopbaar!
                                  Ze leveren de testwagen bij je thuis af en komen hem 24u later keurig weer ophalen.
                                  Mercedes is iets stroever: je moet de auto gaan halen en 's anderendaags weer terugbrengen bij de dealer.
                                  Tesla en BMW zijn krenterig : je moet naar hun centrum toe en je mag maar een halfuur (Tesla, met begeleider) of één à twee uur (BMW, zonder begeleider) met de wagen rijden.

Ik heb al tweemaal proefgereden met de Tesla. Tweemaal een halfuurtje dus. Zeker niet genoeg om mij te overtuigen om >100.000 gazetten neer te ploffen op de tafel.
                                  Het zou dus inderdaad een stuk interessanter zijn om eens een dag lang of zelfs een weekend op bekend parcours te kunnen testen.

Volgens dit artikel (http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/33098979) zouden de batterijen in de Tesla al niet meer state of the art zijn (wel in de BMW i3!).
                                  Wie zichzelf dus morgen niet voor het hoofd wil slaan (net Tesla gekocht... aankondiging nieuw soort batterijen) wacht dus best nog even.
                                  Ondertussen heeft ook BMW aangekondigd een volledig elektrische luxewagen te gaan bouwen.
                                  We doen zoals bij de duiven: wachten... trouwens "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak".

Comment

• Gisteren voor het eerst eentje in het wild gespot..
                                    Het was de P85-versie. Verzekeringsexpert verdient niet slecht, heb ik zo de indruk

Mvg,
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                      Gisteren voor het eerst eentje in het wild gespot..
                                      Het was de P85-versie. Verzekeringsexpert verdient niet slecht, heb ik zo de indruk

Mvg,
                                      Maar parkeren moet hij wel nog leren, haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Amai, dat is echt wel kort door de bocht hoor. Ik ken mensen die wss 10 keer harder werken dan u, 6 dagen op de week en die zullen nooit van hun leven een porsche kunnen kopen, laat staan 10!
                                        Niet iedereen heeft zoveel geluk in het leven hoor. En dan mag je er nog niet aan denken dat je ernstig ziek zou worden met alle gevolgen vandien...
                                        Niet te snel oordelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GuyJo Bekijk Berichten
                                          Volgens dit artikel (http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/33098979) zouden de batterijen in de Tesla al niet meer state of the art zijn (wel in de BMW i3!).
                                          Ik durf te wedden dat het bedrijf van die gast achter de batterijen van de i3 zit of binnenkort gaat zitten.
                                          En bovendien broedt Tesla op een battery-swap technologie, waardoor je eigenlijk nooit lang met hetzelfde battery pack rondrijdt (hooguit 400 km), en op die manier permanent een pack van de laatste generatie kunt krijgen. Is al gedemonstreerd overigens (zie filmpje op YouTube). Een complete swap in minder dan 90 seconden!

Comment

Working...
                                          X