Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar zou Tesla nu ook bezig zijn met ontwikkeling en produktie ( binnen enkele maanden ) van stationaire batterijen.

Batterijen die op verschillende plaatsen kunnen gebruikt worden om tijdelijk energie te leveren en eventuele black-outs op te vangen. Denk aan huishoudens ( eventueel in combi met zonnepanelen ) maar ook andere elektriciteitsnetten waar tijdelijke stockage van elektrische energie nodig kan zijn.

Ben benieuwd.

Comment

• Ik heb onlangs eens met een Model S gereden. Ik was totaal niet onder de indruk van het interieur, in die prijsklasse verwacht ik toch iets wat vele keren hoogstaander is dan dit. De krachtontplooiing van zoiets is relatief indrukwekkend maar pakweg een BMW 35d is toch een pak leuker. De range zou ook beperkt zijn onder 400km dus dat is ook niet direct om over naar huis te schrijven. Het immens grote touchscreen is dan weer wel indrukwekkend, het is precies een grote iPhone en de mogelijkheden lijken oneindig. Al bij al een leuk ding maar niet iets voor een echte autoliefhebber.

Comment

• Omdat een EV geen lawaai maakt ofwat? Wat is de definitie van een autoliefhebber dan? Toch maar heel subjectief allemaal hoor...

Comment

• Dat is mijn mening en persoonlijke smaak, ik moet dat niet verantwoorden. Tesla bestaat gewoonweg nog niet lang genoeg om auto's te maken die mij naar adem doen happen. Hun imago is met pure marketing opgebouwd, niet meer niet minder. Mocht de overheid dergelijke wagens niet zo stimuleren dan zag je dit zo goed als nooit in België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
            Ik kan je verzekeren: als je naast een Maserati of een Panamera staat, en het licht springt op groen, dan is het allesbehalve een saaie bompa gezinswagen... Dan wordt je een half uur later weer bijgehaald door die Maserati, terwijl de chauffeur je aanstaart met zijn bakkes open en zijn ogen zo wijd als van een drugsverslaafde...
            Hangt af welke Panamera het is. Maserati begrijp ik wel. Ik heb gisteren een Tesla p85 performance gesmoked aan de lichten zonder launch control Hij dacht even weg te kunnen .Toch vind ik de Tesla's top

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
              Omdat een EV geen lawaai maakt ofwat? Wat is de definitie van een autoliefhebber dan? Toch maar heel subjectief allemaal hoor...
              Autoliefhebber is een ruim begrip: zo heb je mensen die graag met hun auto rijden, anderen sleutelen er dan weer graag aan, anderen zijn vooral geïnteresseerd in het design van de wagen, anderen zijn dan weer gefascineerd door elektrisch aangedreven wagens, anderen houden zich enkel bezig met een bepaalde tak van de autosport...

Comment

• Dat was dus mijn punt, ik begrijp niet waarom een Model S dan niet voor een 'echte autoliefhebber' is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                  Dat was dus mijn punt, ik begrijp niet waarom een Model S dan niet voor een 'echte autoliefhebber' is.
                  Niet geschikt voor circuit en bochtenwerk en geen geluid voor de rest is de model S prima. Ik ben zelfs aan het denken om mijn Jaguar XF te vervangen door de Tesla P85D maar de M4 wegdoen voor de tesla no way

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Ik heb onlangs eens met een Model S gereden. Ik was totaal niet onder de indruk van het interieur, in die prijsklasse verwacht ik toch iets wat vele keren hoogstaander is dan dit. De krachtontplooiing van zoiets is relatief indrukwekkend maar pakweg een BMW 35d is toch een pak leuker. De range zou ook beperkt zijn onder 400km dus dat is ook niet direct om over naar huis te schrijven. Het immens grote touchscreen is dan weer wel indrukwekkend, het is precies een grote iPhone en de mogelijkheden lijken oneindig. Al bij al een leuk ding maar niet iets voor een echte autoliefhebber.
                    Los van de "gebreken" qua range, duur van opladen,... Is dat toch ook iets die mij stoort bij een Tesla: het interieur. De "grote iPad" is zowat het enige leuke, wat ik echt haat, maar dan ook haat, is een interieur zonder middentunnel. WTF?? Ik zit graag "cockpit achtig" mooi ingesloten en omringd. Bij de Tesla is er naast je voeten, gewoon "camionette gewijs", een doorlopend gat naar het voeten gedeelte van de passagier. Brrr.... Daar zou ik niet aan kunnen wennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                      Bij de Tesla is er naast je voeten, gewoon "camionette gewijs", een doorlopend gat naar het voeten gedeelte van de passagier. Brrr.... Daar zou ik niet aan kunnen wennen.
                      Ik kan je verzekeren: in deze Valentijn- & VijftigGrijstintenDagen biedt dit ook ongebreidelde mogelijkheden, waar jij blijkbaar (nog?) niet aan gedacht hebt ;-)

Comment

• @diabolic - Ik rij nu in een 535d en het acceleren is voor mij niet "leuker" dan de Tesla 85+ waar ik 2 weken geleden mee reed. De 35d heeft een mooi geluid en trekt hard op in S-stand, maar de Tesla 85+ is toch van een andere orde, laat staan de P85D. Tesla's schakelen niet maar acceleren in 1 rechte lijn. Dat vind ik persoonlijk leuker dan een 35d. Veel meer... spacey!

Comment

• @Yves, naast je voeten zit geen "gat". Als je bvb wil gaan voetje-vrijen met de passagier naast je, zal je je benen toch serieus moeten optrekken...

inside_the_gigafactory_interior_model-s-photo-gallery-14_750_422_s.jpg
                          clanky-5080.jpg
                          Last edited by ; 14/02/2015, 21:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Dat is mijn mening en persoonlijke smaak, ik moet dat niet verantwoorden. Tesla bestaat gewoonweg nog niet lang genoeg om auto's te maken die mij naar adem doen happen. Hun imago is met pure marketing opgebouwd, niet meer niet minder. Mocht de overheid dergelijke wagens niet zo stimuleren dan zag je dit zo goed als nooit in België.
                            Geen probleem met je eigen mening en persoonlijke smaak. Maar die gelijkstellen aan die van "de echte autoliefhebber" is nogal kort door de bocht.

Comment

• kort door de bocht? da's een u-turn
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Prachtig filmpje, maar ik vind de originele zilveren of zwarte velgen van Tesla zelf minstens even mooi...

Comment

• da een geile combo! Jammer dat Tesla dIE kleur niet standaard aanbiedt
                                  Last edited by kking158; 09/03/2015, 13:14. Reden: Speciaal voor RedFive :)
                                  Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                  Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                  (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• DIE kleur !!

Comment

• Iemand een idee wat dit gaat worden aanstaande donderdag? Het bereik van een elektrische wagen (zowel de oudere als de recentere modellen) kunnen beïnvloeden louter en alleen met de (gratis) upload van een nieuwe software update! Als dat voor een serieuze stijging van het bereik kan zorgen, awel, dan chapeau voor Tesla en Elon Musk!

Comment

• Heb het bericht nog niet gelezen (update van de software) maar dit doet me denken aan battery improvement-beloftes bij elke nieuwe IOS update/Android versie...

Ik verwacht er dus niet teveel van ....

teizman

Comment

Working...
                                        X