Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    daar zal wel een europese wetgeving uit volgen... net zoals nu met de gsm laders het geval is
    Ja maar je ziet dat apple als enige ni mee doet... Als je binnenkort ook zo een merk hebt dat zich beter voelt dan een ander blijf je ondanks de wetgeving nog steeds met verschillen zitten.

En @flappy: je zal nog altijd het probleem hebben van mensen die in een appartement wonen en ook de blackouts waar ze tegenwoordig vaak van spreken op het nieuws...wacht maar als bijna elk appartementsblok met garage onderaan een hoogspanningcabine moeten installeren als iedereen via 380v snachts wil gaan opladen.
    Last edited by Liquid Li0n; 03/07/2014, 09:30.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      De enige vraag die ik mij stel is hoe dat gaat evolueren met laadpalen. Detijds was benzine benzine en reed dus elke auto op diezelfde benzine. Vandaag merk je dat elk merk een eigen laadsysteem heeft. Tesla is de eerste die snelladers plaatst aan tankststations. Als eerdaags andere merken dat ook gaan doen, dan zal het nogal een zootje worden.
      Tesla heeft net zijn patenten vrij gegeven.
      Ik denk dat ze wel snappen dat niemand gebaat is bij een veelvoud van laadsystemen.
      Belangrijk is nu dat er een kritische massa aan electrische auto's komt. Pas dan gaan er echt overal palen komen, en kan de markt echt helemaal openbloeien.

Tesla snapt ook dat ze als pionier dan in een bevoorrechte positie zitten om dan een stevig marktaandeel te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        Reisverslag, wat plus en vooral minpunten

Tesla model 3, S, X of Y: welke past nu het beste bij jou? Ontdek alles over het aanbod van Tesla en de voor- en nadelen van dit EV merk.

Sent with a Galaxy Note 3
        Zo'n gedoe zeg
        Die Fisker is eigenlijk ideaal want die heeft ook een benzinemotor waarmee je kan verder rijden of de batterij kan opladen. Maarja van hun moeten we niet veel mer verwachten.

Comment

• Ik vind het vreemd dat men Tesla blijft vergelijken met Fisker. Een 100% elektrische wagen versus een hybride? Een volwaardige 5+2-plaatser versus een krakkemikkige 2+2? 400 km autonomie versus een dikke 50 km? Twee volwaardige koffers versus geen enkele (want plaats nodig voor 2 motoren)? Een bloeiend en groeiend bedrijf met een monsterwaarde op de beurs versus een diverse keren failliet en nu door een louche Chinees overgenomen vehikel? Een spartaans, knoppenloos dashboard met centrale dubbele iPad versus een druk-druk oerwoud van knoppen, regelaars en wieltjes?
          De Fisker heeft (had?) volgens mij maar één pluspunt: zijn looks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
            Ik vind het vreemd dat men Tesla blijft vergelijken met Fisker. Een 100% elektrische wagen versus een hybride? Een volwaardige 5+2-plaatser versus een krakkemikkige 2+2? 400 km autonomie versus een dikke 50 km? Twee volwaardige koffers versus geen enkele (want plaats nodig voor 2 motoren)? Een bloeiend en groeiend bedrijf met een monsterwaarde op de beurs versus een diverse keren failliet en nu door een louche Chinees overgenomen vehikel? Een spartaans, knoppenloos dashboard met centrale dubbele iPad versus een druk-druk oerwoud van knoppen, regelaars en wieltjes?
            De Fisker heeft (had?) volgens mij maar één pluspunt: zijn looks!
            Volledig mee eens. Ik merk dat nog, mensen kunnen niet vergelijken.

Sent from somewhere, using Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• en dan vind ik een Model S of Model X nog mooier dan die Fisker Karma

Comment

Reisverslag, wat plus en vooral minpunten

Tesla model 3, S, X of Y: welke past nu het beste bij jou? Ontdek alles over het aanbod van Tesla en de voor- en nadelen van dit EV merk.

Sent with a Galaxy Note 3
                Heel mooi verslag! Het legt ook goed de pijnpunten bloot van een volledig elektrische auto.
                Maar het was een meesterlijke zet van Tesla om de model S uit te brengen, een auto met geweldige looks voor de kapitaalkrachtige klanten.
                En dat terwijl alle andere fabrikanten überlelijke brooddozen uitbrengen gericht aan de gewone consument die daar de hoge prijs niet voor wil betalen.

Comment

en dan vind ik een Model S of Model X nog mooier dan die Fisker Karma
                  Een betere vergelijking zou zijn: Fisker Karma versus BMW i8...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                    Heel mooi verslag! Het legt ook goed de pijnpunten bloot van een volledig elektrische auto.
                    Maar het was een meesterlijke zet van Tesla om de model S uit te brengen, een auto met geweldige looks voor de kapitaalkrachtige klanten.
                    En dat terwijl alle andere fabrikanten überlelijke brooddozen uitbrengen gericht aan de gewone consument die daar de hoge prijs niet voor wil betalen.
                    heb dit ook nooit begrepen waarom een prius, ampera, ZOE, Twizzy, i3, Miev en zoveel andere zo lelijk moeten zijn. Zelfs de i8 is niet superknap maar wel speciaal.

Volkswagen maakt tenminste gewoon een e-Golf die niet opvalt tov een normale benzine of diesel versie. Of Tesla maakt tenminste een knappe sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Geweldige looks?
                      Dan vind je een Daihatsu of dergelijks ook fantastisch waarschijnlijk?
                      Nuja over smaak valt niet te twisten zeggen ze he.
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Ik zie de link niet met Daihatsu hoor
                        De Model S ziet er toch enorm goed uit, in zijn segment? Moesten we nu over de Panamera praten...

Comment

• Tesla Model S

Wat ik jammer vind is het gebrek aan hoofdruimte (achteraan) in een Model S. groter dan 1.70 mag je echt niet zijn of he moet bereid zijn je hoofd scheef te houden
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                            Ik vind het vreemd dat men Tesla blijft vergelijken met Fisker. Een 100% elektrische wagen versus een hybride?
                            Denk dat je z'n post verkeerd begrepen hebt. De Fisker is misschien geen vergelijk, maar het concept achter de wagen is een oplossing voor het probleem wat hier geschetst werd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                              Wat ik jammer vind is het gebrek aan hoofdruimte (achteraan) in een Model S. groter dan 1.70 mag je echt niet zijn of he moet bereid zijn je hoofd scheef te houden
                              Ik zou het niet weten. Ik zit zelden achteraan de wagen als ik ermee op weg ben...

Comment

• Tesla Model S

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                                Ik zou het niet weten. Ik zit zelden achteraan de wagen als ik ermee op weg ben...
                                Heeft ook maar gedeeltelijk met je lengte te maken maar meer met je heupknikpunt.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                Last edited by Metaxa; 04/07/2014, 11:30.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Weet iemand een berekenigssheet staan om voordeel fiscaal (hoge aftrekbaarheid) & vaa & brandstof te berekenen?
                                  Ik weet dat dit hier ergens aanwezig is, maar kan niet meer terugvinden.
                                  Alvast bedankt.

Comment

• Tuning voor stekkerbrikkies, ook daar ontkomen we niet langer aan.

De Model S is inmiddels goed en wel op stoom. Tesla’s fabriek in Fremont rollen er 700 per week van de assemblagelijn, dat na de aangekondigde zomerverbouwing moet oplopen tot 1.000 stuks. En met een afzetmarkt in de VS, Europa en Azië wordt het tijd voor de tuningmarkt om de elektrosedan te omhelzen. Met bodykits.
                                    Na Al & Ed’s Autosound, Vossen, T Sportline en de vooraankondiging van Saleen is het tijd voor Tesla-modificaties van Unplugged Performance. Het Californische bedrijf heeft een bodykit ontworpen waarbij de foutfactor gelukkig niet hoog ligt, bestaande uit een splitter, diffuser, zijskirts en een kleine spoiler over de volledige lengte van de kofferklep.
                                    Wie dat te mager vindt, en graag meer opvalt tussen de Teslaïsten aan de Supercharger, kan kiezen voor een compleet nieuw front. Unplugged Performance zegt dat ze deze nieuwe voorbumper, bovenaan afgebeeld, binnenkort beschikbaar zullen stellen. Aan de driefasige wisselstroominductiemotor werd niets gewijzigd. Want dat kunnen tuners niet.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wel grappig zo'n getunede Tesla!

Zou vooral een goede mp3/flac-speler voorzien, goede muziek kan het gebrek aan motorgeluid misschien compenseren

Comment

• ze zouden beter eens nadenken over meer batterijen voor een deftige radius bij sportief rijden

Comment

Working...
                                          X